29 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΩΣ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

ΑΘΗΝΑΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔΑΝΑΟΣ – AΣΤΟΡ – AUDITORIUM THEO ANGELOPOULOS ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ

ΟΛΥΜΠΙΟΝ – ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΡΝΕΣ – ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ

WWW.IFG.GR

WWW.FESTIVALFILMFRANCOPHONE.GR

Facebook : Festival du Film Francophone de Grèce

#FFF22 –  #festivalfilmfrancophone  – #IFG

22 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, μετά από δυο χρόνια μακριά από τις αίθουσες, επανέρχεται δυναμικά αυτήν την Άνοιξη στο καθιερωμένο ραντεβού του, με κρατημένη μεν την ανάσα καθώς ένας πόλεμος έρχεται να συναντήσει τη πανδημία, με την ελπίδα δε να χαρίσει και πάλι σε μικρούς και μεγάλους τη συγκίνηση της εικόνας που μόνο μια μεγάλη οθόνη μπορεί να δώσει.

Όπως αναφέρει ο Nicolas Eybalin Διευθυντής του Γαλλικού Ινστιτούτου «Η δύναμη του κινηματογράφου εμπεριέχεται στο ότι μας επιτρέπει να πολλαπλασιάσουμε τις εμπειρίες μας από τη ζωή, να γνωρίσουμε ανθρώπους από το παρελθόν ή από τη δική μας εποχή που δεν θα είχαμε ποτέ την ευκαιρία να γνωρίσουμε, να έρθουμε αντιμέτωποι με ζωές διαφορετικές από τη δική μας, εν ολίγοις, να κατανοήσουμε καλύτερα την πολυπλοκότητα των ανθρώπων και του κόσμου μέσα από τη δύναμη μιας ιδιαίτερης εμπειρίας, το μοίρασμα μιας ταινίας και μιας ιστορίας με αγνώστους σε ένα δωμάτιο σε μια μεγάλη οθόνη».

Αυτή η απόλαυση του μοιράσματος και των συναισθημάτων που προκαλεί μια κινηματογραφική προβολή, ενέπνευσε και το δημιουργικό γραφείο του Δημήτρη Κανελλόπουλου στον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας της 22ης διοργάνωσης. Από τα οπτικά ερεθίσματα και τα αρώματα, ως τις διαφορετικές γεύσεις που φέρνει στο νου του κάθε θεατή μια ταινία και προκαλεί την ανταλλαγή απόψεων και επαφών.

Το θέμα της τέρψης των αισθήσεων, αποτελεί και μια ενότητα του φετινού φεστιβάλ με τον τίτλο «Βλέποντας έρχεται η όρεξη» . Όρεξη για σινεμά, όρεξη για συναπάντημα, όρεξη για επαφή, συζητήσεις, για γέλιο, κλάμα, φαγητό, μυρωδιές, χάδια, αγκαλιές. Τελικά όρεξη για ζωή!

Το τρέιλερ που υπογράφει η Σοφία Γεωργοβασίλη για το FFF22, συντονίζεται στο ίδιο μοτίβο. Αποτυπωμένο σε ταινία, με χρώματα και εικόνες μιας ρετρό εποχής, θέλει να ανοίξει την όρεξη στους θεατές υπερβάλλοντας στη περιγραφή της γαστριμαργικής απόλαυσης ενός fine dining πιάτου, και συνειρμικά με την ίδια λαχτάρα της κινηματογραφικής απόλαυσης.

Η ποικιλομορφία στο πρόγραμμα του 22ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου βρίσκεται στο προσκήνιο και φέτος, τόσο στις κατηγορίες και τα είδη των ταινιών, όσο και στην πλοκή, στη μορφή και φυσικά στην εκπροσώπηση της Γαλλοφωνίας: το Βέλγιο, ο Καναδάς, το Λουξεμβούργο, η Ελβετία και η Τυνησία μας προτείνουν γαλλόφωνες παραγωγές που αντικατοπτρίζουν απόλυτα αυτήν την πολυμορφία.

Τέλος, η Λευκή Κάρτα δίνεται φέτος στο φεστιβάλ γαλλικού κινηματογράφου La Rochelle Cinéma που γιορτάζει τα 50 του χρόνια. Αυτό το μοναδικό στο είδος του φεστιβάλ παρουσιάζει κάθε χρόνο σχεδόν 200 ταινίες όλων των ειδών (μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, animation). Στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου παρουσιάζει 3 ταινίες από τον προγραμματισμό του.

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και στην 22η διοργάνωση του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου δίνει έμπρακτα δείγματα της υποστήριξής του στους Έλληνες συνεργάτες και δημιουργούς :

  • Η φετινή έκδοσή του είναι συνδιοργάνωση με τα δυο καταξιωμένα και διεθνώς αναγνωρισμένα ελληνικά κινηματογραφικά φεστιβάλ:
  • Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας
  • Συμπράττει με τους Έλληνες διανομείς στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ
  • Συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Gros Plan για τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα τους θεατές του και τη γνώμη τους για τις ταινίες. Τα ερωτηματολόγια θα είναι διαθέσιμα μετά την αγορά εισιτηρίου στην πλατφόρμα προβολών
  • Προσκαλεί Έλληνες και Γάλλους εκπροσώπους διαφόρων μορφών τέχνης να συμμετέχουν ως μέλη της κριτικής επιτροπής που θα δώσει ένα από τα δύο βραβεία.

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

Θα απονεμηθούν και φέτος δύο βραβεία στις ταινίες που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Ελλάδος:

  • Το Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής, το οποίο απονέμεται από την κριτική επιτροπή του φεστιβάλ και αποτελεί μια προσφορά της NOVA. Ο φορέας αυτός υποστηρίζει ως χορηγός επικοινωνίας την προώθηση της ταινίας όταν αυτή προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες.
  • Το Βραβείο Κοινού, το οποίο απονέμεται κατόπιν ψηφοφορίας των θεατών κατά την έξοδό τους από τις προβολές των ταινιών που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα. Το Βραβείο Κοινού, προσφορά της μπίρας Fischer, απονέμεται στον διανομέα της βραβευμένης ταινίας στην Ελλάδα για την προώθησή της κατά την προβολή της στις ελληνικές αίθουσες.

Tα δύο βραβεία είναι δημιουργίες του Οίκου ZOLOTAS

Ο Γιώργος Παπαλέξης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οίκου ZOLOTAS παρουσιάζει τη φιλοτέχνηση του βραβείου «Η Γλαύκα της Αθηνάς» :

«Πιστός στη διαχρονική του αποστολή υποστήριξης των Γραμμάτων και των Τεχνών, ο Οίκος ZOLOTAS στέκεται περήφανα στο πλευρό του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Ελλάδος με μια μοναδική δημιουργία: το νέο βραβείο της διοργάνωσης.

Η κουκουβάγια της θεάς Αθηνάς, η λεγόμενη Γλαύκα, αρχαίο έμβλημα της πόλης των Αθηνών, σύμβολο σοφίας και ισχυρής ενόρασης μες στο σκοτάδι, δανείζει τη μορφή της στο μεράκι ενός νέου, πολύ ταλαντούχου δημιουργού. Ο γλύπτης Πάνος Προφήτης φιλοτέχνησε το βραβείο σε πηλό, δίνοντάς του απλή και αέρινη φόρμα, και στη συνέχεια οι τεχνίτες μας το κατασκεύασαν σε μπρούτζο με την χαρακτηριστική επιχρύσωση του Οίκου. Το φως της 7ης τέχνης ταξιδεύει από τη Γαλλία στην Ελλάδα μέσα από τα λαμπερά μάτια της Γλαύκας της Αθηνάς».

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Emmanuelle Béart

– Θάνος Αναστόπουλος

– Έλις Κις

– Γιάννα Σαρρή

– Λευτέρης Χαρίτος

ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Κάθε χρόνο, το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου αναθέτει σε έναν Έλληνα σκηνοθέτη τη δημιουργία και τη σκηνοθεσία του τρέιλερ του Φεστιβάλ. Μετά τον Γιώργο Ζώη το 2011, τον Γιάννη Γαϊτανίδη το 2012, τη Σοφία Εξάρχου το 2013, τον Παναγιώτη Χριστόπουλο το 2014, την Κωνσταντίνα Κοτζαμάνη το 2015, την Αρασέλη Λαιμού το 2016, την Ζακλίν Λέντζου το 2017, τον Νίκο Πάστρα το 2018 και τον Κωνσταντίνο Αντωνόπουλο το 2021, σειρά έχει η σκηνοθέτις και ηθοποιός Σοφία Γεωργοβασίλη με την οποία έχουμε τη χαρά να συνεργαστούμε φέτος.

Μετά το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη το 2018 στο φεστιβάλ της Δράμας, η τελευταία μικρού μήκους ταινία της Memoir of a veering storm, γυρισμένη σε film 16mm, έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στη φετινή Berlinale, στο τμήμα Generation.

«Σ΄ έναν κατάφυτο πύργο δύο νεαροί καλεσμένοι, ένας κινηματογραφικά εμπνευσμένος σεφ με τη βοηθό του κι έναν σερβιτόρο, συναντιούνται σ’ ένα παράδοξο και burlesque γεύμα για να μας πείσουν ότι βλέποντας έρχεται η όρεξη» γράφει η ίδια, σχετικά με το τρέιλερ, που γυρίστηκε σε φιλμ στην Αίγινα.

Η Σοφία Γεωργοβασίλη, είναι σκηνοθέτις και ηθοποιός. Είναι υπότροφος του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ARTWORKS 2020, στο τμήμα της κινούμενης εικόνας. Το 2018 πήρε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη στο φεστιβάλ της Δράμας. Η τελευταία μικρού μήκους ταινία της Memoir of a veering storm, γυρισμένη σε film 16mm, έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στη φετινή Berlinale, στο τμήμα Generation.

Το σενάριο της επερχόμενης μεγάλου μήκους ταινίας της, έχει βραβευτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και επιλέχθηκε στο πρόγραμμα ανάπτυξης του Torino Script Lab, 2018 & στο Oxbelly Screenwriters & Directors Lab, 2019.

Συντελεστές
Εμφανίζονται: Jean-Jacques Tesson, Jasmine Roland, Φανοίκος Σακελλαράκης, Zephyros Bridle,

Leoni Sayles Benessaiah
Σενάριο & Σκηνοθεσία: Σοφία Γεωργοβασίλη
Διεύθυνση φωτογραφίας: Manu Tilinski
Παραγωγή: OXYA research & productions
Μοντάζ: Θανάσης Τότσικας
Συγχρονισμός υλικού: Νίκη Μπίζου
Βοηθός σκηνοθέτη: Όλια Βερροιοπούλου
Ήχος: Χρήστος Σακελλαρίου
Βοηθοί παραγωγής: Στέφανος Λεβίδης, Jonathan Arnoult
Εργαστήριο φιλμ: Ανμαρ
Colour correction: Νίκος Κορωνίδης
Θερμές ευχαριστίες: τους γονείς των παιδιών – Navine Khan Dossos, James Bridle, Karina Benessaiah, Jesse Sayles – και τους φίλους μας: Henri-Paul Coulon, Χριστίνα Χωραφά, Έφη Μπίρμπα, Άρη Σερβετάλη, Νικόλα Μπόροβα, Κωνσταντίνο Μεγγρέλη, Φαίδωνα Μπροτζάκη, Alessandro Vincentelli, Ingrid Bergsdottir, Pichu Goofy

Η ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Το φετινό εικαστικό για την αφίσα και τη συνολική οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ, υπογράφει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος, ο οποίος περιγράφει το σκεπτικό του σχεδιασμού:

«Το βασικό εικαστικό για το 22ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου στηρίζεται στην ιδέα του πώς αντιλαμβανόμαστε την απόλαυση και τα συναισθήματα που γεννιούνται όταν ερχόμαστε σε επαφή με ένα κινηματογραφικό έργο. Από τα οπτικά ερεθίσματα και τα αρώματα, ως τις γεύσεις που μας έρχονται στο νου.

Η τελική σύνθεση αποτελείται από στοιχεία που μας παραπέμπουν σε όλα αυτά, και συνδυάζονται με το κεντρικό αφιέρωμα του φετινού φεστιβάλ στη γαστρονομία, μέσα από ένα ψηφιακό κολλάζ.»

Σχεδιασμός: Πένη Ζεβολη, Δημήτρης Κανελλόπουλος, Παρή Πατέλη.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ GALA

Η Emmanuelle Béart είναι  η επίτιμη προσκεκλημένη του 22ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής που απονέμει βραβείο σε μια από τις ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος.

Ηθοποιός με εξαιρετική καριέρα τόσο στον κινηματογράφο όσο και στο θέατρο, έχει επιδείξει σημαντική ανθρωπιστική δράση, ενώ υπήρξε Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της Unicef.

Σε αυτό το πλαίσιο το SaintGeorge Lycabettus διοργανώνει σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, ένα φιλανθρωπικό gala, τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν στην The HOME Project για τους ανήλικους ασυνόδευτους πρόσφυγες. Κατά τη διάρκεια αυτού του gala, θα απονεμηθεί τιμητικό βραβείο στην Emmanuelle Béart, δημιουργία του οίκου Zolotas.

Η The HOME Project είναι μία μη κερδοσκοπική οργάνωση που ιδρύθηκε για να καλύψει τις ανάγκες ασυνόδευτων παιδιών προσφύγων που φτάνουν στην Ελλάδα μόνα τους. Παιδιά που ζουν στον δρόμο, σε καταυλισμούς, αστυνομικά τμήματα, και κέντρα κράτησης βρίσκουν καταφύγιο στο ασφαλές περιβάλλον των ξενώνων μας. Σε 5 χρόνια έχει δημιουργήσει και λειτουργεί 14 ξενώνες και έχει προσφέρει ένα ολιστικό πλαίσιο υπηρεσιών παιδικής προστασίας μέσω εξατομικευμένου ψυχοπαιδαγωγικού πλάνου σε περισσότερα από 700 παιδιά, που περιλαμβάνει υπηρεσίες ψυχικής υγείας, εκπαίδευσης, παιδαγωγική και κοινωνική υποστήριξη στοχεύοντας στην κοινωνική ενσωμάτωση.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ : ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΙ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022, στις 10.00΄

Στο πλαίσιο της φετινής έκδοσης του φεστιβάλ, μια ξεχωριστή εκδήλωση – συνάντηση προτείνεται στους επαγγελματίες και τους κριτικούς κινηματογράφου με τον καταξιωμένο κριτικό και ιστορικό κινηματογράφου Charles Tesson.

Ο Charles Tesson μόλις ολοκλήρωσε την δεκαετή θητεία του ως διευθυντής της Εβδομάδας της Κριτικής στις Κάννες και πριν από αυτό υπήρξε κριτικός στα Cahiers du Cinéma, πριν διοριστεί αρχισυντάκτης του περίφημου περιοδικού από το 1998 μέχρι το 2003.

Η εκδήλωση που διοργανώνεται σε συνεργασία με το Institut français (Παρίσι), θα ξεκινήσει με την προβολή ταινίας από το πρόγραμμα της 60ης Εβδομάδας της Κριτικής.

Θα ακολουθήσει δίωρη συζήτηση γύρω από τα εξής θέματα:

– Πώς ο/η κριτικός ανακαλύπτει και συμβάλει στην ανάδειξη νέων ταλέντων;

– Η ιδιαίτερη συνθήκη και ευκαιρία που προσφέρει η Semaine de la Critique στις Κάννες: τι εστί κριτικός-προγραμματιστής;

– Κριτική 2.0: πώς γράφει κανείς στην εποχή των κοινωνικών δικτύων και πώς αγκαλιάζει αυτά τα νέα εργαλεία.

– Η αξία/δύναμη και το νόημα της κριτικής σήμερα, στη εποχή του streaming και του downloading.

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ

 ANIMALS — ΚΤΗΝΗ

Βέλγιο | Belgique, 2019

ΣΚΗΝΟΘΕΣIΑ | RÉALISATION : Nabir Ben Yadir

ΣΕΝΑΡΙΟ | SCÉNARIO : Nabir Ben Yadir. Antoine Cuypers

HΘΟΠΟΙΟΙ | AVEC : Soufiane Chilah, Gianni Guettaf, Serkan Sancak, Lionel MaisinΠΑΡΑΓΩΓΗ | PRODUCTION : Maje Productions

ΕΓΧΡΩΜΟ | COULEUR : DCP, 91’

Ο Brahim είναι ένας νεαρός άντρας, που κρύβει την ομοφυλοφιλία του. Στα γενέθλια της μητέρας του, η ένταση που δημιουργείται γύρω από την μη αποδεκτή σεξουαλικότητά του γίνεται ανυπόφορη. Ο Brahim φεύγει από το σπίτι μέσα στη νύχτα, όπου τον περιμένει η φρίκη…

Ακατάλληλο για ανηλίκους: έκδηλη απεικόνιση βασανιστηρίων (έγκλημα μίσους), ομοφοβικής βίας και βιασμού.

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με τον σκηνοθέτη Nabir Ben Yadir, που θα έρθει στην Αθήνα για το Φεστιβάλ. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Αλέξανδρος Διακοσσάβας, δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης της LIFO.

H TAINIA ΕΝΑΡΞΗΣ

EIFFEL — ΑΪΦΕΛ

Γαλλία – Γερμανία | France – Allemagne, 2017

ΣΚΗΝΟΘΕΣIΑ | RÉALISATION : Martin Bourboulon

ΣΕΝΑΡΙΟ | SCÉNARIO : Caroline Bongard

HΘΟΠΟΙΟΙ | AVEC : Romain Duris, Emma Mackey, Pierre Deladonchamps

ΠΑΡΑΓΩΓΗ | PRODUCTION : Pathé Films – M5 Films

ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ | DISTRIBUTION POUR LA GRÈCE : Rosebud 21

ΕΓΧΡΩΜΟ | COULEUR : DCP, 108’

Μετά τη συμμετοχή του στο Άγαλμα της Ελευθερίας, ο διάσημος μηχανικός Gustave Eiffel πιέζεται από τη γαλλική κυβέρνηση να δημιουργήσει κάτι θεαματικό για την Παγκόσμια Έκθεση του 1889 στο Παρίσι, ενώ ο ίδιος θέλει απλά να σχεδιάσει το μετρό της πόλης. Ξαφνικά, όλα αλλάζουν όταν ο Eiffel συναντά μια μυστηριώδη γυναίκα από το παρελθόν. Το ανομολόγητο πάθος τους θα ξυπνήσει ξανά και θα τον εμπνεύσει να αλλάξει για πάντα τον παριζιάνικο ουρανό.

Την τελετή έναρξης παρουσιάζουν η ηθοποιός Στεφανία Καπετανίδη και ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Γιάννης Σαρακατσάνης

H TAINIA ΛΗΞΗΣ

ILLUSIONS PERDUES— ΧΑΜΕΝΕΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

Γαλλία | France, 2021

ΣΚΗΝΟΘΕΣIΑ | RÉALISATION : Xavier Giannoli

ΣΕΝΑΡΙΟ | SCÉNARIO : Xavier Giannoli

HΘΟΠΟΙΟΙ | AVEC : Benjamin Voisin, Cécile de France, Vincent Lacoste, Xavier Dolan, Jeanne Balibar, Gérard Depardieu

ΠΑΡΑΓΩΓΗ | PRODUCTION : France 3 Cinéma, Pictanovo, Gabriel inc.

ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ | DISTRIBUTION POUR LA GRÈCE : Spentzos Films

ΕΓΧΡΩΜΟ | COULEUR : DCP, 149’

César 2022 — 7 βραβεία — Καλύτερης ταινίας — Καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού (Benjamin Voisin) — Καλύτερης ανδρικής ερμηνείας σε β’ ρόλο (Vincent Lacoste) — Καλύτερης διασκευής — Καλύτερης φωτογραφίας — Καλύτερων κοστουμιών — Καλύτερων σκηνικών

Ο Lucien, νεαρός ασήμαντος ποιητής, αφήνει την επαρχία όπου μεγάλωσε για να δοκιμάσει την τύχη του στο Παρίσι κοντά στην προστάτιδά του. Σύντομα αφήνεται στην τύχη του για να ανακαλύψει έναν κόσμο δοσμένο στο κέρδος και στις προσποιήσεις. Μια ανθρώπινη κωμωδία όπου τα πάντα αγοράζονται και πωλούνται, η λογοτεχνία όπως ο Τύπος, η πολιτική όπως τα συναισθήματα, η φήμη όπως οι ψυχές. Θα αγαπήσει, θα υποφέρει και θα επιβιώσει χωρίς πια ψευδαισθήσεις.

Την τελετή λήξης παρουσιάζουν οι ηθοποιοί  Άλκηστις Πουλοπούλου και Πολύδωρος Βογιατζής

Η είσοδος στην πρεμιέρα και τη λήξη θα γίνει με πρόσκληση. Θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός δελτίων εισόδου για το κοινό.

OI ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ 22ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

  • Emmanuelle Béart, Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής
  • Emmanuel PoulainArnaud, σκηνοθέτης της ταινίας Le test (Το τεστ)
  • Antoine Barraud, σκηνοθέτης της ταινίας Madeleine Collins
  • Ludovic Bergery, σκηνοθέτης της ταινίας L’étreinte (Κράτα με σφιχτά)
  • Charline BourgeoisTacquet, ηθοποιός στην ταινία Les amours dAnaïs (Οι Έρωτες της Αναΐς)
  • Catherine Corsini, σκηνοθέτις της ταινίας La Fracture
  • Éric Gravel, σκηνοθέτης της ταινίας À plein temps (Full Time)
  • Samir Guesmi, σκηνοθέτης της ταινίας Ibrahim (Ιμπραήμ)
  • Alma Jodorowsky, ηθοποιός στην ταινία L’ennemi (Δωμάτιο 108)
  • Chloé Mazlo, σκηνοθέτις της ταινίας Sous le ciel d’Alice (Οι Ουρανοί του Λιβάνου)
  • Florence Miailhe , σκηνοθέτις της ταινίας La Traversée (Η φυγή)
  • Emmanuel Parraud, σκηνοθέτης της ταινίας Maudit ! (Καταραμένος!)
  • Olivier Peyon, σκηνοθέτης της ταινίας Tokyo Shaking
  • Charles Tesson, κριτικός κινηματογράφου, τ. Διευθυντής της Semaine de la Critique του Φεστιβάλ Καννών
  • Caroline Vignal, σκηνοθέτις της ταινίας Antoinette dans le Cévennes (Ο γάιδαρος, ο εραστής μου κι εγώ
  • Nabil Ben Yadir, σκηνοθέτης της ταινίας Animals (Κτήνη)
  • Elie Wajeman, σκηνοθέτης της ταινίας Médecin de nuit (Νυχτερινός γιατρός)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Τιμή εισιτηρίου: 6 €

Τιμή παιδικών εργαστηρίων (Αθήνα): 10 €

Θα διατεθούν και κάρτες πολλαπλών προβολών. Περισσότερες πληροφορίες σύντομα στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ

Η πώληση των εισιτηρίων ξεκινά την Πέμπτη 24/03/2022.

ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 22ΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Ειδικές Προβολές
Projections Spéciales

Eiffel | Άϊφελ — Martin Bourboulon

Illusions perdues | Χαμένες ψευδαισθήσεις — Xavier Giannoli

Nona et ses filles | Η Νόνα και οι κόρες της — Valérie Donzelli

La Traversée | Η φυγή — Florence Miailhe

Nelly et Monsieur Arnaud | Η Νέλλη και ο κύριος Αρνώ — Claude Sautet

Animals | Κτήνη — Nabil Ben Yadir

Επίσημη Επιλογή | Διαγωνιστικό Τμήμα

Sélection officielle | Films en compétition

À plein temps | Full Time — Eric Gravel

L’ennemi | Δωμάτιο 208 — Stephan Streker

Antoinette dans les Cévennes | Ο γάιδαρος, ο εραστής μου και εγώ — Caroline Vignal

Les Amours d’Anaïs | Οι Έρωτες της Αναΐς — Charline Bourgeois-Tacquet

Amants | Εραστές — Nicole Garcia

Ouistreham | Ανάμεσα σε δύο κόσμους — Emmanuel Carrère

Boîte Noire | Το μαύρο κουτί — Yann Gozlan

Madeleine Collins — Antoine Barraud

La Fracture — Catherine Corsini

Πανόραμα Γαλλόφωνου Κινηματογράφου

Panorama du Cinéma Francophone de GrÈce

Médecin de nuit | Νυχτερινός γιατρός — Elie Wajeman

Le Test | Το τεστ — Emmanuel Poulain-Arnaud

Sous le ciel d’Alice | Οι Ουρανοί του Λιβάνου — Chloé Mazlo

Serre moi fort | Κράτα με σφιχτά — Mathieu Amalric

Robuste | Σθένος — Constance Meyer

Tokyo Shaking | Tokyo Shaking — Olivier Peyon

Entre les vagues | Ανάμεσα στα κύματα — Anaïs Volpé

Tralala | Τραλαλά — Arnaud Larrieu, Jean-Marie Larrieu

Maudit ! | Καταραμένος! — Emmanuel Parraud

De son vivant | Γαλήνια — Emmanuelle Bercot

Ibrahim | Ιμπραΐμ — Samir Guesmi

L’étreinte | Πάρε με αγκαλιά — Ludovic Bergery

Mandibules | Σαγόνια — Quentin Dupieux

Rouge | Κόκκινη λάσπη — Farid Bentoumi

Suprêmes | Authentik Audrey — Estrougo

La dernière tentation des Belges | Ο τελευταίος πειρασμός των Βέλγων — Jan Bucquoy

Presque | Σχεδόν — Bernard Campan, Alexandre Jollien

Io sto bene | Είμαι καλά — Donato Rotunno

Aline | Αλίν, η φωνή της αγάπης — Valérie Lemercier

El Jaida | El Jaida — Salma Baccar

Λευκή Κάρτα

Carte blanche: FEMA – La Rochelle

Peaux de vaches /  Χοντρόπετσοι Patricia Mazuy

Le Kiosque / Το κιόσκι Alexandra Pianelli

Albatros / Άλμπατρος Xavier Beauvois

Βλέποντας έρχεται η όρεξη

L’appétit vient en regardant

Le Grand restaurant | Το Μεγάλο Εστιατόριο — Jacques Besnard

La Grande Bouffe | Το Μεγάλο Φαγοπότι — Marco Ferreri

La graine et le mulet | Κους Κους με Φρέσκο Ψάρι — Abdellatif Kechiche

Saint Amour | Saint Amour: ο δρόμος του κρασιού Gustave — Kervern & Benoit Delépine

Delicatessen | Ντελικατέσεν — Jean-Pierre Jeunet, Marc Caro

Νεανικές Προβολές

Jeune Public

Le Brize Kaolin | Θα Γίνω Πρωταθλήτρια — Corentin Lemetayer

Marmote Intrépide | Επιχείρηση Διάσωσης — Miguel Lambert

Un caillou dans la chaussure | Πέτρα στο Παπούτσι — Eric Montchaud

Twin Trees | Δίδυμα Δέντρα — Emmanuel Ollivier

Un long trajet | Μια Μεγάλη Βόλτα με το Αυτοκίνητο — Axel De Lafforest

Kiki la plume Κικί | Το Καναρίνι — Nicolas Bianco-Levrin, Julie Rembauville

Kiko et les animaux | O Kίκο και τα Ζώα — Yawen Zheng

Lupin | Το Λυκάκι — Hélène Ducrocq

Comment j’ai vaincu ma peur des humains | Πώς Ξεπέρασα το Φόβο μου για τους Ανθρώπους – Hélène Ducrocq

Bémol | Το Τραγούδι του Δάσους — Oana Lacroix

Princesse Dragon | Πριγκίπισσα Δράκος — Jean-Jacques Denis & Anthony Roux

ΤΟ 22Ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΠΟ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΩΣ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΛΛΑΔΟΣ,

ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ

ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ – ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ, ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ, ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ, ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΥΝΗΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ...

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.