Στην αρχή συμβαίνει σε έναν. Μετά σε κάποιον άλλον. Και σε άλλον. Φοιτητές του πανεπιστημίου βρίσκουν περίεργα μηνύματα στον τηλεφωνητή τους. Κάθε τηλεφώνημα προέρχεται από το κοντινό μέλλον και κάθε τηλεφώνημα περιέχει τις κραυγές αγωνίας του κάθε φοιτητή στα τελευταία δευτερόλεπτα της ζωής του. Και κάθε τηλεφώνημα γίνεται πραγματικότητα. Η φοιτήτρια ψυχολογίας Μπεθ Ρέιμοντ και ο ντετέκτιβ Τζακ Άντριους αναζητούν απαντήσεις σε έναν αγώνα δρόμου. Κι αυτό γιατί η Μπεθ είχε νέο μήνυμα στον τηλεφωνητή της…

Σκηνοθεσία:

Eric Valette

Κύριοι Ρόλοι:

Shannyn Sossamon … Beth Raymond

Edward Burns … ντετέκτιβ Jack Andrews

Ana Claudia Talancon … Taylor Anthony

Ray Wise … Ted Summers

Azura Skye … Leann Cole

Johnny Lewis … Brian Sousa

Jason Beghe … Ray Purvis

Margaret Cho … Mickey Lee

Meagan Good … Shelley Baum

Ariel Winter … Ellie Layton

Laura Harring … Κα Raymond

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Andrew Klavan

Παραγωγή: Broderick Johnson, Andrew A. Kosove, Scott Kroopf, Jennie Lew Tugend, Lauren Weissman

Μουσική: Reinhold Heil, Johnny Klimek

Φωτογραφία: Glen MacPherson

Μοντάζ: Steve Mirkovich

Σκηνικά: Laurence Bennett

Κοστούμια: Sandra Hernandez

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: One Missed Call
  • Ελληνικός Τίτλος: Ο Ήχος του Θανάτου

Άμεσοι Σύνδεσμοι

  • Chakushin Ari (2003)

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Chakushin Ari του Yasushi Akimoto.
  • Σενάριο: Chakushin Ari του Minako Daira.

Παραλειπόμενα

  • Πρώτη αγγλόφωνη ταινία για τον γάλλο Eric Valette.
  • Πρόκειται για ριμέικ της ομώνυμης ιαπωνικής ταινίας του Takashi Miike, η οποία είχε δύο σίκουελ. Σε σχέση δε με το μυθιστόρημα του Yasushi Akimoto, στο οποίο τυπικά βασίστηκαν αμφότερα τα φιλμ, οι συγγένειες είναι περισσότερες ανάμεσα στις δύο ταινίες αντί αυτών με το βιβλίο.
  • Ο Guillermo del Toro είχε πρόταση να το αναλάβει, αλλά δήλωσε μη διαθέσιμος.
  • Ed Harris και Gabriel Byrne είχαν υπογράψει για να βρίσκονται στο καστ, αποχωρώντας δίχως επίσημη εξήγηση.
  • Για τη σκηνή του υπογείου του νοσοκομείου, έγινε χρήση του ουρλιαχτού του Sebastian Bach των Skid Row, από την αρχή του τραγουδιού τους, Midnight Tornado.
  • Eric Valette και Shannyn Sossamon έχουν αποκηρύξει την ταινία, δηλώνοντας ότι τη μίσησαν. Όπως αποκάλυψε η ηθοποιός, την τελευταία στιγμή το στούντιο αποφάσισε να γίνει μια PG-13 ταινία, κόβοντας μόνοι τους υλικό δίχως την έγκριση του σκηνοθέτη. Δεν κυκλοφόρησε όμως ποτέ κάποιο director’s cut.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 5/5/2008

Ακόμα μια διασκευή από γιαπωνέζικο θρίλερ τρόμου και μάλιστα του διάσημου Takashi Miike, δημιουργού cult υστεριών. Αυτό ήταν από τα πιο στρωτά του θρίλερ, άμεσα συγγενικό με το The Ring και την εμμονή των Ιαπώνων με την τεχνολογία.

Ο Γάλλος Eric Valette μπορεί να μην είναι Miike, αλλά είχε επιδείξει ταλέντο σε κάποιες του δουλειές στη Γαλλία. Στις ΗΠΑ έχει μεταμορφωθεί σε έναν σκηνοθέτη ρουτίνας και η ταινία του δεν υπερτερεί των συγγενών της ούτε δράμι. Έχει εξαντληθεί μαζί με τη βασική ιδέα και από κει και πέρα ακολουθεί βήμα-βήμα τη συνταγή του Βλέπω τον Θάνατο σου, χωρίς όμως το ίδιο ενδιαφέρον. Δεν τον βοηθάνε και οι ερμηνείες και πρέπει να περιμένεις ως τη σκηνή της σοφίτας για να δεις κάτι αληθινά τρομακτικό. Τελικά, οι ΗΠΑ είναι μεγάλο χωνευτήρι πολιτισμών (ας αρχίσουν επιτέλους να βλέπουν κάνα ξενόγλωσσο και ν’ αφήσουν τα ριμέικ), αλλά όχι απαραίτητα θετικό.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *