Ένας μοναχός ηγείται μιας πομπής. Ένα κορίτσι διασώζεται από την πορνεία. Δύο κολεγιόπαιδα γίνονται δράστες βίαιων περιστατικών. Ένας ηλικιωμένος πέφτει θύμα μιας αστυνομικού. Ένα ζευγάρι προσπαθεί να αποκαταστήσει τη σχέση του. Μια γυναίκα εκφράζει τον θυμό της σε έναν δημόσιο υπάλληλο. Ένας άνδρας απάγει τον καλύτερο του φίλο. Επτά διαφορετικές ιστορίες για την αγάπη στη σύγχρονη Ελλάδα, από ανθρώπους που την αναζητούν, τη βρίσκουν, τη χάνουν.

Σκηνοθεσία:

Βασίλης Μαζωμένος

Κύριοι Ρόλοι:

Μαρία Ζορμπά … Ηλέκτρα

Κώστας Μπάρας … ο μοναχός

Θοδωρής Κατσαφάδος … ο γέρος

Γιάννης Κοκιασμένος … ο πατέρας

Νεφέλη Κουρή … Αφροδίτη

Βαγγέλης Ψωμάς … αστυνομικός

Ανδρέας Νάτσιος … Βασίλης

Αγγελική Καρυστινού … σύζυγος αστυνομικού

Adrian Frieling … Έλβις

Ηλέκτρα Γεννατά … η γυναίκα με τα μαύρα

Νίκος Παντελίδης … γραμματέας

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Βασίλης Μαζωμένος, Βασίλης Γουδέλης

Στόρι: Βασίλης Μαζωμένος

Παραγωγή: Βασίλης Μαζωμένος

Μουσική: Μιχάλης Νιβολιανίτης, Αλέξανδρος Χρηστάρας

Φωτογραφία: Φώτης Μήτσης

Μοντάζ: Εύη Λόη, Αλέξανδρος Χρηστάρας

Σκηνικά: Δήμητρα Παναγιωτοπούλου

Κοστούμια: Σοφία Κατσούρα

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Καθαρτήριο
  • Διεθνής Τίτλος: Purgatory

Κύριες Διακρίσεις

  • Βραβείο σκηνοθεσίας στο φεστιβάλ του Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου.

Παραλειπόμενα

  • Σύμφωνα με τον δημιουργό της, η ταινία ήταν ολοκληρωμένη μέσα σε 14 ημέρες.
  • Γκεστ σταρ εμφάνιση από την performer Άννα Γούλα.

Γκαλερι φωτογραφιων

12 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4 Σχόλια

  1. Ανώνυμος 5 Φεβρουαρίου 2023

    Καλησπέρα. παρακαλώ μπορείτε να μας καταδείξετε από που αντλείται τη βαθμολογία της διεθνούς κριτικής μέτρια όπως αναφέρετε;

    1. Σταύρος Γανωτής 5 Φεβρουαρίου 2023

      Καλησπέρα σας! Θα ήταν αδιανόητο να μη παραθέσουμε σε εσάς μια απάντηση στο συγκεκριμένο, και μάλιστα με την κάθε της λεπτομέρεια, μια και απαγορεύουμε στον εαυτό μας τον οποιοδήποτε προσωπικό δόλο απέναντι σε οποιονδήποτε πρόσωπο ή ταινία. Αλίμονο κιόλας, θα πρόσθετα. Καταρχάς σας παραθέτουμε το εξής από το filmy intro (που δεν ήσασταν φυσικά υποχρεωμένοι να έχετε ήδη διαβάσει): "Στην αρχή αυτού του τομέα, θα παρατηρήσετε και μια καινοτομία μας, υπό τη μορφή του «Διεθνής Κριτική (μ.ο.)». Αυτό αφορά τη γενική εικόνα (κάτι σαν μαθηματικά δομημένος από εμάς μέσος όρος) της παγκόσμιας κριτικής μέσα από διάφορες και πάντα έγκυρες πηγές πληροφόρησης, ενώ για τις εγχώριες μας παραγωγές, αιχμή αποτελούν οι αντίστοιχα εγχώριες κριτικές. Αυτό θα το συναντάτε υπό τις μορφές: αρνητική, μέτρια, θετική ή πολύ θετική". Σε συνέχεια σας συμπληρώνω ότι ποτέ δεν μετράει η δική μας κριτική άποψη (όταν βέβαια υπάρχει) πάνω σε αυτό τον μέσο όρο. Για ακόμα πιο συγκεκριμένα, όμως, θα μου αφήσετε ένα mail σας (μέσω του https://www.filmy.gr/contact/) επειδή δεν επιθυμώ δημόσια να σας καταδείξω και τα συγκεκριμένα σημεία που λαμβάνουμε υπόψιν μας, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα, ως προς τη διαμόρφωση του μέσου όρου. Η ταινία πάντως φέρει μέσο όρο 1,9 στα 5, άρα καταλαβαίνετε πως το "μέτρια" έρχεται ως φυσιολογική απόρροια αυτού. Με εξαιρετική εκτίμηση. Σταύρος Γανωτής

      1. Ανώνυμος 6 Φεβρουαρίου 2023

        Αγαπητέ κύριε Γανωτή Η ταινία χωρίς να λαμβάνει υπ' όψιν κανείς την κριτική από το Καναδά (4 αστέρια) έχει πάνω από 50 στα 100. Αλλά καλύτερα να το αφήσουμε γιατί δεν βγαίνει άκρη με τους αριθούς και τα αστέρια... Το ξέρετε και σεις πως μια εμπαθής στάση κάποιου μπορεί να ρίξει το συνολικό μέσο όρο. Μια δεοντολογία κειμένου που δεν θα μπορεί ο άλλος να βαθμολογεί αν δεν τεκμηριώνει θα ήταν χρήσιμη.

        1. Σταύρος Γανωτής 6 Φεβρουαρίου 2023

          Και μια προκατειλημμένα θετική μπορεί να τον ανεβάσει... Δεν βγάζει κάπου όλο αυτό, και περί τούτου έχουμε επιλέξει μονάχα εκείνα τα ονόματα που θεωρούμε ότι έχουν μια κοινή αποδοχή περί της εγκυρότητας τους (θα έχετε ήδη υποψιαστεί το πού είναι συγκεντρωμένα αυτά). Πάνω σε αυτό που λέτε περί χρησιμότητας, θα χρειάζονταν πολλές ανταλλαγές μνημάτων για να το λύσουμε, αλλά το εν κατακλείδι είναι πως 20 χρόνια πια στον χώρο έχω κι εγώ καταλήξει πάνω στο πώς θα ήθελα προσωπικά να εργάζομαι σε κάθε μου έκφανση και λεπτομέρεια. Αλλά μην τα ακούτε αυτά ως "επιθετικά", επειδή απλά δεν είναι. Μοιραζόμαστε αμφότεροι τον πόνο για μια ευρύτερη αποδοχή του κοινού προς εκείνο το ελληνικό σινεμά που αξίζει να βρίσκει όσο το δυνατόν περισσότερους αποδέκτες-συζητητές εντός κι εκτός χώρας, και θεωρούμε ότι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης και -κυρίως- όσο δυνατόν πιο επιμελημένης βάσης ταινιών επί του συνόλου της έβδομης τέχνης, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Μακάρι να είχαμε εκείνους τους πόρους που θα επιτάχυναν τη δουλειά μας. Κρατάω φυσικά και την πρόταση σας για τυχόν μελλοντικές αναθεωρήσεις της ύλης, και σας εύχομαι Καλή Δύναμη στον τόσο όμορφο αλλά και -μακάρι να μην ίσχυε για ανθρώπους σαν εσάς- δύσκολο δρόμο που έχετε επιλέξει!