Νέα Υόρκη των αρχών του 1980. Ένα μικρό αγόρι θα πάρει το πρώτο του πικρό μάθημα από το τι ακριβώς σημαίνει να μεγαλώνεις σε έναν κόσμο αγεφύρωτων κοινωνικών και φυλετικών χασμάτων, και ποιοι είναι οι συμβιβασμοί που καλείσαι να κάνεις αν θέλεις να γευτείς το δικό σου μερίδιο από το αμερικανικό όνειρο.
Σκηνοθεσία:
James Gray
Κύριοι Ρόλοι:
Banks Repeta … Paul Graff
Anne Hathaway … Esther Graff
Jeremy Strong … Irving Graff
Jaylin Webb … Johnny Davis
Anthony Hopkins … Aaron Rabinowitz
Ryan Sell … Ted Graff
Tovah Feldshuh … Mickey Rabinowitz
John Diehl … Fred Trump
Jessica Chastain … Maryanne Trump
Dane West … Topper Lowell
Landon James Forlenza … Chad Eastman
Andrew Polk … Κος Turkeltaub
Richard Bekins … διευθυντής Fitzroy
Marcia Jean Kurtz … η ξεναγός
Domenick Lombardozzi … αστυνόμος D’Arienzo
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: James Gray
Παραγωγή: Marc Butan, James Gray, Anthony Katagas, Rodrigo Teixeira, Alan Terpins
Μουσική: Christopher Spelman
Φωτογραφία: Darius Khondji
Μοντάζ: Scott Morris
Σκηνικά: Happy Massee
Κοστούμια: Madeline Weeks
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Armageddon Time
- Ελληνικός Τίτλος: Armageddon Time
Κύριες Διακρίσεις
- Συμμετοχή στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ Κανών.
Παραλειπόμενα
- Εν μέρει εμπνευσμένο από προσωπικές μνήμες του James Gray.
- Πρώτη ψηφιακά γυρισμένη ταινία για τον Gray. Ο δημιουργός ήθελε κι εδώ να χρησιμοποιήσει το αγαπημένο του 35mm φιλμ, αλλά οι καθυστερήσεις λόγω COVID-19 προκάλεσαν προβλήματα επί του μπάτζετ.
- Ο τίτλος παραπέμπει στο τραγούδι Armagideon Time των Clash, αλλά και σε μία χαρακτηριστική φράση του Ronald Reagan.
- Η Cate Blanchett ήταν η πρώτη που είχε ανακοινωθεί για το καστ στον ρόλο της Μαριάν Τραμπ, με σκοπό να γυριστούν όλες οι σκηνές της εντός τριών ημερών. Η καθυστέρηση της έναρξης γυρισμάτων δεν επέφερε μόνο τη δική της απομάκρυνση, αλλά και των Robert De Niro (Άαρον), Oscar Isaac (Ίρβινγκ) και Donald Sutherland.
- Επτάλεπτο όρθιο χειροκρότημα ακολούθησε την πρεμιέρα στις Κάνες.
- Η Focus Features παρείχε τα 15 εκατομμύρια δολάρια για το μπάτζετ, αγοράζοντας την παγκόσμια διανομή. Στις ΗΠΑ όμως η πορεία ήταν καταστροφική, με έσοδα μόλις 4,7.