Αποικιακή Ινδία, 1913. Ο Σιναβάσα Ραμανουτζάν είναι ένας 25χρονος υπάλληλος ναυτιλίας και παρά την έμφυτη ευφυίας του, απέτυχε στο κολέγιο λόγω της μανιώδους και μοναχικής του μελέτης των μαθηματικών. Πεπεισμένος να ακολουθήσει το πάθος του, στέλνει ένα γράμμα στον Τζ. Χ. Χάρντι, έναν διαπρεπή βρετανό καθηγητή μαθηματικών στο κολέγιο του Κέμπριτζ. Ο καθηγητής θα αντιληφθεί άμεσα το ταλέντο του νεαρού Ινδού και παρά τον σκεπτικισμό των συναδέλφων του, καλεί τον Σιναβάσα για να αποδείξει τις μαθηματικές θεωρίες του.

Σκηνοθεσία:

Matt Brown

Κύριοι Ρόλοι:

Dev Patel … Srinivasa Ramanujan

Jeremy Irons … G.H. Hardy

Devika Bhise … Janaki

Toby Jones … John Edensor Littlewood

Stephen Fry … Σερ Francis Spring

Jeremy Northam … Bertrand Russell

Kevin McNally … ταγματάρχης MacMahon

Enzo Cilenti … γιατρός

Dhritiman Chatterjee … Narayana Iyer

Shazad Latif … Chandra Mahalanobis

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Matt Brown

Παραγωγή: Matt Brown, Jon Katz, Edward R. Pressman, Sofia Sondervan, Jomon Thomas, Jim Young

Μουσική: Coby Brown

Φωτογραφία: Larry Smith

Μοντάζ: JC Bond

Σκηνικά: Luciana Arrighi, Rajeevan

Κοστούμια: Ann Maskrey

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: The Man Who Knew Infinity
  • Ελληνικός Τίτλος: Ο Άνθρωπος που Γνώριζε το Άπειρο

Σεναριακή Πηγή

  • Βιβλίο: The Man Who Knew Infinity του Robert Kanigel.

Παραλειπόμενα

  • Αρχικά είχε επιλεχτεί ως πρωταγωνιστής ο R. Madhavan, μέχρι που οι παραγωγοί αποφάσισαν ότι ήθελαν ένα διεθνώς διάσημο όνομα στη θέση του.
  • Έναν χρόνο πριν, το 2014, είχε προβληθεί στην Ινδία το Ramanujan, και πάλι βιογραφία του Srinivasa Ramanujan.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 12/3/2017

Ο Ντεβ Πατέλ είναι ένας ταλαντούχος ηθοποιός που ξέρει να κερδίζει το κοινό. Κι αυτό εκμεταλλεύεται πλήρως η ταινία του άπειρου στη δουλειά Ματ Μπράουν για να κερδίσει το στοίχημα. Αλλά το συγκεκριμένο στοίχημα είχε μεγαλύτερες αποδώσεις όταν βρίσκονταν υπό κατασκευή, οι οποίες δεν επιβεβαιώνονται επί του τάπητος. Η ιστορία του αυτοδίδακτου ινδού μαθηματικού παρέχει τόσο καλό υλικό, που στα χέρια ενός έμπειρου δημιουργού θα σάρωνε στα Όσκαρ. Ο Μπράουν όμως το κοιτάει επί του ασφαλούς, με μια ρηχή, επιφανειακή ματιά που είναι σαν να ξεχνάει σημαντικά περιστατικά από τη ζωή της νεαρής διάνοιας, μην αφήνοντας να απλωθεί με μια λογική ακρίβεια ο χαρακτήρας στο πανί. Η παρουσία δε του Τζέρεμι Άιρονς, περισσότερο σαν να φανερώνει την άμεση συγγένεια με το Finding Forrester και το Good Will Hunting, παρά προσθέτει σε ισχύ.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *