Πέντε Χρόνια Αρραβώνας
- The Five-Year Engagement
- 2012
- ΗΠΑ
- Αγγλικά, Ισπανικά
- Αισθηματική, Δραμεντί, Κομεντί
Έναν χρόνο μετά το πρώτο ραντεβού, ο Τομ ζητά το χέρι της αγαπημένης του, Βάιολετ. Οι γονείς τους περιμένουν πως και πως να έρθει η ώρα της γαμήλιας τελετής, όμως η μετάθεση εκείνης σε πανεπιστήμιο άλλης πόλης προκαλεί μια σειρά απροόπτων που εμποδίζουν διαρκώς τα σχέδιά τους. Πόσα χρόνια άραγε μπορούν να περιμένουν και οι δύο;
Σκηνοθεσία:
Nicholas Stoller
Κύριοι Ρόλοι:
Jason Segel … Tom Solomon
Emily Blunt … Violet Barnes
Chris Pratt … Alex Eilhauer
Alison Brie … Suzie Barnes-Eilhauer
Mimi Kennedy … Carol Solomon
David Paymer … Pete Solomon
Jacki Weaver … Sylvia Dickerson-Barnes
Rhys Ifans … Winton Childs
Mindy Kaling … Vaneetha
Kevin Hart … Doug
Randall Park … Ming
Dakota Johnson … Audrey
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Jason Segel, Nicholas Stoller
Παραγωγή: Judd Apatow, Rodney Rothman, Nicholas Stoller
Μουσική: Michael Andrews
Φωτογραφία: Javier Aguirresarobe
Μοντάζ: William Kerr, Peck Prior
Σκηνικά: Julie Berghoff
Κοστούμια: Leesa Evans
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: The Five-Year Engagement
- Ελληνικός Τίτλος: Πέντε Χρόνια Αρραβώνας
- Εναλλακτικός Ελλ. Τίτλος: Ο Πενταετής Αρραβώνας [τηλεόραση]
Παραλειπόμενα
- Ο Jason Segel υποστήριξε ότι έχασε 16 κιλά για τον συγκεκριμένο ρόλο.
Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος
Έκδοση Κειμένου: 30/6/2013
Το 2008, ο σεναριογράφος σκηνοθέτης Νίκολας Στόλερ (κωμωδίες με Τζιμ Κάρεϊ ή Τζακ Μπλακ) ντεμπουτάρισε με τον ηθοποιό-σεναριογράφο Τζέισον Σίγκελ και τον παραγωγό σκηνοθέτη Τζουντ Άπατοου στην πολύ πετυχημένη ρομαντική κομεντί «Forgetting Sarah Marshall». Στο παρόν φιλμ, η ίδια ομάδα ενισχύεται από την πολύ λειτουργική παρουσία της Έμιλι Μπλαντ («Devil Wears Prada», «The Young Victoria») και δημιουργούν κάτι αξιοπρόσεκτο, αλλά ανολοκλήρωτο. Το ουσιώδες είναι ότι, πέρα από το κωμικό στοιχείο, οι δύο ήρωες εγγράφονται με κάποιον δραματικό ρεαλισμό, βλέπουμε αληθινή ζωή με αληθινά προβλήματα. Και στη συνέχεια, οι μεταπτώσεις των χαρακτήρων παύουν να έχουν οργανική λογική. Το σενάριο παρασύρεται από τις συμβάσεις, τα κλισέ και γίνεται κινηματογραφικό αναψυκτικό.
Βαθμολογία: