Ένας βιομήχανος χαλβά βρίσκεται δολοφονημένος στην έπαυλή του. 5 ύποπτοι, 0 αποδεικτικά στοιχεία. Ίντριγκες, πάθη, μίση, δολοπλοκίες, και κάθε μέρα έρχονται στο φως νέα στοιχεία που περιπλέκουν την υπόθεση. Θα καταφέρει ο αστυνόμος Μπέκρας να βρει τον δολοφόνο;

Σκηνοθεσία:

Μάνος Καμπίτης

Κύριοι Ρόλοι:

Μάρκος Σεφερλής … αστυνόμος Μπέκρας

Ελένη Καστάνη … Ευρυδίκη Συμεωνίδη

Γιάννης Ζουγανέλης … Dr. Genius

Γιάννης Καπετάνιος … υπαστυνόμος Μπουντούνας

Έλενα Τσαβαλιά … Τζένη

Γιώργος Αγγελόπουλος … ιατροδικαστής Καρόζης

Δημήτρης Τζουμάκης … Περικλής Συμεωνίδης

Πηνελόπη Αναστασοπούλου … Ναστάζια

Νίκος Βουρλιώτης … Λουί

Βίκυ Κάβουρα … Νάντια

Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου … Λιλή

Ιωάννης Απέργης … Αρμάνδος

Δημήτρης Σταρόβας … υπουργός δημοσίας τάξης

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Μάρκος Σεφερλής

Παραγωγή: Μάρκος Σεφερλής

Μουσική: Νίκος Βεντουράτος

Φωτογραφία: Αλέκος Γιάνναρος

Μοντάζ: Τεό Σκρίκας

Σκηνικά: Θανάσης Μανίκας

Κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Χαλβάη 5-0

Διεθνής Τίτλος: Halvai 5-0

Παραλειπόμενα

  • Μετά από πολλά χρόνια καριέρα κωμικού, αυτή είναι η πρώτη κινηματογραφική ταινία για τον Μάρκο Σεφερλή.
  • Πρώτη ταινία και για τον Μάνο Καμπίτη, παλιό συνεργάτη του Σεφερλή.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Οι Goin’ Through ερμηνεύουν για την ταινία το Μέσα απ’ τα Μάτια σου, με τη συμμετοχή του Ισορροπιστή και της Αγγέλας Σιδηροπούλου.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σοφία Γουργουλιάνη

Έκδοση Κειμένου: 29/1/2020

Ο Μάρκος Σεφερλής, στην πρώτη του εμφάνιση ως κινηματογραφικός πρωταγωνιστής αλλά και σεναριογράφος, επιδίδεται σε ένα διαρκές κρεσέντο ανηλεούς κακογουστιάς, στερεοτυπικού χιούμορ και διάχυτου σεξισμού.

Με όχημα την ιστορία εξαφάνισης ενός βιομήχανου χαλβά, βγάζει στη φόρα τον εαυτό που ο νεοέλληνας προσπαθεί να ξεχάσει πως ενδεχομένως και να διαθέτει. Κι αν, λοιπόν, η όποια πρόοδος και εξέλιξη της αισθητικής διατείνεται βροντόφωνα πως αποτελεί, πλέον, μέρος της σύγχρονης νεοελληνικής κουλτούρας, ο Σεφερλής διακωμωδεί αισχρά κάθε έννοια πολιτικής ορθότητας στον βωμό της φθήνιας της αισθητικής και του εκχυδαϊσμού της αντιμετώπισης του ανθρώπου.

Η σκηνοθεσία του Μάνου Καμπίτη ξεπερνάει εδώ τα όρια της συμβατικότητας, επενδύοντας ουσιαστικά στην παντελή έλλειψη αισθητικής. Οι ερμηνείες, στην προσπάθεια τους να βρουν συμμάχους στην αντιγραφή αντίστοιχων παραδειγμάτων εκτός συνόρων, καταλήγουν σε καρικατούρες κάποιου γνήσια κωμικού Mr. Bean. Το μέγιστο όμως καλλιτεχνικό και κοινωνικό σκουπίδι είναι το ίδιο το σενάριο, το οποίο επιδεικνύει αναίσχυντα την αδιαπραγμάτευτη και δεδομένη απολυτότητα του σεξισμού και του ρατσισμού του.

Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα κινηματογραφικό προϊόν που επιτελεί μοναδικά τον ρόλο του ως όχημα για την πρόκληση απελπισίας σχετικά με την ίδια τη φύση της κοινωνίας και ημών ως εκπροσώπων της.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

2 Σχόλια

  1. γιωργος 16 Φεβρουαρίου 2020

    ακου λιγο κουκλα επειδη μου φαινεται εχετε χασει τη μπαλα μερικοι μερικοι...ρατσιστης σεξιστης κτλπ ειναι αυτος που παρεξηγειτε με τα αστεια (γιατι αυτος θεςωρει για λυπηση τους αλλους η τους υποτμαει και νιωθει ενοχες)κι οχι αυτος που ειναι απολυτως απενεχοποιημενος και ξερει οτι αυτα που λεει δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με την πραγματοικοτητα αλλα αποτελει μονο ενα αστειο....καθως πολλες φορες αυτο στηριζεται στην υπερβολη και σε μη ρεαλιστικες καταστασεις στα οποια βασιζεται το χιουμορ....

  2. Δημήτρης 12 Φεβρουαρίου 2020

    Tο Αμερικ(λ)νικο χιούμορ του Σεφερλή τώρα και στον κινηματογράφο... Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Σύμφωνα με όσα είδα στο trailer το καλύτερο σημείο της ταινίας θα είναι το σημείο που ο Σεφερλής πέφτει στον κάδο της ανακύκλωσης!!! 1/10 (και πολύ του είναι)