Η Τζούλια είναι μια μαθήτρια λυκείου, της οποίας ο φοιτητής σύντροφος, ο Χολτ, έχει απομακρυνθεί. Φοβούμενη ότι θα καταλήξουν σε χωρισμό, η Τζούλια ταξιδεύει για να τον βρει, και θα ανακαλύψει ότι είναι μέλος μιας αδελφότητας που περνάει ο ένας στον άλλον την κασέτα με τη Σαμάρα. Η κοπέλα μαθαίνει ότι ο Χολτ έχει ήδη παρακολουθήσει την καταραμένη κασέτα 6μιση μέρες πριν, κάτι που σημαίνει ότι με το πέρας της ημέρας, αυτός θα πεθάνει. Η κατάρα είναι αυτή που τους φέρνει ξανά κοντά, αλλά κι αυτή που απειλεί τη ζωή τους.

Σκηνοθεσία:

F. Javier Gutierrez

Κύριοι Ρόλοι:

Matilda Anna Ingrid Lutz … Julia

Alex Roe … Holt Anthony

Johnny Galecki … Gabriel Brown

Vincent D’Onofrio … Galen Burke

Aimee Teegarden … Skye Johnston

Bonnie Morgan … Samara Morgan

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: David Loucka, Jacob Estes, Akiva Goldsman

Στόρι: David Loucka, Jacob Estes

Παραγωγή: Laurie MacDonald, Walter F. Parkes

Μουσική: Matthew Margeson

Φωτογραφία: Sharone Meir

Μοντάζ: Steve Mirkovich, Jeremiah O’Driscoll

Σκηνικά: Kevin Kavanaugh

Κοστούμια: Christopher Peterson

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Rings

Ελληνικός Τίτλος: Rings: Σήμα Κινδύνου 3

Άμεσοι Σύνδεσμοι

The Ring (1998)

Σήμα Κινδύνου (2002)

Σήμα Κινδύνου 2 (2005)

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Spiral του Koji Suzuki.

Παραλειπόμενα

  • Αρχικά, οι φήμες μιλούσαν για πρίκουελ της σειράς, αλλά ο ίδιος ο σκηνοθέτης το διέψευσε. Πρόκειται απλά για ένα ακόμα σίκουελ της αμερικανικής εκδοχής του Ring, στο οποίο η Naomi Watts δεν έχει καμία συμμετοχή.
  • Αρχικά ήταν να ονομαστεί The Ring 3D.
  • Για την προώθηση, η Paramount έβγαλε ένα βίντεο με φάρσα, όπου μια ηθοποιός ντυμένη Σαμάρα πετιέται μέσα από τηλεόραση μπροστά σε ανυποψίαστους πελάτες καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών. Μέσα σε μία ημέρα, η ταινία μάζεψε 200 εκατομμύρια θεάσεις.
  • Η ταινία είναι τρισδιάστατη.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Πάρις Μνηματίδης

Έκδοση Κειμένου: 30/1/2017

Η τρίτη κατά σειρά ταινία της αμερικάνικης εκδοχής της σειράς «The Ring» λαμβάνει χώρα δεκατρία χρόνια μετά τα δρώμενα των προηγούμενων ταινιών. Η Julia αρχίζει να ανησυχεί όταν σταματά η επικοινωνία της με το αγόρι της, τον Holt. Τελικά μαθαίνει πως αυτό γίνεται για να προστατεύσει την ίδια από τη θέαση μιας βιντεοκασέτας, την οποία αν παρακολουθήσει κάποιος πεθαίνει μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας. Ένας καθηγητής του Holt κάνει την ανακάλυψη πως αν κάποιος άλλος δεχθεί να παρακολουθήσει τη βιντεοκασέτα μετά το τελευταίο άτομο που την είδε, τότε ακυρώνεται η επίδρασή της για αυτό. Η Julia παρακολουθεί τη βιντεοκασέτα για να σώσει τον Holt, ενώ ύστερα μέσω της ψηφιοποίησης του περιεχομένου της ανακαλύπτουν μια «κρυμμένη» ταινία που περιέχει πληροφορίες για την ιστορία της ζωής της στοιχειωμένης Samara.

Έπειτα από μια εναρκτήρια σκηνή που δεν συνδέεται σχεδόν καθόλου με την πλοκή που θα ακολουθήσει, πέραν του γεγονότος ότι απλά περιλαμβάνει δύο άτομα που έχουν δει την περιβόητη βιντεοταινία και η οποία υπάρχει μόνο και μόνο για να προσφέρει ένα «δυνατό» ξεκίνημα στο φιλμ (αποτυγχάνοντας παταγωδώς), χρειάζεται μονάχα να περάσουν μερικά λεπτά για να γίνει αντιληπτή η ποιότητα του καινούριου προϊόντος «τρόμου» της Paramount. Έχοντας στο σκηνοθετικό τιμόνι τον άγνωστο F. Javier Gutierrez, σε αντίθεση με τις δύο προηγούμενες ταινίες της σειράς που είχαν στις ανάλογες καρέκλες η μία έναν έμπειρο χολιγουντιανό διεκπεραιωτή (Gore Verbinski), η άλλη τον ίδιο το δημιουργό του αυθεντικού «Ringu» (Hideo Nakata), το «Rings» είναι με ισοπεδωτική διαφορά η πιο ρουτινιάρικη κι ανιαρή ταινία του αμερικάνικου franchise, βάζοντας στο βιογραφικό του οσκαρούχου (για το «Ένας Υπέροχος Άνθρωπος») συν-σεναριογράφου Akiva Goldsman ακόμη μία αμφίβολης ποιότητας προσθήκη από τις άφθονες που έχει στη φιλμογραφία του (με εξέχοντα παραδείγματα τις ταινίες Batman του Joel Schumacher).

Με αυτά τα δεδομένα και κάποια ακόμη επιπλέον, δεν προξενεί καμία εντύπωση ότι αν και το φιλμ είχε ολοκληρωθεί από το 2015 έλαβε συνεχείς αναβολές στην κυκλοφορία του προς τις κινηματογραφικές αίθουσες, ενώ έγιναν κι επιπρόσθετα γυρίσματα τη χρονιά που ακολούθησε. Ό,τι και να ήταν αυτό που διορθώθηκε με την προσθήκη νέων σκηνών, το αρχικό αποτέλεσμα πρέπει να ήταν εντυπωσιακά κακό για να είναι ακόμη και μετά από αυτό το «ρετουσάρισμα» σε τέτοιο μαύρο χάλι το ποιοτικό επίπεδο της ταινίας. Το πιο επίπονο όμως είναι ότι δυστυχώς, εξαιτίας της βαριάς κι ασήκωτης σοβαροφάνειας του ύφους που επιλέγεται, το «Rings» δεν προσφέρεται έστω για έναν καλό κανιβαλισμό με την κατάλληλη παρέα, με την εξαίρεση ίσως του απίστευτα κλισέ χαρακτήρα (και λόγω ερμηνευτικής υπερβολής και λόγω σεναριακής προσέγγισης) του τυφλού που υποδύεται ο Vincent D`Onofrio (οι εποχές του «Μέταλ Τζάκετ» φαντάζουν πιο μακρινές από ποτέ). Δεν κάνει δηλαδή ούτε το χατίρι να ξεστρατίσει σε camp μονοπάτια για να γίνει έστω διασκεδαστικό το θέαμα μέσα στην αθλιότητά του. Το μοναδικό ίσως θετικό στοιχείο που μπορεί να προσάψει κάποιος στη συγκεκριμένη «αρπαχτή», είναι ότι προσπαθεί κάπως να επεκτείνει τη μυθολογία του σύμπαντός της χωρίς να αναπαράγει αποκλειστικά μοτίβα που αναπτύχθηκαν στις προηγούμενες ταινίες της ανθολογίας, έτσι ώστε να μη γίνεται να χαρακτηριστεί ως μια εντελώς τεμπέλικη απόπειρα.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι ένας εκπληκτικά βαριεστημένος Johnny Galecki (ο πρωταγωνιστής του τηλεοπτικού «Big Bang Theory») που μοιάζει σαν να περνάει τα πιο άσχημα κι ανυπόφορα γυρίσματα της ζωής του και να ανέχεται με το ζόρι να αξιοποιείται ως εμπορικός «μαγνήτης» λόγω της ιδιότητάς του ως αστέρας της μικρής οθόνης, να είναι συνεχώς με μια έκφραση «εγώ είμαι υπεράνω, πώς είναι δυνατόν να συμμετέχω σε κάτι τέτοιο;». Δυστυχώς, το άρμεγμα της αγελάδας δεν φαίνεται να σταματάει εδώ, καθώς το τέλος αφήνει ορθάνοιχτο τον δρόμο για σίκουελ. Ας ελπίσουμε το «Rings» να αποτύχει παταγωδώς εμπορικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, προκειμένου να ξεμπερδέψουμε με ένα ακόμη franchise που με το ζόρι προσπαθούν να νεκραναστήσουν…

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

14 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.