Η Άντζελα Μπένετ είναι προγραμματίστρια και σπάνια βγαίνει από το σπίτι της. Ολόκληρη η ζωή της περνάει μέσα από τον ηλεκτρονικό της υπολογιστή, και ακόμα και οι φίλοι της υπάρχουν μόνο μέσα από το διαδίκτυο. Όταν κάποια στιγμή αποφασίζει να φύγει για διακοπές και να αφήσει για λίγο τον “ηλεκτρονικό” της κόσμο, τα πάντα στη ζωή της ανατρέπονται: χάκερ εισβάλουν στον υπολογιστή της και επεμβαίνουν σε κάθε τι προσωπικό της, από τις πιστωτικές της κάρτες, μέχρι και την ίδια της την ταυτότητα.
Σκηνοθεσία:
Irwin Winkler
Κύριοι Ρόλοι:
Sandra Bullock … Angela Bennett
Jeremy Northam … Jack Devlin
Dennis Miller … Δρ Alan Champion
Diane Baker … Κα Bennett
Wendy Gazelle … Ruth Marx
Ken Howard … Michael Bergstrom
Ray McKinnon … Dale Hessman
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: John Brancato, Michael Ferris
Παραγωγή: Rob Cowan, Irwin Winkler
Μουσική: Mark Isham
Φωτογραφία: Jack N. Green
Μοντάζ: Richard Halsey
Σκηνικά: J. Dennis Washington
Κοστούμια: Linda M. Bass
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: The Net
- Ελληνικός Τίτλος: Παγιδευμένη στο Δίκτυο
Άμεσοι Σύνδεσμοι
- Παγιδευμένη στο Δίκτυο 2.0 (2006)
Παραλειπόμενα
- Χολιγουντιανό ντεμπούτο για τον βρετανό Jeremy Northam.
- Ανεπίσημο “δοκιμαστικό” για τη Sandra Bullock ως προς τη δυναμική της ως σταρ, ταυτόχρονα με το Ενώ Εσύ Κοιμόσουν, και η ηθοποιός πήρε το “πτυχίο” της με άριστα. Η ταινία με ένα κόστος των 22 εκατομμυρίων δολαρίων, έβγαλε 110,6.
- Το 1998 είχαμε τη spin-off σειρά The Net, ενώ το 2006 αποκλειστικά για την αγορά του βίντεο βγήκε ένα σίκουελ (και πέρασε απαρατήρητο), το Παγιδευμένη στο Δίκτυο 2.0 (The Net 2.0) με πρωταγωνίστρια τη Nikki Deloach.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 16/2/2009
Θα παραδεχτούμε δύο πράγματα: η υπόθεση έχει αυτό το δαιδαλώδες ώστε να μην είναι ακόμα μια κοινότυπη παραγωγή του είδους, και η Σάντρα Μπούλοκ δεν είναι καθόλου κακή, ίσα-ίσα κιόλας. Βέβαια, δεν είχε καθιερώσει ακόμα αυτόν τον κομεντί χαρακτήρα της αμερικανής «Βουγιουκλάκη», παρότι κι εδώ δεν είναι και τόσο μακριά από αυτή την περσόνα. Ο Ίρβιν Γουίνκλερ, όμως, είναι πολύ πιο έντιμος στο δράμα, παρά στη δράση. Χαρίζει έναν αλά 1970 συνωμοτικό αέρα στο έργο, αλλά δεν έχει την ίδια χάρη όταν πρέπει να «τρέξει». Καλό σασπένς, δηλαδή, αλλά πιο κάτω η δράση. Όσο για τη χιτσκοκική-νουάρ φινέτσα, λειτουργεί δεν λειτουργεί, πίσω από τα στάνταρ μιας αλά 1990 αμερικανικής παραγωγής, που δεν κοιτάει και πολλά από τεχνικής άποψης. Είναι πάντως από τις πρώτες ταινίες που είδαν την υψηλή-“υπολογιστική” τεχνολογία με «στραβό» μάτι, ως διάδοχος του «War Games». Τόσο από θέμα κινδύνου, όσο και με την εικόνα της παρακμής της όμορφης ηρωίδας μπροστά στο κομπιούτερ. Ως προς αυτό, βρήκε το κοινό της, αν και το συγκεκριμένο είδε μάλλον με θετικό μάτι το δεύτερο σκέλος…
Βαθμολογία: