Όταν τρεις φοιτητές μετακομίζουν σε ένα παλιό σπίτι, μακριά από την πανεπιστημιούπολη, εξαπολύουν από λάθος μια υπερφυσική οντότητα με το όνομα Bye Bye Man, ο οποίος έρχεται να τους καταδιώξει όταν ανακαλύπτουν το όνομα του. Οι φίλοι πρέπει να σώσουν ο ένας τον άλλον, ενώ την ίδια ώρα να κρατήσουν την ύπαρξη του μεταφυσικού δολοφόνου κρυφή από άλλους, ώστε να τους σώσουν από παρόμοια μοίρα.

Σκηνοθεσία:

Stacy Title

Κύριοι Ρόλοι:

Douglas Smith … Elliot

Lucien Laviscount … John

Cressida Bonas … Sasha

Doug Jones … Bye Bye Man

Carrie-Anne Moss … ντετέκτιβ Shaw

Faye Dunaway … Κα Redmon

Michael Trucco … Virgil

Cleo King … Κα Watkins

Leigh Whannell … Larry Redmon

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Jonathan Penner

Παραγωγή: Simon Horsman, Trevor Macy, Jeffrey Soros

Μουσική: The Newton Brothers

Φωτογραφία: James Kniest

Μοντάζ: Ken Blackwell

Σκηνικά: Jennifer Spence

Κοστούμια: Leah Butler

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: The Bye Bye Man
  • Ελληνικός Τίτλος: The Bye Bye Man

Σεναριακή Πηγή

  • Κεφάλαιο βιβλίου: The Bridge to Body Island (από το The President’s Vampire) του Robert Damon Schneck.

Παραλειπόμενα

  • Ο βασικός χαρακτήρας προορίζονταν για τον Ryan Gosling, που όμως προτίμησε το La La Land.
  • Η Stacy Title σκηνοθετεί εδώ μετά από 11 χρόνια.
  • Όταν το 2016 επανεκδόθηκε το The President’s Vampire του 2005, όπου περιέχει το κεφάλαιο πάνω στο οποίο βασίστηκε η ταινία, μετονομάστηκε σε The Bye-Bye Man and Other Strange-But-True Tales. Η ιστορία που αφηγείται θεωρείται από κάποιους αληθινή, κάτι που βοήθησε στη θετική εμπορική πορεία του φιλμ.
  • Αρχικά η επιτροπή αξιολόγησης το όρισε ως R, αλλά μετά από μικρές περικοπές αυτό μετατράπηκε σε PG-13.
  • Για την Cressida Bonas, αυτό είναι το κινηματογραφικό της ντεμπούτο. Ήταν όμως ήδη γνωστή για εξωκινηματογραφικούς λόγους, αφού είχε δεσμό επί δύο χρόνια με τον πρίγκιπα Harry.

Κριτικός:  Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 30/3/2018

Αν σου επιβάλλει η εταιρία παραγωγής να γράψεις ένα σενάριο με προοπτική να πουλήσει, εύκολα μπορεί να καταφύγεις σε μια σύνοψη από πολλά άλλα πετυχημένα που έχεις δει στο παρελθόν. Αυτό φαίνεται να έπραξε κι ο σεναριογράφος Τζόναθαν Πένερ, που μονάχα καλή πένα δεν είναι, από τα φαινόμενα. Χρησιμοποιεί κεντρικά τον χαρακτήρα του «Candyman», ρίχνει ένα καρό κλισέ από άλλα εφηβικά θρίλερ, μπολιάζει όλο αυτό με μια μυθολογία χτίσιμου νέου χαρακτήρα… κι εμείς αναγκαζόμαστε όλα αυτά να τα χάψουμε. Τίποτα ιδιαίτερο κι από πλευράς της σκηνοθέτιδας Στέισι Τάιτλ, αλλά τουλάχιστον πέρα από τη χρήση χιλιοειπωμένων καταστάσεων, έχει κατά νου να κάνει ταινία τρόμου σε στυλ λίγο παλιότερου καιρού, πριν δηλαδή επιβληθεί του ύφος του Τζέιμς Γουάν. Οι νεαροί ηθοποιοί δυστυχώς δεν το έχουν διόλου, και οδηγούν κάποιες στιγμές το κοινό στο να γελάσει, παρά να τρομάξει. Αν γενικά πείτε κι ένα «μπάι-μπάι» εξαρχής στο φιλμ, χαμένοι δεν θα βγείτε ιδιαίτερα.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

15 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *