Ο Τζέικ Γκριν είναι ένας παράτολμος τζογαδόρος με πολλά κότσια, αλλά χωρίς καθόλου μυαλό. Ένα βράδυ, θα λάβει μια πρόσκληση για να καθίσει στο τραπέζι για μια παρτίδα χοντρού τζόγου. Ο Μάτσα, όμως. δεν έχει χάσει ποτέ παρτίδα. Όχι τόσο γιατί είναι καλός παίκτης, αλλά επειδή οι αντίπαλοί του τον φοβούνται τόσο πολύ που δεν τολμούν να κερδίσουν. Ο Τζέικ, από την άλλη, δεν καταλαβαίνει από τέτοια, και κερδίζει τον Μάτσα, και μάλιστα τον υποχρεώνει σε εξευτελιστική ήττα. Ο Μάτσα δεν συγχωρεί τέτοιου είδους προσβολές, και βάζει ένα συμβόλαιο θανάτου στο κεφάλι του Τζέικ. Όταν ο αινιγματικός Ζακ και ο μυστηριώδης συνεργάτης του, Αβί, εμφανίζονται για να σώσουν τον Τζέικ και να του προσφέρουν προστασία, τα πράγματα περιπλέκονται επικίνδυνα, κι ο Τζέικ πρέπει να παίξει ένα άκρως επικίνδυνο παιχνίδι, το οποίο θα πάρει αναπάντεχη τροπή.

Σκηνοθεσία:

Guy Ritchie

Κύριοι Ρόλοι:

Jason Statham … Jake Green

Ray Liotta … Dorothy Macha

Vincent Pastore … Zach

Andre Benjamin … Avi

Mark Strong … Sorter

Tom Wu … άρχοντας John

Andrew Howard … Billy

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Guy Ritchie, Luc Besson

Παραγωγή: Virginie Besson-Silla

Μουσική: Nathaniel Mechaly

Φωτογραφία: Tim Maurice-Jones

Μοντάζ: Romesh Aluwihare, Ian Differ, James Herbert

Σκηνικά: Eve Stewart

Κοστούμια: Verity Hawkes

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Revolver

Ελληνικός Τίτλος: Revolver

Παραλειπόμενα

  • Οι κριτικές ήταν απανταχού αρνητικές, αυτό όμως δεν σταμάτησε την cult φήμη που απόκτησε η ταινία ανάμεσα στους φαν του σκηνοθέτη.
  • Το 2007 εμφανίστηκε ένα Director’s Cut, στα 101 λεπτά.
  • Την εποχή που επεξεργάζονταν το σενάριο, ο Guy Ritchie είχε επηρεαστεί από τη Madonna, την τότε σύζυγο του, και είχε αναπτύξει ενδιαφέρον για την Καμπάλα. Έτσι, μέσα στο κείμενο υπάρχουν αρκετές αναφορές, άμεσες ή έμμεσες.
  • Mickey Rourke, Harvey Keitel και Vinnie Jones προτίμησαν να αποφύγουν την ταινία.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 2/3/2009

Η πορεία στον χρόνο του Γκάι Ρίτσι, ακολουθεί μια μαθηματική ανάκαμψη. Ξεκίνησε ερασιτεχνικά από το Lock, Stock & Two Smoking Barrels, ανέβηκε με το Snatch, ακόμα υψηλότερα τα στάνταρ εδώ, και με το Rockrolla έκανε επί του συνόλου το καλύτερο του έργο. Κι όμως, θεματικά είναι σαν να μην έχει περάσει ούτε μια μέρα από τις απαρχές του, αφού πάντα ασχολείται με το «υπόγειο» Λονδίνο, αναπτύσσει πολλούς και χαρακτηριστικούς χαρακτήρες, και χρησιμοποιεί γραφική βία. Έτσι, το Revolver φαντάζει ένα ακόμα επεισόδιο των εμμονών του, με μια πιο συμμαζεμένη σκηνοθετική και δομική άποψη από τα προηγούμενα, και έναν Τζέισον Στέιθαμ που εντυπωσιάζει θετικά. Το πρώτο όμως πρόβλημα εμφανίζεται με κάποιες πνευματιστικές παρεμβολές, που δεν βρίσκουν να ακουμπήσουν κάπου που να έβγαζαν κάποιο σοβαρό νόημα. Από την άλλη. ο Λικ Μπεσόν βάζει το χεράκι του σε σενάριο, παραγωγή, κι αφήνει ένα κάμποσο στίγμα ως προς το ότι δεν αποφεύγεται κι εδώ η επιτήδευση. Όμως, οι αρκετές σεναριακές στροφές και η ιδιοσυγκρασία του έργου δεν θα σας αφήσουν αδιάφορους, αρκεί να μην το πάρετε και τόσο στα σοβαρά.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.