Ο Μένιος με τη γυναίκα του, τη Σούλα, δεν έχουν καταφέρει να ολοκληρώσουν. Ο φίλος του, Παντελής, τον συμβουλεύει να πάει να δει έναν ψυχολόγο. Ο Μένιος πάει στον δόκτωρ Κακαλέση, που του ζητάει να του περιγράψει το παρελθόν του, το οποίο είναι πλούσιο σε σεξουαλικές εμπειρίες, με το κακό να ξεκινάει από την παιδική του ηλικία.
Σκηνοθεσία:
Ερρίκος Θαλασσινός
Κύριοι Ρόλοι:
Σωτήρης Μουστάκας … Μένιος ‘Γκομένιος’ Αλεξανδρόπουλος
Σωτήρης Τζεβελέκος … Παντελής
Αλίκη Καμινέλη … Σούλα
Κατερίνα Γιουλάκη … Ζωζώ
Θάλεια Παπάζογλου … Κική
Σούλη Σαμπάχ … Ελπινίκη Γαρδοπούλου
Τώνης Γιακωβάκης … Ανδρέας Γαρδόπουλος
Κώστας Παληός … Δρ Κακαλέσης
Ιρίλα Καλυβά … Νάνσυ
Γιώργος Λουκάκης … καθηγητής
Βίνα Ασίκη … σεξοβόμβα
Γιάννης Φύριος … σερβιτόρος
Χρήστος Νομικός … οδηγός
Στέλλα Κωνσταντινίδου … πορτοφολού
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Ερρίκος Θαλασσινός
Παραγωγή: Γιώργος Καραγιάννης
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης
Φωτογραφία: Βασίλης Χριστομόγλου
Μοντάζ: Κώστας Ραυτόπουλος, Γιώργος Τριανταφύλλου
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Πάτερ Γκομένιος
- Διεθνής Τίτλος: Father Lover-Guy
- Εναλλακτικός Τίτλος: Παντρεμένος με Πεθερά
- Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: Father Gomenios
Παραλειπόμενα
- Κόβοντας 235.240 εισιτήρια, ήρθε στην 4η θέση ανάμεσα σε 48 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.
Μουσικά Παραλειπόμενα
- Ο Ηλίας Κλωναρίδης ερμηνεύει το Είναι Ωραίος, Είναι Όργιο.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 31/5/2016
Ακόμα μια σεξο-κωμωδία με τον Σωτήρη Μουστάκα, την εποχή που γυρνούσε τη μία μετά την άλλη. Μάλιστα, εδώ θα δείτε όλα τα αγαπημένα του μοτίβα: παιδική ηλικία του ήρωα, μπουζούκια, πολλές ερωμένες, μεταμφίεση σε γυναίκα. Είναι όμως και η εποχή που ο αείμνηστος κωμικός είχε τα κέφια του, κι όλο και πετάει κάποια ατάκα που θα σας κάνει να γελάσετε με την ψυχή σας (ειδικά στο σκηνικό με τον στυλίτη). Ο «Πάτερ Γκομένιος» (ο αρχικός τίτλος πριν τη γνωστή «καθωσπρέπει» μετάλλαξη για την τηλεόραση ως «Παντρεμένος με Πεθερά»…) δεν είναι από τα cult της δεκαετίας του 1980, αλλά αγαπιέται εύκολα από τους λάτρεις του Μουστάκα και όχι άδικα. Μέτριοι ως κακοί οι δεύτεροι ρόλοι, χύμα το γύρισμα, αλλά λίγοι θα τα προσέξουν αυτά, μια και μιλάμε για επιθεωρησιακού τύπου σατιρικό «one-man-show».
Βαθμολογία: