Οι αστυνομικοί ντετέκτιβ Τζον Χομπς και Τζόνζι συλλαμβάνουν τον Έντγκαρ Ριζ, έναν ψυχοπαθή δολοφόνο, ο οποίος τελικά εκτελείται στην ηλεκτρική καρέκλα. Όμως, ύστερα από λίγο καιρό, μια σειρά αποτρόπαιων φόνων που τελούνται με την ακριβώς ίδια μέθοδο που χρησιμοποιούσε ο Ριζ, σπέρνει και πάλι τον τρόμο στην πόλη. Μετά από έρευνες, οι Χομπς και Τζόνζι ανακαλύπτουν έκπληκτοι πως υπεύθυνος δεν είναι άλλος από τον έκπτωτο άγγελο Αζαζίλ, που είναι καταδικασμένος να περιπλανιέται στη Γη χωρίς μορφή. Ο Αζαζίλ έχει την ικανότητα να καταλαμβάνει τα σώματα ανθρώπων, ώστε να μην είναι εύκολο να εντοπιστεί. Ένα αμείλικτο κυνηγητό αρχίζει…

Σκηνοθεσία:

Gregory Hoblit

Κύριοι Ρόλοι:

Denzel Washington … ντετέκτιβ John Hobbes

John Goodman … ντετέκτιβ ‘Jonesy’ Jones

Donald Sutherland … υπαστυνόμος Stanton

Embeth Davidtz … Gretta Milano

James Gandolfini … ντετέκτιβ Lou

Elias Koteas … Edgar Reese

Robert Joy … Charles Olom

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Nicholas Kazan

Παραγωγή: Charles Roven, Dawn Steel

Μουσική: Dun Tan

Φωτογραφία: Newton Thomas Sigel

Μοντάζ: Lawrence Jordan

Σκηνικά: Terence Marsh

Κοστούμια: Colleen Atwood

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Fallen
  • Ελληνικός Τίτλος: Το Άγγιγμα του Κακού

Παραλειπόμενα

  • Ο Nicholas Kazan έγραψε τον ρόλο του Τζόνσι ειδικά για τον John Goodman.
  • Ο Arnold Schwarzenegger ήταν κύριος υποψήφιος για τον κεντρικό ρόλο.
  • Εμπορική αποτυχία,  με έσοδα 25,2 εκατομμύρια δολάρια, έναντι κόστους των 46. Ακολούθησε όμως μια cult φήμη, με κάποιους να θεωρούν ότι πρόκειται για μία από τις πλέον υποτιμημένες ταινίες του Washington.

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 25/9/2015

Μετά το έξυπνο, καυστικό «Το Γύρισμα της Τύχης» (1990, με Γκλεν Κλόουζ, Τζέρεμι Άιρονς), ο σεναριογράφος Νίκολας Καζάν επιχειρεί εδώ να συνδυάσει δύο διαφορετικά είδη, σίγουρα προσέχοντας η ιστορία του να μην έχει κενά, και παρά το μεταφυσικό κομμάτι, να πατάει στη γη. Από τη μια το μεταφυσικό θρίλερ τύπου «Ο Εξορκιστής» με δόσεις από «X-Files» και από την άλλη το κοινωνικό θρίλερ που έχει ως αφετηρία το serial-killing, αλλά ανάγεται σε φιλοσοφικές-ηθικές αναζητήσεις όπως το «Seven». Δεν καταφέρνει, βέβαια, να συναγωνιστεί τα άλλα ξεκάθαρα στα είδη τους φιλμ, αλλά τουλάχιστον πρωτοτυπεί. Ο σκηνοθέτης Γκρέγκορι Χόμπλιτ έχει καλή τηλεοπτική εμπειρία σε αστυνομικά και άλλα («NYPD», «L.A. Law», «Blue Hill Street Blues»), και εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του, έχοντας έμπειρους ηθοποιούς που αποδίδουν, ιδιαίτερα τον Γουάσινγκτον σε έναν όχι εύκολο ρόλο.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

11 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.