
Ο εμπνευσμένος 23χρονος DJ Κόουλ μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα στους παιδικούς του φίλους και τη νυχτερινή δουλειά του, στην οποία βάζει φωτιά στην πίστα. Όλα αυτά αλλάζουν, όταν συναντά τον χαρισματικό, αλλά κατακερματισμένο παλιό DJ Τζέιμς, που τον παίρνει κάτω από τα φτερά της προστασίας του. Τα πράγματα περιπλέκονται, όμως, όταν ο Κόουλ ερωτεύεται τη νεαρή φιλενάδα του Τζέιμς, τη Σόφι. Ο παράνομος αυτός δεσμός φέρνει το Κόουλ μπροστά στο δίλημμα να επιλέξει ανάμεσα στην αγάπη, την πίστη προς τον Τζέιμς και το μέλλον για το οποίο προορίζεται.
Σκηνοθεσία:
Max Joseph
Κύριοι Ρόλοι:
Zac Efron … Cole Carter
Emily Ratajkowski … Sophie
Shiloh Fernandez … Ollie
Alex Shaffer … Squirrel
Jonny Weston … Dustin Mason
Wes Bentley … James Reed
Jon Bernthal … Paige Morrell
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Max Joseph, Meaghan Oppenheimer
Στόρι: Richard Silverman
Παραγωγή: Tim Bevan, Liza Chasin, Eric Fellner
Μουσική: Matthew Simpson
Φωτογραφία: Brett Pawlak
Μοντάζ: David Diliberto, Terel Gibson
Σκηνικά: Maya Sigel
Κοστούμια: Christie Wittenborn
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: We Are Your Friends
- Ελληνικός Τίτλος: We Are Your Friends
Παραλειπόμενα
- Σκηνοθετικό ντεμπούτο μυθοπλασίας για τον Max Joseph. Για να μπορέσει να το αναλάβει, δεν εμφανίστηκε σε πέντε επεισόδια της ριάλιτι σειράς Catfish: The TV Show.
- Για να μάθει τα μυστικά του επαγγέλματος, ο Zac Efron πήρε μαθήματα από τον Alesso.
- Οι εισπράξεις ήταν σκέτη απογοήτευση (11,1 εκατομμύρια δολάρια), αλλά ευτυχώς είχαν δαπανηθεί μονάχα 2 για την παραγωγή. Αυτό όμως έκανε τη Warner Bros να ακυρώσει την κυκλοφορία σε Blu-ray, και να βγάλει την ταινία μόνο σε DVD.
Μουσικά Παραλειπόμενα
- Ο τίτλος προέρχεται από το ομώνυμο τραγούδι των Justice vs. Simian από το 2006.
- Γκεστ σταρ εμφανίσεις από τους διάσημους DJ: Nicky Romero, Dillon Francis, Alesso και DallasK.
Κριτικός: Σπύρος Δούκας
Έκδοση Κειμένου: 3/9/2015
Ο ντι-τζέι Κόουλ Κάρτερ (Ζακ Έφρον) θέλει να ξεφύγει από τη μικρή πόλη που ζει στο Σαν Φρανσίσκο και να πιάσει το αμερικανικό όνειρο, να γίνει επιτυχημένος, πλούσιος και διάσημος. Παράλληλα, έχει και καλλιτεχνικές ανησυχίες, ενώ συνεχώς διερωτάται αν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω και να ξεπεράσει τον εαυτό του. Στην ουσία είναι κι αυτές μέρος της απώτερης επιτυχίας που αναζητά. Όταν γνωρίζει τον διάσημο ντι-τζέι Τζέιμς, αυτός γίνεται μέντοράς του και τον βοηθάει να ανακαλύψει τον εαυτό του. Όμως, ο Κόουλ ερωτεύεται την κοπέλα του Τζέιμς.
Στην πρώτη αφηγηματική του προσπάθεια, ο Μαξ Τζόζεφ μάς παρουσιάζει το κλασικό νεανικό δράμα μέσα από μια πιο ανεξάρτητη ματιά. Βλέπει τον ντι-τζέι σαν καλλιτέχνη με προοπτικές εσωτερικής εξέλιξης, από τη στιγμή που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς ήχους για να δημιουργήσει δικές του συνθέσεις. Η σκηνοθεσία του είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα κι εύστοχη, προσαρμοσμένη στον σύγχρονο μουσικό ρυθμό που διέπει ολόκληρο το έργο.
Σεναριακά όμως δεν καταφέρνει να ξεφύγει από την επιφάνεια, καθώς είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο βάσει της new-age αφηγηματικής οπτικής του να διεισδύσει σε βαθύτερα νερά. Μένει, επομένως, στο εύκολο κήρυγμα. Μέσα από κάποιες προβλέψιμες σεναριακές εξελίξεις, κατακρίνει το αμερικανικό όνειρο για την απατηλότητά του και μέσω του πρωταγωνιστή μάς προτρέπει να ψάξουμε μέσα μας και να ανακαλύψουμε τον αυθεντικό εαυτό μας, πράγμα που προβάλλει μέσα από τη χρήση φυσικών ήχων στις μουσικές συνθέσεις, που προέρχονται από προσωπικές εμπειρίες. Ο Κόουλ, δηλαδή, μαθαίνει ότι για να πάει πιο μπροστά, αρκεί να βάζει τον αυθεντικό εαυτό του μέσα στη μουσική του. Όμορφο κι αισιόδοξο μήνυμα, αλλά ειπωμένο μέσα από ένα σενάριο που υπακούει στους συμβατικούς όρους μιας νεανικής χολιγουντιανής ταινίας, με αποτέλεσμα να μη διαθέτει βάθος, όσο κι αν σκηνοθετικά προσπαθεί να γίνει κάτι παραπάνω.
Όταν βλέπουμε να κατακρίνεται το αμερικανικό όνειρο μέσα από τους όρους του Χόλιγουντ, αναπόφευκτα υπάρχει μια αντίφαση και συνεπώς κάποια αστοχία στο εγχείρημα. Παρόλα αυτά, παραμένει πάντα ενδιαφέρον, και αποδεικνύεται, ακόμα κι έτσι, πιο αυθεντικό απ` όσο θα περίμενε κανείς.
Βαθμολογία: