Είναι απλό. Ο Μάντεκ είναι πλούσιος, ενώ ο Μπεν όχι. Ο πρώτος προσλαμβάνει τον δεύτερο για να τον οδηγήσει στο κυνηγετικό του ταξίδι στην έρημο Μοχάβε. Ο μεγαλοκαρχαρίας Μάντεκ εμφανίζεται με ένα υπερπολυτελές SUV, οπλισμένος με αυστριακή καραμπίνα, η οποία περισσότερο μοιάζει να βγάζει πύραυλο, παρά σφαίρα. Από την άλλη, ο νεαρός Μπεν ονειρεύεται να εγκαταλείψει τη μικρή του πόλη μαζί με τη φίλη του. Γνωρίζει την έρημο καλά και έχει ανάγκη τα χρήματα. Αλλά όταν οι δυο τους βρεθούν στο άγριο περιβάλλον, ένα παιχνίδι θανάτου αλλάζει όλους τους όρους.

Σκηνοθεσία:

Jean-Baptiste Leonetti

Κύριοι Ρόλοι:

Michael Douglas … John Madec

Jeremy Irvine … Ben

Hanna Mangan Lawrence … Laina

Ronny Cox … σερίφης J. Robb

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Stephen Susco

Παραγωγή: Michael Douglas, Robert Mitas

Μουσική: Dickon Hinchliffe

Φωτογραφία: Russell Carpenter

Μοντάζ: Adam Wolfe

Σκηνικά: Clark Hunter

Κοστούμια: Lahly Poore

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Beyond the Reach
  • Ελληνικός Τίτλος: Το Θήραμα
  • Εναλλακτικός Τίτλος: The Reach

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: Deathwatch του Robb White.

Παραλειπόμενα

  • Πρόκειται για ριμέικ μιας τηλεταινίας του 1974, με τίτλο Savages. Πρωταγωνιστούσε ο Andy Griffith και ο Sam Bottoms. Το μυθιστόρημα Deathwatch, όπου βασίζονται και τα δύο, είχε γραφτεί δύο χρόνια πριν.
  • Δεύτερη ταινία για τον Jean-Baptiste Leonetti, αλλά πρώτη αγγλόφωνη.
  • Γυρίστηκε σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες στην έρημο Μοχάβι του Νέου Μεξικό.
  • Η ίδια Mercedes G63 6X6 εμφανίζεται και στο Jurassic World.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 23/6/2016

Το μόνο που δικαιολογεί τον άπειρο γενικά Ζαν-Μπαπτίστ Λεονέτι στην επιλογή του θέματος του, είναι ότι αυτό το τόσο κλισέ θέμα έχει γίνει σπάνιο την τελευταία 20ετία. Αλλά επειδή πριν από αυτήν κατέκλυζε τις b-movie αίθουσες, δεν μπορεί παρά να συγκριθεί με πολλές-πολλές περιπτώσεις. Και κυρίως κρίνεται ως προς το ότι δεν έχει κάτι νέο να πει, εκτός από την τεχνολογία του όπλου του κυνηγού. Παρά την παρουσία του αγέρωχου Μάικλ Ντάγκλας και του ταλαντούχου Τζέρεμι Ίρβινγκ, αυτό που έχει πιότερο να επιδείξει το φιλμ είναι η εστιασμένη στην έρημο φωτογραφία του. Αλλιώς, το σενάριο μπάζει από παντού, και προς το φινάλε μοιάζει να ξεμένει τελείως από έμπνευση και να παρεκτρέπεται επικίνδυνα. Το «ατσούμπαλο» σενάριο χαραμίζει και την ευκαιρία της αντιπαράθεσης χαρακτήρων, στην οποία υπήρχαν έτοιμοι ηθοποιοί και καλοσχεδιασμένο γενικό κλίμα. Παρακολουθείται, αλλά ήθελε άλλον σκηνοθέτη, και κυρίως σεναριογράφο.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

13 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *