Μετά το δυσεπίλυτο αίνιγμα του θανάτου τους, Πατέρας και Γιος ξανασμίγουν στο Τράνζιτ, έναν άνυδρο και έρημο μη τόπο, ένα φαντασιακό επέκεινα που ελέγχεται από αφηρημένες μαθηματικές αρχές και όπου οι νεκροί καλούνται να αποφασίσουν: να αποδεχτούν τη διαδικασία αποϋλοποίησής τους ή να παραμείνουν σε απροσδιοριστία για πάντα. Εδώ οι αναμνήσεις του Πατέρα μπερδεύονται με αυτές του Γιου, αναζωπυρώνοντας παλιές συγκρούσεις. Προσπαθώντας να βάλει τάξη στο παρελθόν και να ρίξει φως σε όσα οδήγησαν στον θάνατό του, ο Πατέρας βασίζεται στις γνώσεις του στα μαθηματικά για να ακολουθήσει μια τρελή ιδέα: να επιστρέψει στη ζωή.
Σκηνοθεσία:
Κάρολος Ζωναράς
Κύριοι Ρόλοι:
Παντελής Δεντάκης … ο πατέρας
Τζέο Πακίτσας … ο γιος
Δημήτρης Πουλικάκος … γέρος στα μαύρα
Φώτης Θωμαϊδης … γέρος στα μαύρα
Γρηγόρης Γαλάτης … νέος οδηγός
Katia Leclerc O’Wallis … η Γαλλίδα
Δημήτρης Καραβιώτης … άντρας στα λευκά
Μελέτης Γεωργιάδης … άντρας με σάκο
Σοφία Καψούρου … γυναίκα στα λευκά
Ανδρέας Μαριανός … άντρας στα μαύρα
Τάκης Σακελλαρίου … άντρας στα λευκά
Βάσω Καμαράτου … γυναίκα στα μαύρα
Μαρία Κουμπάνη … … η γυναίκα οπτασία
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Κάρολος Ζωναράς, Νατάσα Χασιώτη
Παραγωγή: Κάρολος Ζωναράς
Φωτογραφία: Φραντσέσκα Ζωναρά
Μοντάζ: Ελένη Τόγια
Σκηνικά: Γιάννης Κριθαράς
Κοστούμια: Γιάννης Κριθαράς
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Tranzit
- Διεθνής Τίτλος: Tranzit
Κύριες Διακρίσεις
- Υποψήφιο για δεύτερο αντρικό ρόλο (Δημήτρης Πουλικάκος) στα βραβεία Ίρις.
Παραλειπόμενα
- Η επιλογή του ασπρόμαυρου παραπέμπει στο ύφος του υπαρξιακού σινεμά των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Η επιλογή αυτή σκοπό είχε την ανάδειξη του ζοφερού τοπίου και της μεταθανάτιας πορείας των ηρώων, ώστε ο θεατής να μπορέσει να «βυθιστεί» στη συναισθηματική κατάστασή τους χωρίς την -παρηγορητική- λειτουργεία του χρώματος.
- Τα κεντρικά γυρίσματα έγιναν στα Τουρκοβούνια.