Μετά από 10 ολόκληρα χρόνια στη φυλακή, ο Οδηγός έχει έναν και μοναδικό σκοπό: να κυνηγήσει όλους εκείνους που ευθύνονται για την άγρια δολοφονία του αδελφού του. Ελεύθερος πια, βάζει μπρος το τρομακτικό του σχέδιο για εκδίκηση, να εντοπίσει και να σκοτώσει όλους όσοι είναι στη λίστα του. Δεν θα δράσει ανενόχλητος, όμως, καθώς τον βάζουν στο μάτι δύο αδίστακτοι τύποι που θα κάνουν τα πάντα για να τον σταματήσουν. Από τη μία, ένας βετεράνος αστυνομικός, και από την άλλη ένας επαγγελματίας δολοφόνος που βρίσκει στο πρόσωπό του έναν εξίσου άξιο αντίπαλο. Τώρα, ο κυνηγός μπαίνει και ο ίδιος στο στόχαστρο και γίνεται κυνηγημένος.
Σκηνοθεσία:
George Tillman Jr.
Κύριοι Ρόλοι:
Dwayne Johnson … James Cullen/ο οδηγός
Billy Bob Thornton … ντετέκτιβ Slade Humphries/ο μπάτσος
Carla Gugino … ντετέκτιβ Cicero
Oliver Jackson-Cohen … ο δολοφόνος
Maggie Grace … Lily
Moon Bloodgood … Marina Humphries
Courtney Gains … Prescott Ashton
Adewale Akinnuoye-Agbaje … Alexander Jarod/ο ευαγγελιστής
Tom Berenger … ο δεσμοφύλακας
Mike Epps … Roy Grone
Xander Berkeley … αστυνόμος Mallory
Matt Gerald … Gary Cullen
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Tony Gayton, Joe Gayton
Παραγωγή: Tony Gayton, Liz Glotzer, Martin Shafer, Robert Teitel
Μουσική: Clint Mansell
Φωτογραφία: Michael Grady
Μοντάζ: Dirk Westervelt
Σκηνικά: David Lazan
Κοστούμια: Salvador Perez Jr.
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Faster
- Ελληνικός Τίτλος: Faster
Παραλειπόμενα
- Ο Dwayne Johnson, ο Oliver Jackson-Cohen και η Maggie Grace πέρασαν ειδικό σχολείο κασκαντέρ οδηγών, ώστε να μπορέσουν να οδηγήσουν τα συγκεκριμένα αμάξια της παραγωγής.
- Πριν από τα γυρίσματα, ο σκηνοθέτης μοίρασε στους ηθοποιούς από έναν φάκελο, στον οποίο υπήρχαν στοιχεία για τους χαρακτήρες τους, αλλά και μια λίστα ταινιών που έπρεπε να παρακολουθήσουν και να κρατήσουν συγκεκριμένες σημειώσεις.
- Αρχικά ήταν να το σκηνοθετήσει ο Phil Joanou.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 31/10/2011
Είναι αυτή η περίοδος πριν το «Fast Five», που ο Ντουέιν Τζόνσον δεν έχει ακόμα καθιερωθεί ως σούπερ-σταρ κι ακόμα αναζητεί τα πατήματα του στον χώρο. Συνήθως βέβαια δεν μιλούσαμε για πατήματα, αλλά για «παραπατήματα» όπως κι εδώ. Ο άνισος Τζορτζ Τίλμαν Τζούνιορ δεν κάθεται να το πολυσκεφτεί, αλλά δεν δίνει και κανένα δικαίωμα στον θεατή να πράξει κάτι ανάλογο. Μπαίνει με φόρα στη δράση, και βγαίνει από αυτήν όταν κλείνουν οι τίτλοι τέλους. Παρά την παρουσία κάποιων καλών ονομάτων σε δεύτερους ρόλους, το φιλμ δεν ενδιαφέρεται για παράλληλες ιστορίες, είναι άκρως μονοδιάστατο, κι απλά πηγαίνει εκεί που η μοίρα οδηγεί τον πρωταγωνιστή. Κάτι σαν κατώτερο ποιοτικά «Taken». Μέσα όμως στο όλο άσκεφτο του θέματος, η παραγωγή δεν είναι από τις χειρότερες (υπό όρους b-movie των 1970), ο Τζόνσον καλά κρατεί σε αυτό που τον βάζουν να κάνει, ενώ η άφθονη δράση ξεπληρώνει τους φαν.
Βαθμολογία: