Μετά τον θάνατο του Στιβ ΜακΚένα, του συνεργάτη που αποδείχτηκε εχθρός, ο Άρθουρ Μπίσοπ αφήνει πίσω του τη «δουλειά» του επαγγελματία δολοφόνου. Αλλά όταν ο πλέον δεινός του εχθρός απαγάγει την αγάπη της ζωής του, αναγκάζεται να ταξιδεύσει ανά την υφήλιο για να επιτύχει τρεις απίθανα δύσκολες δολοφονίες, κάνοντας τις μάλιστα να μοιάζουν με ατυχήματα.

Σκηνοθεσία:

Dennis Gansel

Κύριοι Ρόλοι:

Jason Statham … Arthur Bishop

Jessica Alba … Gina Thornton

Tommy Lee Jones … Max Adams

Michelle Yeoh … Mei

Sam Hazeldine … Riah Crain

John Cenatiempo … Jeremy

Toby Eddington … Adrian Cook

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Philip Shelby, Tony Mosher

Στόρι: Philip Shelby

Παραγωγή: William Chartoff, Robert Earl, John Thompson, David Winkler

Μουσική: Mark Isham

Φωτογραφία: Daniel Gottschalk

Μοντάζ: Ueli Christen, Michael J. Duthie, Todd E. Miller

Σκηνικά: Sebastian T. Krawinkel

Κοστούμια: Preeyanan ‘Lin’ Suwannathda

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Mechanic: Resurrection

Ελληνικός Τίτλος: Το Μούτρο: Η Επιστροφή

Εναλλακτικός Τίτλος: Mechanic 2 [ανεπίσημος]

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Το Μούτρο (1972)

Το Μούτρο (2011)

Σεναριακή Πηγή

  • Σενάριο (χαρακτήρες): Το Μούτρο (1972) του Lewis John Carlino.
  • Σενάριο (χαρακτήρες): Το Μούτρο (2011) των Richard Wenk, Lewis John Carlino.

Παραλειπόμενα

  • Με έσοδα 125,7 εκατομμύρια δολάρια (έναντι ενός μπάτζετ των 40), η ταινία πήγε καλύτερα εμπορικά από την πρώτη, παρότι οι κριτικές δεν τη βοήθησαν καθόλου.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Δημήτρης Κωνσταντίνου-Hautecoeur

Έκδοση Κειμένου: 24/8/2016

Ο Jason Statham κάνει αυτό που κάνει και το κάνει καλά. Γι` αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Με διαφορά εδώ την PG-13 (ακατάλληλο κάτω των 13) σήμανση σε αντίθεση με το ακατάλληλο κάτω των 17 («R») πρώτο φιλμ, το «Μούτρο: Η Επιστροφή» προσφέρει ό,τι υπόσχεται μια «Jason Statham» ταινία και τίποτα λιγότερο ή περισσότερο. Ευτυχώς, δεν πέφτει στην παγίδα της βαριάς σοβαροφάνειας και, ταυτόχρονα, της ασταμάτητης βαβούρας που τείνουν να κάνουν τη σύγχρονη δράση αφόρητη, αν όχι προσβλητική («Safe», εσένα κοιτάζω…) και περιορίζει φιλοδοξίες και ντεσιμπέλ στα επίπεδα μιας απλής, εξωτικής κατασκοπικής περιπέτειας. Στερεοτυπικής, απλοϊκής και χιλιοειδωμένης, ναι, μα αν μη τι άλλο τίμιας κι ευχάριστης. Κι αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Κάθε φορά που ο Statham αλλάζει αποστολή και στόχο προς εκτέλεση, η εξέλιξη της πλοκής φέρνει λίγο σε ακολουθία από πίστες βίντεο-γκέιμ, κάτι που θα μπορούσε να αποτελεί σημαντικό πρόβλημα απλοϊκότητας, αν στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν συμβάδιζε αρμονικά με τη λογική μιας τόσο εύκολης στην παρακολούθηση, απλής και γραμμικής εξιστόρησης. Το μόνο πρόβλημα είναι η ανά στιγμές υπερβολική λεκτική επεξήγηση, μα κι αυτή διαθέτει ως αντίβαρο τις σκηνές προετοιμασίας και εκτέλεσης των αποστολών, που αποδεικνύονται οι πιο ενδιαφέρουσες (και σχεδόν καθηλωτικές) της ταινίας ακριβώς γιατί στηρίζονται στο καθαρά οπτικό storytelling.

Πρόκειται εν ολίγοις για μια «καλός σκοτώνει κακούς για να σώσει το κορίτσι (το οποίο γνώρισε πριν από μία ημέρα)» ιστορία που προσφέρει ένα έντιμο και αναίμακτο «δίωρο» παραθαλάσσιας (και οριακά τζεϊμσμποντικής) δράσης στους απανταχού ενδιαφερόμενους.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

12 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.