Η Ρέα, ένα επιτυχημένο μοντέλο, έχει εγκαταλείψει τον κόσμο της μόδας για να παντρευτεί τον αγαπημένο της. Το ζευγάρι περνά τις καλοκαιρινές διακοπές σε μια πολυτελή βίλα στη Μύκονο. Η συναναστροφή με τον Βίκτωρα, τον πλούσιο και ιδιόρρυθμο οικοδεσπότη τους, κλονίζει τη σχέση τους, οδηγώντας τη σε σοβαρή κρίση.

Σκηνοθεσία:

Νίκος Παναγιωτόπουλος

Κύριοι Ρόλοι:

Νίκος Κουρής … Ανδρέας

Ρέα Τουτουνζή … Ρέα

Γιάννης Βόγλης … Νικηφόρος ‘Βίκτωρ’

Ρένος Μάντης … Paul Douglas Garnett

Αθηνά Μαξίμου … Μαρίνα

Στάθης Λιβαθηνός … Αλέξανδρος Χερόγιωργας

Φωτεινή Μπαξεβάνη … Μέλπω Χερόγιωργα

Δημήτρης Ήμελλος … Αποστόλης

Ταξιάρχης Χάνος … σωματοφύλακας

Τάκης Ζαχαράτος … ‘Μαίρυλιν Μονρόε’

Γρηγόρης Πατρικαρέας … Paul Douglas Garnett (φωνή)

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Νίκος Παναγιωτόπουλος, Βαγγέλης Σεϊτανίδης

Παραγωγή: Αντώνης Μανιάτης

Φωτογραφία: Άρης Σταύρου

Μοντάζ: Emmanuelle Simon, Γιώργος Τριανταφύλλου

Σκηνικά: Γιώργος Ανδριτσόγιαννος

Κοστούμια: Μαριάννα Σπανουδάκη

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Beautiful People
  • Διεθνής Τίτλος: Beautiful People
  • Εναλλακτικός Τίτλος: Η Άλλη Πλευρά του Ανέμου [ανεπίσημος]

Παραλειπόμενα

  • Κινηματογραφικό ντεμπούτο για το γνωστό μοντέλο Ρέα Τουτουνζή, που όμως δεν είχε μεγάλη συνέχεια.
  • Με 40.000 εισιτήρια, ήρθε στην 5η θέση ανάμεσα σε 21 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 30/11/2015

Η «Περιφρόνηση» του Jean-Luc Godard ήταν ένα αριστούργημα ενός αφοσιωμένου δημιουργού, επικεντρωμένο στο δαιδαλώδες σενάριο και τις άριστες παρουσίες των τριών πρωταγωνιστών της. Το «Beautiful People» του Νίκου Παναγιωτόπουλου θα ήθελε να είναι μια ελεύθερη παραπομπή σε αυτήν (δεν το κρύβει άλλωστε), αλλά το κακογραμμένο κείμενο, οι απλά ανεκτές ερμηνείες και η ελάχιστη ανάλυση χαρακτήρων (πόσο μάλλον όταν η ταινία μοιάζει να στηρίζεται σε αυτούς) το κάνουν αυτόνομα μετριότατο. Το μόνο που ξεχωρίζει της όλης κουραστικής «περατζάδας» κάποιων γνωστών ηθοποιών, είναι η σινεφιλική μουσική αναφορά από κλασικές ταινίες και η όμορφη φωτογράφηση της Μυκόνου από τον Άρη Σταύρου. Ο Παναγιωτόπουλος δεν έχει ξεχάσει να κινηματογραφεί ορθά (κάτι που αποδεικνύει συχνά), όμως εδώ υπογράφει την πλέον αδιάφορη ταινία του.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.