Ο Πάνος και ο Μιχάλης, μπατζανάκηδες μικροβιοτέχνες από τη Θεσσαλονίκη, ξεκινούν ένα ταξίδι για τη Θάσο, όπου βρίσκονται ήδη οι οικογένειές τους. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, όμως, η τυχαία συνάντησή τους με μια πανέμορφη ύπαρξη και η ψυχολογική κατάρρευση του Πάνου θα οδηγήσουν σε μια σειρά από περιπέτειες και μπερδέματα.

Σκηνοθεσία:

Σταύρος Τσιώλης

Κύριοι Ρόλοι:

Γιάννης Ζουγανέλης … Πάνος

Αργύρης Μπακιρτζής … Μιχάλης

Σάκης Μπουλάς … Αντώνης

Αγγελική Ηλιάδη … η τραγουδίστρια

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Σταύρος Τσιώλης

Παραγωγή: Αλέκος Παπαγεωργίου, Σταύρος Τσιώλης

Μουσική: Νίκος Ζέρβας

Φωτογραφία: Βασίλης Καψούρος

Μοντάζ: Κώστας Ιορδανίδης

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Ας Περιμένουν οι Γυναίκες
  • Διεθνής Τίτλος: Let the Women Wait!

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Παραλειπόμενα

  • Η ιδέα για την ταινία ήρθε στον Τσιώλη και τον Βακαλόπουλο όταν βρίσκονταν στην Καβάλα για τα γυρίσματα του Παρακαλώ, Γυναίκες, Μην Κλαίτε. Έτσι αποτέλεσε το δεύτερο μέρος της τριλογίας «Γυναίκες», η οποία ολοκληρώθηκε με το Γυναίκες που Περάσατε από Δω.
  • Αρχικά ήταν να τιτλοφορηθεί Το Ιστορικό Συνέδριο της Βόλβης.
  • Κόβοντας 50.000 εισιτήρια, ήρθε στην 4η θέση ανάμεσα σε 16 ελληνικές ταινίες της σαιζόν. Έκτοτε, η φήμη του cult συνοδεύει την ταινία.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Αγγελική Ηλιάδη, στη μοναδική κινηματογραφική της εμφάνιση, ερμηνεύει ζωντανά το Φταίω.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 25/2/2018

Ο Σταύρος Τσιώλης γυρνάει επί της ουσίας την ίδια ταινία επί δεκαετίες. Δεν κάνει κάτι το διαφορετικό από τα συνηθισμένα του ούτε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αλλά έχει ένα τρομερό ατού που έχει αναγάγει το φιλμ στη σφαίρα του cult, και όχι άδικα. Η τριπλέτα των Γιάννη Ζουγανέλη, Σάκη Μπουλά και Αργύρη Μπακιρτζή ταιριάζει τόσο πολύ στο κλίμα, που του προσδίδει μια υπόσταση ατόφια ελληνική. Χωρίς το χιούμορ να μπορεί από μόνο του να γράψει, ο τρόπος που ερμηνεύουν οι τρεις ηθοποιοί μας και η χημεία ανάμεσα τους κάνει το απλοϊκό, ξεκαρδιστικό. Και ο Τσιώλης πάντα διάβαζε σωστά τον μέσο Έλληνα, ειδικά χρησιμοποιώντας αυτή τη χαρακτηριστική του σουρεαλιστική νότα στα σενάρια του, που εντέλει χαρακτηρίζει την πατρίδα μας σε όλα της τα επίπεδα. Το σύνολο μπορεί κανείς να το δει κι ως βαρετό, αλλά αν μπει στο «κόλπο», θα αντιληφθεί άμεσα τους λόγους που προσέδωσαν στην ταινία τη φήμη της.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

6 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 Σχόλια

  1. Μιχάλης Χατζημωυσής 5 Μαρτίου 2021

    Καλήτερα ασχολήσου με κάτι άλλο. Δεν το 'χεις...