Ο Πάμπλο και η Τίνα έχουν περίπλοκες ερωτικές ζωές. Ο Πάμπλο είναι σκηνοθέτης και σεναριογράφος, αλλά και γκέι κι ερωτευμένος με τον νεαρό Χουάν, που τον αγνοεί. Η αδελφή του, η Τίνα, είναι τρανσέξουαλ, οργισμένη με τα αρσενικά και παλεύει να πετύχει ως ηθοποιός. Ο Πάμπλο τα φτιάχνει με τον Αντόνιο, που όμως ζηλεύει για τον Χουάν. Ο Αντόνιο θα αναζητήσει τον Χουάν, αλλά θα καταφέρει να του προκαλέσει αμνησία.

Σκηνοθεσία:

Pedro Almodovar

Κύριοι Ρόλοι:

Eusebio Poncela … Pablo Quintero

Carmen Maura … Tina Quintero

Antonio Banderas … Antonio Benitez

Miguel Molina … Juan Bermudez

Manuela Velasco … Ada

Bibiana Fernandez … Ada

Fernando Guillen … ο επιθεωρητής

Nacho Martinez … Δρ Martin

Rossy de Palma … τηλεπαρουσιάστρια

Victoria Abril … κοπέλα με τον Juan

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Pedro Almodovar

Παραγωγή: Agustin Almodovar

Φωτογραφία: Angel Luis Fernandez

Μοντάζ: Jose Salcedo

Σκηνικά: Javier Fernandez

Κοστούμια: Jose Maria de Cossio

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: La Ley del Deseo
  • Ελληνικός Τίτλος: Ο Νόμος του Πόθου
  • Διεθνής Τίτλος: Law of Desire

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Κύριες Διακρίσεις

  • Βραβείο Teddy στο φεστιβάλ Βερολίνου.

Παραλειπόμενα

  • Πρώτη ταινία του ισπανικού δημιουργού που ήταν μια ανεξάρτητη παραγωγή υπό τη δική του φίρμα, El Deseo. Μια απόφαση που πήρε μαζί με τον αδελφό του, Agustin Almodovar, έχοντας πείρα από την παραγωγή του Ματαδόρ.
  • Ο Almodovar είχε δηλώσει πως αυτή ήταν μια ταινία κλειδί για τη ζωή και την καριέρα του.
  • Η ταινία είχε πρόβλημα να βρει χρηματοδότηση, ιδίως από το υπουργείο πολιτισμού της Ισπανίας, λόγω του ομοφυλοφιλικού της θέματος. Παρόλα αυτά, ένας κυβερνητικός που ήταν υπεύθυνος για τον κινηματογράφο παράκαμψε τα προβλήματα και η παραγωγή μπήκε μπρος. Ήταν και η πιο φτηνή από τις ταινίες που είχε κάνει ως τότε ο Almodovar.
  • Η Carmen Maura εμφανίζεται εδώ σε μια παράσταση του έργου Η Ανθρώπινη Ζωή του Cocteau, όπου κι αποτέλεσε τη θεματική για το Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης. Επίσης, οι χαρακτήρες της Τίνα και του Πάμπλο συνεχίστηκαν ως Ζαχάρα και Ενρίκε στην Κακή Εκπαίδευση.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Ο ισπανός σκηνοθέτης χρησιμοποίησε έτοιμη μουσική του Bernardo Bonezzi από το Μια Ζωή Ταλαιπωρία, για οικονομικούς λόγους. Για τον ίδιο λόγο έκανε χρήση θεμάτων από Dmitri Shostakovich και Igor Stravinsky. Εκτενής μουσική αναφορά γίνεται και σε ένα δικό του τραγούδι, το Voy a Ser Mama. Χαρακτηριστική τέλος είναι η χρήση του Ne me Quitte pas (Jacques Brel) και του μπολερό Lo Dudo (Los Panchos).

Γκαλερι φωτογραφιων

18 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *