Ένα σαββατοκύριακο, μέσα στο χάος και στα χρώματα του καρναβαλιού, στα εκτυφλωτικά φώτα και στα φανταχτερά άρματα, τέσσερα ζευγάρια προσπαθούν να βρουν τον παράδεισό τους. Η Μαρίνα γυρίζει στην Πάτρα αποφασισμένη να ζήσει με τον Μιχάλη, ο Νίκος προσπαθεί να εκδηλώσει το πάθος του για τον Σωκράτη ενώ τρέμει την απόρριψη, η Ευγενία αντιμετωπίζει την κριτική της κόρης της για την καινούργια της ζωή μετά τον χωρισμό, και ο Ηλίας επιχειρεί την τελευταία προσπάθεια επανασύνδεσης με την πρώην γυναίκα του. 

Σκηνοθεσία:

Παναγιώτης Φαφούτης

Κύριοι Ρόλοι:

Νατάσα Ζάγκα … Μαριάννα

Μιχάλης Φωτόπουλος … Μιχάλης

Όλια Λαζαρίδου … Βίκυ

Ερρίκος Λίτσης … Ηλίας

Χρήστος Λούλης … Σωκράτης

Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης … Νίκος

Μαρία Σκουλά … Ευγενία

Ανδρέας Κωνσταντίνου … Αντώνης

Λίλα Μπακλέση … Παναγιώτα

Βαγγέλης Αλεξανδρής … Φάντασμας

Θανάσης Βλαβιανός … Πατής

Λίζα Νεοχωρίτη … Κρυσταλλίνα

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Παναγιώτης Φαφούτης

Παραγωγή: Μαρία Δρανδάκη

Μουσική: G-Pal

Φωτογραφία: Γιώργος Παπανδρικόπουλος

Μοντάζ: Πάνος Βουτσαράς

Σκηνικά: Πηνελόπη Βαλτή

Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Παράδεισος
  • Διεθνής Τίτλος: Paradise

Κύριες Διακρίσεις

  • Βραβείο δεύτερου γυναικείου ρόλου (Όλια Λαζαρίδου) και ήχου στα βραβεία Ίρις. Υποψήφιο για μοντάζ, κοστούμια και μακιγιάζ.

Παραλειπόμενα

  • Ο Παναγιώτης Φαφούτης γυρίζει εξολοκλήρου τη δεύτερη ταινία του στην πόλη που γεννήθηκε, την Πάτρα.
  • Έκοψε 2.508 εισιτήρια, ερχόμενο 14ο ανάμεσα στις ελληνικές παραγωγές της χρονιάς.

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 14/5/2012

Ο Παναγιώτης Φαφούτης (σενάριο-σκηνοθεσία), μετά το «Η Κληρονόμος», μας εκπλήσσει κάνοντας στροφή 180 μοιρών και παραδίδοντας μας ένα φιλμ κατά πολύ ωριμότερο. Θα έλεγα ότι είναι από κείνα που πρέπει να αποτελέσουν τον βασικό κορμό της ελληνικής παραγωγής ώστε να στεριώσει ένα βιώσιμο ψυχαγωγικό σινεμά για το ευρύ κοινό. Ο Φαφούτης απομακρύνει τις συνήθεις υπερβολές (πλοκής κι εντάσεων), απαλείφει από το σενάριο πολλά από τα ευκόλως εννοούμενα, διευθύνει σωστά τους ηθοποιούς του, κόβει τα πλάνα εκεί που πρέπει και βάζει τον πήχη σε ένα μικρό ύψος ώστε να τον φτάνει. Δηλαδή οι χαρακτήρες σκιαγραφούνται μεν, χωρίς μεγάλη εμβάθυνση δε, και το δραματικό δυναμικό μάς αγγίζει εδώ κι εκεί αλλά δεν φτάνει να μας αρπάξει. Από την άλλη, η ισορροπία ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα είναι επιτυχής, και ανεβάζει το αποτέλεσμα που θα λέγαμε ότι μας προσφέρει κάποιες γλυκόπικρες, θλιμμένες κινηματογραφικές νότες.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

12 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *