
Η Μπεθ Ρέιμερ φτάνει στο Λας Βέγκας με όνειρο να γίνει σερβιτόρα, απελευθερωμένη από την πόλη της, το Ταλαχάσε στη Φλόριντα, όπου δούλευε ως στριπτιζέζ. Ο πρώτος που θα της απλώσει χέρι βοήθειας είναι ο Ντινκ, επαγγελματίας τζογαδόρος που ειδικεύεται στα πάντα, από αγώνες μέχρι καλλιστεία. Ο Ντινκ θα ανακαλύψει τα περίεργα ταλέντα της Μπεθ, και θα τη βάλει για τα καλά στον χώρο του παράνομου τζόγου.
Σκηνοθεσία:
Κύριοι Ρόλοι:
Rebecca Hall … Beth Raymer
Bruce Willis … Dink Heimowitz
Catherine Zeta-Jones … Tulip Heimowitz
Joshua Jackson … Jeremy
Vince Vaughn … Rosie
Laura Prepon … Holly
John Carroll Lynch … Dave Greenberg
Frank Grillo … Frankie
Corbin Bernsen … Jerry Raymer
Wendell Pierce … Dave ‘The Rave’
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: D.V. DeVincentis
Παραγωγή: Anthony Bregman, D.V. DeVincentis, Randall Emmett, George Furla, Paul Trijbits
Μουσική: James Seymour Brett
Φωτογραφία: Michael McDonough
Μοντάζ: Mick Audsley
Σκηνικά: Dan Davis
Κοστούμια: Christopher Peterson
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Lay the Favorite
- Ελληνικός Τίτλος: Κορώνα Γράμματα
- Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: Lay the Favourite [Μεγ. Βρετανία]
Σεναριακή Πηγή
- Απομνημονεύματα: Lay the Favorite: A Memoir of Gambling της Beth Raymer.
Παραλειπόμενα
- Για τον ρόλο που πήγε στον Vince Vaughn, αρχικός υποψήφιος ήταν ο Justin Timberlake.
- Ηχηρή αποτυχία, τόσο στις κριτικές όσο και τα ταμεία. Κόστισε 20 εκατομμύρια δολάρια, αλλά έβγαλε μόλις 1,57.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 20/6/2014
Του ύψους και του βάθους ο αγαπημένος βρετανός δημιουργός Στίβεν Φρίαρς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, είμαστε στο μετριότατο βάθος. Παρότι το θέμα τού ταιριάζει, όπως αποδείχτηκε πριν από χρόνια με το «Οι Κλέφτες», ο Φρίαρς κάνει το μοιραίο λάθος να μην ξεκαθαρίζει ποτέ ούτε τις προθέσεις του ως προς το είδος της ταινίας, ούτε το γιατί το γύρισε εξαρχής. Αν το δεις ως φάρσα, έχουμε πολύ χαμηλές αποδόσεις, αφού μονάχα ως ρυθμός μπορεί να θεωρηθεί κωμικό, κι αυτό όχι για το σύνολο του έργου. Μεγάλα ονόματα, όπως του Μπρους Γουίλις, της Ρεμπέκα Χολ, της Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς και του Βινς Βον, φαίνονται ότι δένουν με ευκολία μεταξύ τους, αλλά δεν έχουν στα χέρια τους το «αξιόμαχο» σενάριο για να πιάσει τόπο η παρουσία τους. Η αποτυχία του έργου μάλλον ενεργοποίησε τον βρετανό σκηνοθέτη, που επέστρεψε στα πάτρια εδάφη του με το «Philomena».
Βαθμολογία: