Μια προβληματισμένη μαμά συνειδητοποιεί ότι η μοναδική πιθανότητα να συνετιστεί η ατίθαση έφηβη κόρη της μετά από ένα απαράδεκτο τρακάρισμα, είναι να τη στείλει να περάσει το καλοκαίρι με τη γιαγιά της στη φάρμα τους στο Αϊντάχο. Εκεί η νεαρή θα πρέπει να αντιμετωπίσει όχι μόνο μια ήσυχη αγροτική ζωή, αλλά -το βασικότερο- μια γιαγιά η οποία μόνο χαρακτηριστική γιαγιά δεν είναι: γιατί η δυναμική Τζόρτζια ζει τη ζωή της σύμφωνα με μια σειρά από θεμελιώδεις κανόνες, κι αυτό ακριβώς απαιτεί να κάνουν κι όσοι υπάρχουν γύρω της.

Σκηνοθεσία:

Garry Marshall

Κύριοι Ρόλοι:

Lindsay Lohan … Rachel Wilcox

Jane Fonda … Georgia Wilcox

Felicity Huffman … Lilly Wilcox

Dermot Mulroney … Simon Ward

Garrett Hedlund … Harlan Wilson

Laurie Metcalf … Paula Richards

Cary Elwes … Arnold

Hector Elizondo … Izzy

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Mark Andrus

Παραγωγή: David Robinson, James G. Robinson

Μουσική: John Debney

Φωτογραφία: Karl Walter Lindenlaub

Μοντάζ: Bruce Green, Tara Timpone

Σκηνικά: Albert Brenner

Κοστούμια: Gary Jones

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Georgia Rule

Ελληνικός Τίτλος: Σπίτι με Κανόνες

Παραλειπόμενα

  • Lindsay Lohan και Jane Fonda δεν τα πηγαίναν καθόλου καλά κατά τα γυρίσματα.
  • Ο Garry Marshall προσπαθούσε επί 10 χρόνια να βρει στούντιο να κάνει αυτή την ταινία. Για να το πετύχει, έφτασε εδώ να κάνει τη χαμηλοτέρου μπάτζετ ταινία του, και γυρισμένη στον μικρότερο χρόνο.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 15/6/2007

Ο δημιουργός του Pretty Woman, αλλά και των Η Νύφη το ‘Σκασε, Το Ημερολόγιο μιας Πριγκίπισσας και Φράνκι και Τζόνι, γνωρίζει όλα τα μυστικά της «συνταγής». Ως προς τη συνταγή δεν θα απογοητεύσει για μία φορά ακόμα. Επιλέγει το έμπειρο όνομα της Jane Fonda, το καλλιτεχνικό της Felicity Huffman και το ανερχόμενο της Lindsay Lohan και τις τοποθετεί ανά γενιά, σαν γιαγιά (μάνα), κόρη και εγγονή. Παρά όμως τις υποσχέσεις για ένα διασκεδαστικό δίωρο, ο Marshall είχε περισσότερο στο μυαλό του ένα δράμα χαρακτήρων που θα μπορούσε να είναι ένα εκτεταμένο επεισόδιο μεσημεριανής sitcom. Νότες χιούμορ βγαίνουν μόνο από το -εύστοχα βωμολόχο- στόμα της επαναστατημένης νεαρής.

Κεντρικός ήρωας είναι η νεαρή Lindsay Lohan, που παραδόξως κλέβει την παράσταση, το αύριο, αυτό μιας νεολαίας βασανισμένης αλλά και βασανιστή. Στο αντίπερα στρατόπεδο η Jane Fonda, η συντηρητική άποψη της Αμερικής, που όμως μοιάζει περισσότερο παρεξηγημένη παρά σκληρή. Στη μέση το σήμερα -η Felicity Huffman μοιάζει να έχει βγει από άλλη ταινία-, μετέωρο ανάμεσα στις γενεές και ανίκανο να έχει αξίες και όνειρα. Στη μάχη αυτή, που θα ενταθεί μέσω ενός οικογενειακού σκανδάλου, νικητής δεν θα βγει κάποιος, παρά η ανθρωπιά, σήμα κατατεθέν των αντίστοιχων παραγωγών.

Ξεκινάει υποσχόμενο αρκετά πράγματα, και κυρίως το ότι θα είναι μια δραμεντί αντιπαράθεσης ρόλων. Αντί αυτού εξελίσσεται σε ελαφρύ δράμα χαρακτήρων και το χειρότερο, εξαντλείται πολύ γρήγορα, αφού εκτός από ένα μικρό σεναριακό ξέσπασμα, τα πάντα κυλούν πράα παρά την τραγικότητα που θα ήθελαν να αναδείξουν. Αρκετά δε συντηρητικό στα νοήματα του, δίχως όμως να τραβάει τόσο το σκοινί ώστε να χαρακτηρίσει μια γενικά αναίμακτη ταινία όπως αυτήν. Μικρός δυστυχώς ο ρόλος της Jane Fonda, αλλά πειστική στον κεντρικό η Lindsay Lohan.

Βαθμολογία:


>>>>>>>>> Συνολικές Επισκέψεις: 19 || Επισκέψεις Βδομάδας: 1

Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.