
Amore Mio
- Amore Mio
- Αμόρε Μίο
- 2015
- Ελλάδα
- Ελληνικά
- Αισθηματική, Κομεντί
- 19 Μαρτίου 2015
Οι εξωσυζυγικές περιπέτειες ενός προπονητή γυναικείας ομάδας βόλεϊ, μια κολλητή κι ένας κολλητός που ερωτεύονται την ίδια γυναικάρα, μια ανέλπιστα αταίριαστη σχέση μεταξύ ετερώνυμων και οι μετα-συζυγικές αναζητήσεις ενός γάμου της συμφοράς μπλέκονται με τον πιο απρόβλεπτο τρόπο.
Σκηνοθεσία:
Χρήστος Δήμας
Κύριοι Ρόλοι:
Φάνης Μουρατίδης … Πάνος
Ιωάννα Τριανταφυλλίδου … Εύα
Ναταλία Τσαλίκη … Ρίτα
Μυρτώ Αλικάκη … Μαρία
Χρήστος Χατζηπαναγιώτης … Λάζαρος
Τάκης Σπυριδάκης … Άκης
Πάνος Μουζουράκης … Τόνι
Αθηνά Οικονομάκου … Νεφέλη
Λεωνίδας Καλφαγιάννης … Άρης
Ιωάννα Πηλιχού … Μαρίνα
Ελίνα Μάλαμα … Κατερίνα
Αλέξανδρος Γιάννου … Μιχάλης
Αλεξάνδρα Παλαιολόγου … Ζέτα
Φωτεινή Μπαξεβάνη … σεξολόγος
Γιώργος Χρανιώτης … Άγγελος
Πηνελόπη Αναστασοπούλου … Μάρα
Χριστόδουλος Στυλιανού … Τέλης
Γιάννης Αναστασάκης … ψυχολόγος
Κατερίνα Δημητρόγλου … Σάρα
Θανάσης Νάκος … επιστάτης
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Έλενα Σολωμού, Κωστής Παπαδόπουλος
Παραγωγή: Μάνος Κρεζίας, Γιώργος Κυριάκος, Κώστας Λαμπρόπουλος
Μουσική: Κωστής Μαραβέγιας
Φωτογραφία: Γιώργος Αργυροηλιόπουλος
Μοντάζ: Κωνσταντίνος Αδρακτάς
Σκηνικά: Κική Πίττα
Κοστούμια: Βάσω Τρανίδου
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Amore Mio
- Διεθνής Τίτλος: Amore Mio
- Εναλλακτικός Τίτλος: Αμόρε Μίο [τηλεόραση]
Άμεσοι Σύνδεσμοι
- Άνδρες Εναντίον Γυναικών (2010)
Σεναριακή Πηγή
- Σενάριο: Άνδρες Εναντίον Γυναικών των Fausto Brizzi, Massimiliano Bruno, Valeria Di Napoli, Marco Martani.
Παραλειπόμενα
- Κόβοντας 62.311 εισιτήρια, κατατάγηκε 5ο ανάμεσα στις ελληνικές ταινίες της χρονιάς.
Μουσικά Παραλειπόμενα
- Ο Κωστής Μαραβέγιας έγραψε κι ερμήνευσε το ομότιτλο τραγούδι.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 31/5/2016
Τι γίνεται όταν επιλέγεις να διασκευάσεις μια ούτως ή άλλως μέτρια ταινία; Απλά, κάτι το κάκιστο. Η μεταφορά στα ελληνικά πρότυπα του ιταλικού «Άνδρες Εναντίον Γυναικών» φέρει τις αμαρτίες του πρωτότυπου, προσθέτοντας μαζί κι αυτές του εμπορικού μας σινεμά. Οι ήρωες είναι μακριά από τον ρεαλιστικό μέσο όρο, και πολύ κοντά σε αυτό των περιοδικών life-style. Από κοντά και το κείμενο, που θεωρεί ότι το σεξουαλικό πρόβλημα είναι το μοναδικό που έχει μείνει άλυτο. Αλλά κι ως κωμωδία δεν έχει πουθενά χάρες. Οι περισσότεροι από τους ηθοποιούς δεν είναι κακοί, αλλά κινούνται με ανιαρές ταχύτητες και αυστηρά τηλεοπτικούς κανόνες. Αν μπορείς κάπου να ανακαλύψεις κάτι το θετικό, είναι στη νοοτροπία που αναδεικνύει, και στα κάλλη των θηλυκών υπάρξεων (αναλόγως και των αρσενικών, αν είστε άλλου φύλου…). Το κακό σε αυτό είναι ότι στο φινάλε μόνο αυτά σου μένουν…
Βαθμολογία: