Τώρα πια, η μοναδική έννοια του Νικ Γουέλς, πρώην επαγγελματίας κλέφτης, είναι να ζήσει ήρεμα με την κοπέλα του, Νταϊάν, φροντίζοντας το NYC, το τζαζ κλαμπ που άνοιξε στο Μόντρεαλ. Παρόλα αυτά, ένας παλιός «συνάδελφος» δεν αργεί να τον προσεγγίσει και να παρασύρει τον Νικ για μία ακόμη φορά στη δράση με μια αληθινή πρόκληση: ένα ανεκτίμητο γαλλικό σκήπτρο που κάποιοι προσπάθησαν ανεπιτυχώς να εισάγουν λαθραία στον Καναδά, φυλάσσεται στο τελωνείο του Μόντρεαλ, κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, με προορισμό τη Γαλλία. Ο Νικ διαθέτει λίγο χρόνο στη διάθεσή του για να συνεργαστεί με τον Τζάκι Κέλι, ένα νεαρό, χαρισματικό, αλλά ευέξαπτο και αλαζόνα επαγγελματία κλέφτη. Το πιο επικίνδυνο στην υπόθεση θα προκύψει όταν ο Νικ θα παραβιάσει τον κανόνα που πάντα ακολουθούσε: “Να δουλεύεις πάντα μόνος”. Και οι τρεις συνεργοί θέλουν τα λάφυρα για τον εαυτό τους, αλλά για να ξεφύγουν και να επιβιώσουν χρειάζονται ο ένας τον άλλο.

Σκηνοθεσία:

Frank Oz

Κύριοι Ρόλοι:

Robert De Niro … Nick Wells

Edward Norton … Jack Teller

Marlon Brando … Max

Angela Bassett … Diane

Gary Farmer … Burt

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Kario Salem, Lem Dobbs, Scott Marshall Smith

Στόρι: Daniel E. Taylor, Kario Salem

Παραγωγή: Gary Foster, Lee Rich

Μουσική: Howard Shore

Φωτογραφία: Rob Hahn

Μοντάζ: Richard Pearson

Σκηνικά: Jackson De Govia

Κοστούμια: Aude Bronson-Howard

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: The Score
  • Ελληνικός Τίτλος: The Score

Παραλειπόμενα

  • Μοναδική φορά που Marlon Brando και Robert De Niro παίζουν μαζί στη μεγάλη οθόνη. Παρόλα αυτά, στα δύο πρώτα κεφάλαια του Νονού είχαν αμφότεροι ερμηνεύσει τον Βίτο Κορλεόνε, χωρίς βέβαια επί της οθόνης να συναντηθούν ποτέ.
  • Η συμπεριφορά του Marlon Brando επί του σκηνοθέτη κατά τα γυρίσματα ήταν το λιγότερο εκκεντρική. Τον αποκαλούσε Miss Piggy (ο Frank Oz “ερμήνευε” τον συγκεκριμένο χαρακτήρα επί πολλά χρόνια), και συχνά αρνούνταν τις υποδείξεις του. Κάποιες στιγμές ήθελε να φοράει μονάχα τα εσώρουχα του, ενώ ο De Niro έπαιζε συχνά τον ρόλο του μεσάζοντα ανάμεσα τους. Μετά από κάποιον καιρό, ο Oz προσπάθησε να ρίξει το φταίξιμο στον εαυτό του.
  • Ο Edward Norton δήλωσε πως δέχτηκε να μπει στο καστ μόνο και μόνο για να είναι στην ίδια αφίσα με τους  δύο μεγάλους σταρ.
  • Ο Michael Douglas αρνήθηκε τον ρόλο του Νικ. Το ίδιο έπραξε και ο Ben Affleck για αυτόν τον Τζακ.
  • Έσχατη κινηματογραφική εμφάνιση για τον Marlon Brando.

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 21/4/2015

Ένας ικανός σκηνοθέτης όπως ο Οζ μπορεί να αποδώσει ένα αστυνομικό θρίλερ εξίσου καλά όπως και κωμωδίες ή παραμύθια. Και οι τρεις σπουδαίοι ηθοποιοί, που αντιπροσωπεύουν τρεις γενιές, αποτελούν εγγύηση. Πράγματι, αυτό το φιλμ έχει κινηματογραφικές αρετές, παρόλο που δεν πρωτοτυπεί σε στόρι: ο παλιός που θέλει να αποσυρθεί από τη δράση, ο συνεταίρος που τον δελεάζει με ένα τελευταίο μεγάλο χτύπημα, ο νεαρός που θα βοηθήσει δουλεύοντας από μέσα. Ο Μπράντο αρκεί να προσφέρει το ιερατικό του εκτόπισμα δίνοντας έναν τύπο που μοιάζει σαν Τρούμαν Καπότε του υποκόσμου. Ο Ντε Νίρο δίνει μια πνοή στον χαρακτήρα του, όπως και ο Νόρτον, ενώ ο Οζ καταφέρνει να αποδώσει σασπένς ακόμη και σε σκηνές διεξαγωγής του «κόλπου» μέσα από τα κομπιούτερ. Όλα παίζονται στην κόψη, με το όλο οικοδόμημα έτοιμο να καταρρεύσει σαν τραπουλόχαρτα.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *