Η Δικιά μας Οικογένεια
- Belles Familles
- Families
- 2015
- Γαλλία
- Γαλλικά, Αγγλικά, Μανδαρινικά
- Αισθηματική, Δραμεντί, Κομεντί
- 27 Ιουλίου 2017
Ο Ζερόμ μένει στη Σαγκάη. Περαστικός από το Παρίσι, μαθαίνει πως στον τόπο όπου μεγάλωσε έχει ξεσπάσει μια διαμάχη γύρω από το οικογενειακό του σπίτι. Αποφασίζει να πάει εκεί για να βρεθεί μια λύση. Αυτή η εξόρμηση του στην επαρχία πρόκειται να αλλάξει τη ζωή του…
Σκηνοθεσία:
Jean-Paul Rappeneau
Κύριοι Ρόλοι:
Mathieu Amalric … Jerome Varenne
Marine Vacth … Louise Deffe
Gilles Lellouche … Gregoire Piaggi
Nicole Garcia … Suzanne Varenne
Karin Viard … Florence Deffe
Guillaume de Tonquedec … Jean-Michel Varenne
Andre Dussollier … Pierre Cotteret
Gemma Chan … Chen-Lin
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Jean-Paul Rappeneau
Παραγωγή: Laurent Petin, Michele Petin
Μουσική: Martin Rappeneau
Φωτογραφία: Thierry Arbogast
Μοντάζ: Veronique Lange
Σκηνικά: Arnaud de Moleron
Κοστούμια: Camille Janbon
- Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Belles Familles
Ελληνικός Τίτλος: Η Δικιά μας Οικογένεια
Διεθνής Τίτλος: Families
Παραλειπόμενα
- Πρώτη ταινία του Jean-Paul Rappeneau μετά το 2003.
- Πρώτη επιλογή του σκηνοθέτη για τον ρόλο της Λουίζ ήταν η Lea Seydoux.
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 25/2/2018
Αν η συγκεκριμένη ταινία δεν ήταν γαλλική, θα είχαμε το απόλυτο ναυάγιο. Ο 85χρονος Ζαν-Πολ Ραπενό, ανενεργός επί πολλά έτη, παραδίδει μια μίξη δράματος, δραμεντί, κομεντί και μπουρλέσκ, τραβώντας ισχνά το ενδιαφέρον όταν επικεντρώνεται στο τελευταίο από αυτά, αλλά επί του συνόλου μοιάζουν όλα πεταγμένα άτσαλα στο φιλμικό πεδίο. Με φανερά σκηνοθετικά λάθη, τα οποία ο Ραπενό δεν είχε κάνει ποτέ στο παρελθόν, το στόρι κυλάει χωρίς να προκαλεί τον θεατή, ο οποίος απλά ξυπνάει όταν ακούγεται κάτι το γουστόζικο. Αν όλο αυτό γινόταν μια αμερικανική ταινία, τίποτα δεν θα συμμαζεύονταν. Εδώ τη διαφορά την κάνει το έμπειρο και δεμένο καστ, συνηθισμένο και σε αυτό το είδος σινεμά. Φοβάμαι πως κανείς εύκολα θα αποκαλέσει το έργο ως «γαλλική σαλάτα», αφού παρότι οι ηθοποιοί του αξίζουν, λίγα βγάζουν ορθό νόημα και ουσία.
Βαθμολογία: