Η 88χρονη Μάρτζορι περνάει τις τελευταίες και πονετικές της μέρες με μια εκδοχή μέσω κομπιούτερ του χαμένου συζύγου της. Με την πρόθεση να αναπολήσει τη ζωή τους μαζί, ο «Πράιμ» της Μάρτζορι βασίζεται στις πληροφορίες που αυτή του έχει δώσει, και την ικανότητα του να διαμορφώνει περίπλοκες κατανοήσεις πάνω στην ιστορία τους. Καθώς η αλληλεπίδραση μεταξύ τους βαθαίνει, η οικογένεια της αρχίζει κι αυτή να αναπολεί τη ζωή της, με τον κίνδυνο να ανακατασκευαστεί ακόμα και το κομμάτι αυτό του παρελθόντος που δεν πονάει.

Σκηνοθεσία:

Michael Almereyda

Κύριοι Ρόλοι:

Lois Smith … Marjorie

Jon Hamm … Walter

Tim Robbins … Jon

Geena Davis … Tess

Stephanie Andujar … Julie

Hannah Gross … Marjorie (νεαρή)

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Michael Almereyda

Παραγωγή: Michael Almereyda, Uri Singer

Μουσική: Mica Levi

Φωτογραφία: Sean Price Williams

Μοντάζ: Kathryn J. Schubert

Σκηνικά: Javiera Varas

Κοστούμια: Kama K. Royz

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Marjorie Prime

Ελληνικός Τίτλος: Η Αιώνια Ζωή της Μάρτζορι

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Marjorie Prime του Jordan Harrison.

Κύριες Διακρίσεις

  • Βραβείο Alfred P. Sloan στο φεστιβάλ του Sundance.

Παραλειπόμενα

  • Η Lois Smith είχε ερμηνεύσει τη Μάρτζορι και στο ομώνυμο θεατρικό. Μάλιστα, αυτό το έπραξε σε δύο παραγωγές που είχαν ανέβει.
  • Γυρίστηκε μέσα σε μόλις 13, με τους ηθοποιούς να είναι παρόντες μονάχα τις 12.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 24/11/2018

Όλο και το παλεύει ο Μάικλ Αλμερέιντα να επιστρέψει το όνομα του στις παλιές του δόξες, και μπορεί πλέον να μη στοχεύει άμεσα στον χώρο του cult, αλλά πολύ νερό στο σινεφιλικό κρασί του δεν έχει βάλει. Η συγκεκριμένη του ταινία εμπεριέχει μια ποίηση, πασχίζει να βγάλει εύστοχα συμπεράσματα, ποντάρει και στην ψυχολογία, αλλά πάνω από όλα είναι ένα δράμα αρκετά επίπεδο ως αίσθηση για το αγαπήσεις αληθινά. Μοιάζει κάπως σαν επιτηδευμένη η βραδυφλεγή του κίνηση, που δεν δικαιολογείται απόλυτα ως σκηνοθετική αναγκαιότητα. Φαντάζει και σαν ο αμερικανός δημιουργός να προσπαθεί να συνδυάσει την επιστημονική φαντασία με τη Νουβέλ-Βαγκ, ενώ ευκολότερα θα μπορούσε να αποδοθεί στο θεατρικό σανίδι το σενάριο του (από όπου δηλαδή και προέρχεται). Καλές συνολικά οι ερμηνείες, έχοντας και κατά νου ότι αυτό το είδος σινεμά δεν τις ευνοεί ιδιαίτερα.

Βαθμολογία:


>>>>>>>>> Συνολικές Επισκέψεις: 208 || Επισκέψεις Βδομάδας: 1

Γκαλερι φωτογραφιων

8 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.