Δύο φίλοι γύρω στα 40 και τελείως διαφορετικοί μεταξύ τους -ο ένας εξωστρεφής οικογενειάρχης με αδυναμία στο ωραίο φύλο και ο άλλος χρεοκοπημένος ιδιόρρυθμος και μόλις χωρισμένος- ξεκινούν ένα οδοιπορικό αναζητώντας το ίνδαλμα των εφηβικών τους χρόνων. Πρόκειται για την Νάντια, την ωραία του σχολείου που φημολογείται ότι έχει γίνει μοναχή σε ένα μοναστήρι κάπου στην Ηλεία. Στην πραγματικότητα, όμως, η Νάντια δεν είναι τόσο αθώα όσο περίμεναν… η παλιά τους συμμαθήτρια έχει γίνει πρόσωπο του υποκόσμου και έτσι οι δύο φίλοι μπλέκονται σε παράδοξες περιπέτειες κι αναπάντεχους κινδύνους.

Σκηνοθεσία:

Βαγγέλης Σεϊτανίδης

Κύριοι Ρόλοι:

Θοδωρής Αθερίδης … Ρίκος

Δημήτρης Ήμελλος … Κουστό

Σμαράγδα Καρύδη … Νάντια

Σοφία Σεϊρλή … Κα Κορνηλίου

Ντίνος Καρύδης … Δημήτρης Κολλιόπουλος

Γιάννης Στάνκογλου … μηχανικός

Ιωάννης Παπαζήσης … αστυνομικός

Χριστίνα Μητροπούλου … Σοφία

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Βαγγέλης Σεϊτανίδης

Παραγωγή: Γιώργος Ξανθάκης, Βαγγέλης Σεϊτανίδης

Μουσική: Μιχάλης Εμπέογλου

Φωτογραφία: Claudio Bolivar

Μοντάζ: Δώρα Μασκλαβάνου

Κοστούμια: Ιωάννα Τιμοθεάδου

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Με Χωρίς Γυναίκες
  • Διεθνής Τίτλος: Include Women Out

Κύριες Διακρίσεις

  • Υποψήφιο για πρώτο αντρικό ρόλο (Δημήτρης Ήμελλος) στα βραβεία Ίρις.

Παραλειπόμενα

  • Έσχατη κινηματογραφική εμφάνιση για τον Ντίνο Καρύδη, που το 2024 θα φύγει από τη ζωή.
  • Κόβοντας 4.531 εισιτήρια, ήρθε στην ένατη θέση των ελληνικών ταινιών της χρονιάς.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 13/2/2014

Ο Βαγγέλης Σεϊτανίδης είναι ένας άνισος δημιουργός που έχει κινηθεί ανά την καριέρα του στα όρια εμπορικής και καλλιτεχνικής ταινίας. Συνήθως, όμως, αυτά ήταν πιο ευδιάκριτα από ταινία σε ταινία του, κάτι που δεν ισχύει κι εδώ. Είναι μία ακόμα ελληνική παραγωγή των τελευταίων χρόνων που πατάει με το ένα πόδι στο πραγματικό ελληνικό σινεμά και σε αυτό που κατασκευάζεται για χάρη ενός κοινού που αποδεικνύει συνεχώς πως προτιμά έναν πιο ανάλαφρο εθνικό κινηματογράφο. Έτσι, από τη μία έχουμε ένα αμερικανικού ύφους road-movie, όπως ήταν και το Ένας & Ένας ή το 4 Μαύρα Κοστούμια, ενώ από την άλλη δεν μπορούμε παρά να δούμε ένα σενάριο κομμένο και ραμμένο για να κάνει χάρες σε όποιον βαριέται να το πολυ-σκεφτεί…

Υπάρχουν, βασικά, τρύπες που δεν αφήνουν ένα καλογραμμένο στις αράδες του κείμενο να περπατήσει. Δηλαδή, υπάρχει ο Έλληνας σε πολλές ατάκες που βγάζουν χιούμορ, αλλά η πλοκή στηρίζεται σε προχειρογραμμένες καταστάσεις. Ακόμα και σάτιρα βγάζουν αυτές οι ατάκες, αλλά τι να το κάνεις, που ακόμα και η αμερικανική «αμαρτία» της παρακμής του χιούμορ προς ένα καθαρά δραματικό φινάλε υπάρχει κι εδώ, και μάλιστα τείνει να γίνει και δική μας κακή συνήθεια. Ερμηνευτικά δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, αλλά ο Δημήτρης Ήμελλος παραείναι καλύτερος ερμηνευτής από το διασημότερο του δίδυμο που συμπρωταγωνιστεί, και δεν υπάρχει ισορροπία ούτε σε αυτόν τον τομέα. Μάλλον θα το πρότεινα στο κοινό που πέρασε καλά με το Μια Φορά και Ένα… Μωρό, παρά σε αυτό που λογικά θα προτιμούσε να το προτείνει ο ίδιος ο σκηνοθέτης του.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *