Ο Τιμ και η Λι, ένα νεαρό παντρεμένο ζευγάρι, φτιάχνουν την οικογένεια τους σε ένα διαμέρισμα του ανατολικού Λος Άντζελες. Τρία χρόνια μετά τη γέννηση του γιου τους, προσπαθούν ακόμα να προσαρμοστούν στη ζωή ενός γονιού, μετακομίζοντας σε ένα σπίτι στους λόφους, όπου ανήκει σε έναν πελάτη του Τιμ από τη γιόγκα, και ο οποίος λείπει για δουλειά. Το κατακλυσμικό διήμερο ξεκινά με το γεγονός ότι στην αυλή ο Τιμ ανακαλύπτει ένα περίστροφο και ένα κόκκαλο. Η αποκάλυψη φέρνει προστριβή και η Λι παίρνει τον μικρό για να πάει δύο μέρες στους δικούς της. Αλλά ο Τιμ δεν κάθεται «φρόνημα». Με τη βοήθεια τεσσάρων προσκεκλημένων, έχει σκοπό να σκάψει όσο πιο βαθιά γίνεται, για να ανακαλύψει αν υπάρχει κάτι φονικό στο όλο μυστήριο.
Σκηνοθεσία:
Joe Swanberg
Κύριοι Ρόλοι:
Jake Johnson … Tim
Rosemarie DeWitt … Lee
Brie Larson … Max
Sam Rockwell … Ray
Anna Kendrick … Alicia
Mike Birbiglia … Phil
Kent Osborne … Adam
Sam Elliott … Pop Pop
Ron Livingston … Bob
Melanie Lynskey … Squiggy
Tom Bower … Tom
Chris Messina … Tango
Orlando Bloom … Ben
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Jake Johnson, Joe Swanberg
Παραγωγή: Jake Johnson, Joe Swanberg, Alicia Van Couvering
Μουσική: Dan Romer
Φωτογραφία: Ben Richardson
Μοντάζ: Joe Swanberg
Σκηνικά: Liz Toonkel
- Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Τηλεόραση.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Digging for Fire
Ελληνικός Τίτλος: Digging for Fire
Παραλειπόμενα
- Η πλοκή βασίζεται σε ένα περιστατικό που συνέβη στην πραγματικότητα στον Jake Johnson.
- Το σενάριο δεν είχε καθόλου διαλόγους, βασιζόμενο σε αυτό τον τομέα από τους ηθοποιούς.
- Γυρίστηκε μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο.
- Η ταινία αφιερώθηκε στον σκηνοθέτη Paul Mazursky, που μόλις είχε φύγει από τη ζωή.
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 12/10/2016
Πάντα πιστός στον ανεξάρτητο κινηματογράφο, αλλά σπανίως εύστοχος, ο Τζο Σουάνμπεργκ κουβαλάει αρκετά από τα εν γένει ελαττώματα του συγκεκριμένου σινεμά. Το κυριότερο είναι και το βασικό ελάττωμα που εντοπίζεται στα πιο σύγχρονα έτη στα αμερικανικά «indi», και είναι η έλλειψη σκοπού και αποτελέσματος. Σε μια εικόνα που φαντάζει εκ πρώτης όψεως ρεαλιστική, επικρατεί ένας εστετισμός που δεν συναντάς εύκολα στη ζωή σου. Αλλά το χειρότερο είναι ότι ενώ οι ήρωες έχουν πράγματα να πουν και κυρίως θέτουν εύστοχα κι ενδιαφέροντα ερωτήματα, τίποτα δεν θα εκλάβει την αναγκαία σημασία επί του σεναρίου και τίποτα δεν θα απαντηθεί με το φινάλε. Είναι, βέβαια, κι ένα σινεμά που θέλει εκπαίδευση από μεριάς θεατή, μια και το ύφος του είναι απόγονος του Γούντι Άλεν, αλλά χωρίς τον λόγο ύπαρξης, που μοιραία κάνει τις ταινίες του Άλεν μακρινότερες.
Βαθμολογία: