Η κυρα-Λένη, μια φτωχιά χήρα, εργάζεται σαν καθαρίστρια σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, ενώ ταυτόχρονα σπουδάζει στην Αμερική τη μονάκριβη κόρη της, Κάθριν. Η κόρη της αγνοεί την οικονομική κατάσταση τους και πιστεύει ότι η μητέρα της είναι ένοικος του ξενοδοχείου. Ξαφνικά, η κυρα-Λένη παίρνει ένα γράμμα από την κόρη της, που της λέει ότι έρχεται στην Αθήνα για διακοπές μαζί με τον μνηστήρα της, τον Τζόνι, και τον πεθερό της, Πιτ.

Σκηνοθεσία:

Αλέκος Σακελλάριος

Κύριοι Ρόλοι:

Ρένα Βλαχοπούλου … Ελένη

Ανδρέας Μπάρκουλης … Στέφανος Κριεζής

Νόρα Βαλσάμη … Κατερίνα (Κάθριν)

Γιάννης Μιχαλόπουλος … Πιτ

Βασίλης Τσιβιλίκας … Τζόνι

Πόπη Άλβα … συνάδελφος Ελένης

Μαρία Μαρτίκα … συνάδελφος Ελένης

Γιάννης Πουλόπουλος … τραγουδιστής

Δάκης … τραγουδιστής

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Αλέκος Σακελλάριος

Παραγωγή: Φιλοποίμην Φίνος

Μουσική: Μίμης Πλέσσας

Φωτογραφία: Νίκος Δημόπουλος

Μοντάζ: Πέτρος Λύκας

Σκηνικά: Μάρκος Ζέρβας

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μη αρκούντα στοιχεία.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Η Θεία μου η Χίπισσα
  • Διεθνής Τίτλος: My Hippy Aunt

Παραλειπόμενα

  • Το σενάριο επηρεάστηκε από το Κυρία για μια Μέρα (1933) του Frank Capra.
  • Τα γυρίσματα έγιναν σε Ρόδο και Μάταλα Κρήτης.
  • Οι χορογραφίες ανήκουν στον Φώτη Μεταξόπουλο.
  • Με 481.598 εισιτήρια, ήρθε 3ο στη σαιζόν του ανάμεσα σε 87 ελληνικές παραγωγές.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Με αιχμή το Η Ζωή Αρχίζει στα Σαράντα με τη Ρένα Βλαχοπούλου, το σάουντρακ περιλαμβάνει τα: Search for Love (Δημήτρης Ταμπόσης), Το Κερί μας Έσβησε (Ρένα Κουμιώτη), Απ’ το Πρωί στα Βάσανα (Βλαχοπούλου), Αυτό το Καλοκαίρι (Δάκης), Στη Φτωχιά μας την Αυλή (Γιάννης Πουλόπουλος).

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 31/1/2014

Από τη μία, είναι η εποχή που η Ρένα Βλαχοπούλου έχει  ακόμα φόρμα, αλλά είναι και η εποχή που στην Ελλάδα κυβερνάει η χούντα κι αυτή θέλει τους χίπηδες ως κάτι το μιαρό, το λανθασμένο, το κωμικό. Σε μια πιο λάιτ εκδοχή, απλά μοιάζουν με κακομαθημένα που τρώνε τα χρήματα των γονιών τους, σε αντιπαραβολή με τους σκληρά εργαζόμενους ήρωες. Είναι μια σκωπτική της ταινίας που μόνο από κωμική αφέλεια μπορεί κάποιος να αγνοήσει, και αποδυναμώνει τα κέφια της σπουδαίας κωμικού, αλλά και γνωστής για τον συντηρητισμό της, Ρένας. Κατά τα άλλα, όλη η πλάκα είναι στις αρχικές σεκάνς, μέσα στο ξενοδοχείο, αφού η συνέχεια έρχεται με εύκολα σεναριακά τεχνάσματα και πολλά κλισέ. Τα Μάταλα δεν καλυτερεύουν ως κείμενο και χαβαλέ τα πράγματα, περισσότερο λειτουργούν σήμερα ως αρχειακό υλικό. Πολύ καλός ο Βασίλης Τσιβιλίκας, αλλά παίρνει απάνω του όλη τη διακωμώδηση των χίπηδων.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *