Ώρες Αγωνίας
- Hours
- 2013
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Δραματικό Θρίλερ, Θρίλερ, Καταστροφής
Στη Νέα Ορλεάνη, λίγο προτού πληγεί από τον τυφώνα Κατρίνα, μια έγκυος γυναίκα θα γεννήσει πρόωρα. Η ίδια θα πεθάνει και το νεογέννητο μωρό της θα βρεθεί σε κρίσιμη κατάσταση. Το μωρό θα πρέπει να μείνει σε θερμοκοιτίδα νεογνών. Όταν ο τυφώνας ξεσπάει, το ρεύμα θα πέσει εντελώς και όλοι θα εγκαταλείψουν το νοσοκομείο. Όμως, ο πατέρας του μωρού θα παραμείνει επειδή το μωρό δεν μπορεί να κινηθεί, ώστε να φροντίσει να παραμείνει ανοικτή η παροχή τροφοδότησης οξυγόνου. Και καθότι δεν υπάρχει ρεύμα, η μόνη παροχή ρεύματος είναι η γεννήτρια η οποία σταματάει να λειτουργεί κάθε μερικά λεπτά. Έτσι, πρέπει να παραμείνει ξύπνιος περιμένοντας να φανεί κάποιος να τους σώσει.
Σκηνοθεσία:
Eric Heisserer
Κύριοι Ρόλοι:
Paul Walker … Nolan Hayes
Genesis Rodriguez … Abigail Hayes
TJ Hassan … Jeremy
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Eric Heisserer
Παραγωγή: Peter Safran
Μουσική: Benjamin Wallfisch
Φωτογραφία: Jaron Presant
Μοντάζ: Sam Bauer
Σκηνικά: William A. Elliott
Κοστούμια: Claire Breaux
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Hours
- Ελληνικός Τίτλος: Ώρες Αγωνίας
Παραλειπόμενα
- Σκηνοθετικό ντεμπούτο για τον σεναριογράφο Eric Heisserer.
- Έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο του 2013 στο φεστιβάλ South by Southwest, αλλά όταν πήρε διανομή τον Δεκέμβριο, ο Paul Walker είχε ήδη φύγει από τη ζωή προ δύο βδομάδων.
- Ενώ κόστισε 4,6 εκατομμύρια δολάρια, τα ταμεία απέφεραν μόλις 1,7.
Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος
Έκδοση Κειμένου: 25/1/2016
Αν και ικανός σεναριογράφος θρίλερ, ο σκηνοθέτης Έρικ Χάιζερερ («Η Απειλή», «Βλέπω τον Θάνατό σου 5», «Εφιάλτης στο Δρόμο με τις Λεύκες») σ’ αυτή την ιστορία περιορίζεται σε μια στοιχειώδη πλοκή, εμπλουτισμένη με δυο τρία περιστατικά-στοιχεία και λίγα φλας-μπακ από τη σχέση του ήρωα με τη γυναίκα του που μόλις έχασε στη γέννα, ρίχνοντας το βάρος στον ρεαλισμό μιας κατάστασης. Ο Νόλαν θα περάσει μόνος του 48 ώρες, γυρίζοντας κάθε λίγο τη μανιβέλα, ενώ προσπαθεί να σκαρφιστεί τρόπους επιβίωσης κι επικοινωνίας με τον έξω κόσμο όπου επικρατεί χάος. Όλο λοιπόν το βάρος πέφτει στο πλανάρισμα, το μοντάζ και την ερμηνεία του Paul Walker, στην τελευταία του ταινία πριν σκοτωθεί. Και είναι κρίμα που βλέπεις ότι αυτός ο ηθοποιός δράσης είχε κάποια προσόντα για πιο σοβαρά έργα στο δραματικό πεδίο. Ο Χάιζερερ καταφέρνει να χειριστεί το συναίσθημα με σοβαρότητα και πειθώ, χωρίς να ξεπέφτει στο μελό. Αν το σενάριο ήταν πιο περιεκτικό, και αν εκμεταλλευόταν τις κοινωνικές ανατροπές που έφερε ο τυφώνας, θα είχαμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
Βαθμολογία: