Πολύ πριν πετύχει μια έδρα στο ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ ή αδράξει τη δόξα στην περίφημη υπόθεση Μπράουν κατά Σχολικού Συμβουλίου, ο Θάργκουντ Μάρσαλ ήταν ένας ανερχόμενος δικηγόρος της εθνικής ένωσης για την πρόοδο των έγχρωμων. Η ταινία μας πηγαίνει σε εκείνες τις πρώτες μέρες της σταδιοδρομίας του, όπου στο πλάι του δικηγόρου Σαμ Φρίντμαν, έναν νεαρό δικηγόρο δίχως εμπειρία στο εγκληματικό δίκαιο, πάλεψε για την υπόθεση ενός έγχρωμου σοφέρ, του Τζόζεφ Σπελ, που κατηγορήθηκε από τη λευκή του εργοδότρια, την Ελεανόρ Στράμπινγκ, για σεξουαλική επίθεση και απόπειρα φόνου.

Σκηνοθεσία:

Reginald Hudlin

Κύριοι Ρόλοι:

Chadwick Boseman … Thurgood Marshall

Josh Gad … Sam Friedman

Kate Hudson … Eleanor Strubing

Dan Stevens … Loren Willis

James Cromwell … δικαστής Foster

Sterling K. Brown … Joseph Spell

Keesha Sharp … Vivien ‘Buster’ Burey

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Michael Koskoff, Jacob Koskoff

Παραγωγή: Reginald Hudlin, Jonathan Sanger, Paula Wagner

Μουσική: Marcus Miller

Φωτογραφία: Newton Thomas Sigel

Μοντάζ: Tom McArdle

Σκηνικά: Richard Hoover

Κοστούμια: Ruth E. Carter

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Marshall

Ελληνικός Τίτλος: Marshall: Στη Σκιά του Νόμου

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για Όσκαρ τραγουδιού (Stand Up for Something).

Παραλειπόμενα

  • Παρά τις θετικές κριτικές, κατάφερε να μαζέψει μονάχα 10,1 εκατομμύρια δολάρια από τα ταμεία, κι ενώ κόστισε 12.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Ο Diane Warren συνέθεσε το Stand Up for Something, όπου ερμηνεύεται από την Andra Day και τον Common.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 2/9/2018

Παρά το βεβαρημένο σκηνοθετικό του παρελθόν, ο Ρέτζιναλ Χάντλιν επανέρχεται στα πλατό με έναν δυνατό χαρακτήρα, και δεν μπορούσε κι αυτή τη φορά να ατυχήσει. Βέβαια, είναι φανερό ότι δεν εκμεταλλεύεται απόλυτα αυτό που έχει στα χέρια του, μια τόσο ιδιαίτερη περίπτωση όπως αυτή του Θάργκουντ Μάρσαλ, αλλά ακριβώς επειδή μιλάμε για μια τέτοια, ακόμα κι έτσι όπως την αγγίζει τραβάει το μάτι. Πρόκειται για μια αντιρατσιστική καταγγελία βγαλμένη μονάχα για να ικανοποιήσει τον «λευκό» θεατή, αυτόν δηλαδή που θέλει ένα δραματικό θρίλερ για να τον κρατήσει όρθιο. Ο Χάντλιν προσπερνάει χαρακτηριστικά τη σημαντικότατη ανάλυση χαρακτήρων, και ρίχνει το βάρος του στη δικαστική υπόθεση, που όμως κι αυτή από μόνη της δεν στερείται προσωπικότητας. Σε κερδίζει όπως θα σε κέρδιζε κι ένα δυνατό επεισόδιο μιας καλής σειράς δικαστικού μυστηρίου, και σε χάνει τελείως όταν προσπαθεί να σε διδάξει το οτιδήποτε. Άνισο σίγουρα, αλλά όχι αποτυχημένο.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.