Στη Νέα Ορλεάνη, λίγο προτού πληγεί από τον τυφώνα Κατρίνα, μια έγκυος γυναίκα θα γεννήσει πρόωρα. Η ίδια θα πεθάνει και το νεογέννητο μωρό της θα βρεθεί σε κρίσιμη κατάσταση. Το μωρό θα πρέπει να μείνει σε θερμοκοιτίδα νεογνών. Όταν ο τυφώνας ξεσπάει, το ρεύμα θα πέσει εντελώς και όλοι θα εγκαταλείψουν το νοσοκομείο. Όμως, ο πατέρας του μωρού θα παραμείνει επειδή το μωρό δεν μπορεί να κινηθεί, ώστε να φροντίσει να παραμείνει ανοικτή η παροχή τροφοδότησης οξυγόνου. Και καθότι δεν υπάρχει ρεύμα, η μόνη παροχή ρεύματος είναι η γεννήτρια η οποία σταματάει να λειτουργεί κάθε μερικά λεπτά. Έτσι, πρέπει να παραμείνει ξύπνιος περιμένοντας να φανεί κάποιος να τους σώσει.

Σκηνοθεσία:

Eric Heisserer

Κύριοι Ρόλοι:

Paul Walker … Nolan Hayes

Genesis Rodriguez … Abigail Hayes

TJ Hassan … Jeremy

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Eric Heisserer

Παραγωγή: Peter Safran

Μουσική: Benjamin Wallfisch

Φωτογραφία: Jaron Presant

Μοντάζ: Sam Bauer

Σκηνικά: William A. Elliott

Κοστούμια: Claire Breaux

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Hours

Ελληνικός Τίτλος: Ώρες Αγωνίας

Παραλειπόμενα

  • Έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο του 2013 στο φεστιβάλ South by Southwest, αλλά όταν πήρε διανομή τον Δεκέμβριο, ο Paul Walker είχε ήδη φύγει από τη ζωή πριν δύο βδομάδες.
  • Σκηνοθετικό ντεμπούτο για τον σεναριογράφο Eric Heisserer.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος

Έκδοση Κειμένου: 25/1/2016

Αν και ικανός σεναριογράφος θρίλερ, ο σκηνοθέτης Έρικ Χάιζερερ («Η Απειλή», «Βλέπω τον Θάνατό σου 5», «Εφιάλτης στο Δρόμο με τις Λεύκες») σ’ αυτή την ιστορία περιορίζεται σε μια στοιχειώδη πλοκή, εμπλουτισμένη με δυο τρία περιστατικά-στοιχεία και λίγα φλας-μπακ από τη σχέση του ήρωα με τη γυναίκα του που μόλις έχασε στη γέννα, ρίχνοντας το βάρος στον ρεαλισμό μιας κατάστασης. Ο Νόλαν θα περάσει μόνος του 48 ώρες, γυρίζοντας κάθε λίγο τη μανιβέλα, ενώ προσπαθεί να σκαρφιστεί τρόπους επιβίωσης κι επικοινωνίας με τον έξω κόσμο όπου επικρατεί χάος. Όλο λοιπόν το βάρος πέφτει στο πλανάρισμα, το μοντάζ και την ερμηνεία του Paul Walker, στην τελευταία του ταινία πριν σκοτωθεί. Και είναι κρίμα που βλέπεις ότι αυτός ο ηθοποιός δράσης είχε κάποια προσόντα για πιο σοβαρά έργα στο δραματικό πεδίο. Ο Χάιζερερ καταφέρνει να χειριστεί το συναίσθημα με σοβαρότητα και πειθώ, χωρίς να ξεπέφτει στο μελό. Αν το σενάριο ήταν πιο περιεκτικό, και αν εκμεταλλευόταν τις κοινωνικές ανατροπές που έφερε ο τυφώνας, θα είχαμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Βαθμολογία:


>>>>>>>>> Συνολικές Επισκέψεις: 57 || Επισκέψεις Βδομάδας: 6

Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.