Ένας Μάγκας στα Σαλόνια
- Ένας Μάγκας στα Σαλόνια
- A Tough Guy in the Salons
- 1969
- Ελλάδα
- Ελληνικά
- Αισθηματική, Δραματική
- 20 Οκτωβρίου 1969
Ο εφοπλιστής Γεράσιμος Νικολάου έρχεται με την οικογένεια του στο Πετρονήσι, τόσο για αναψυχή όσο και για την αγορά της αλιείας του νησιού. Ο Πετρής θα αναλάβει τη ξενάγηση των φιλοξενούμενων. Μια παρεξήγηση όμως που ξεκινάει από καπρίτσιο της κόρης του εφοπλιστή, Έλενας, θα εξοργίσει τον Νικολάου που θα φύγει χωρίς να πραγματοποιήσει την πολυπόθητη συναλλαγή. Ο Πετρής ως υπαίτιος αποφασίζει να πάει στην Αθήνα να παρακαλέσει τον εφοπλιστή να επιστρέψει.
Σκηνοθεσία:
Κώστας Καραγιάννης
Κύριοι Ρόλοι:
Γιάννης Βόγλης … Πετρής
Μέμα Σταθοπούλου … Έλενα Νικολάου
Θανάσης Μυλωνάς … Ιάσωνας Αντωνίου
Δέσποινα Στυλιανοπούλου … Κατερίνα Μαριόλη
Χρήστος Τσαγανέας … Γεράσιμος Νικολάου
Λαυρέντης Διανέλλος … Λεβαντής
Μαρίκα Κρεββατά … Εύα Νικολάου
Νέλλη Παππά … Βιολέτα
Νάσος Κεδράκας … ο πρόεδρος
Μάκης Δεμίρης … Ντιντής
Άγγελος Μαυρόπουλος … δικαστής
Μανώλης Μητσιάς … τραγουδιστής
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Παραγωγή: Κώστας Καραγιάννης, Αντώνης Καρατζόπουλος
Μουσική: Δήμος Μούτσης
Φωτογραφία: Βασίλης Βασιλειάδης
Μοντάζ: Ανδρέας Ανδρεάδακης
Σκηνικά: Πέτρος Καπουράλης
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μη αρκούντα στοιχεία.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Ένας Μάγκας στα Σαλόνια
- Διεθνής Τίτλος: A Tough Guy in the Salons
Παραλειπόμενα
- Το νησί της ταινίας είναι στην πραγματικότητα η Πάχη Μεγάρων.
- Με 353.000 εισιτήρια, ήρθε στη 13η θέση ανάμεσα σε 99 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.
Μουσικά Παραλειπόμενα
- Ο Μανώλης Μητσιάς ερμηνεύει την επιτυχία του Μ’ Ένα Παράπονο, ενώ ο Αλέκος Αναστασιάδης ακούγεται στο Όμορφα που ‘ναι στο Νησί. Αμφότερα είναι συνθέσεις του Δήμου Μούτση, σε στοίχους Νίκου Γκάτσου.
- Πρώτη από τις μόλις δύο συμμετοχές σε ταινία για τον Δήμο Μούτση.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 20/4/2019
Μετά την επιτυχία του «Κορίτσια στον Ήλιο», ο Κώστας Καραγιάννης προσπάθησε με αυτή την ταινία να εκμεταλλευτεί την περσόνα που είχε χτίσει εκεί ο Γιάννης Βόγλης. Μόνο που εδώ δεν έχουμε διεθνή παραγωγή, αλλά μια άρπα-κόλα της εποχής, που εντέλει εξαντλείται μέσα στα κλισέ της για να εκμεταλλευτεί εμπορικά την ανεβασμένη δημοτικότητα του ηθοποιού. Κι αυτός όμως συμμετέχει, ίσως θέλοντας και μη, στην όλη φανφάρα, ακολουθώντας για το μεροκάματο μια υποτίμηση του πλέον αναγνωρίσιμου ρόλου του. Από την άλλη, ταιριαστή στον ρόλο της είναι η Μέμα Σταθοπούλου, αλλά πνιγμένη κι αυτή μέσα στην αφέλεια του σεναρίου. Σε μικρό ρόλο, η Δέσποινα Στυλιανοπούλου αναπαράγει την αυτόνομα δική της περφόρμανς, δίνοντας μια χαρούμενη τουλάχιστον νότα σε αυτή την ανά στιγμές αβάσταχτη «αρπαχτή».
Βαθμολογία: