Η Γινξί είναι βιολονίστα και ετοιμάζεται να μετακομίσει στη Βιέννη για να συνεχίσει τις μουσικές της σπουδές. Στα πρόθυρα της αναχώρησης της γνωρίζει τον Πάνο, έναν αρχιτέκτονα που μόλις έχει φτάσει στη Σαγκάη, και ο κόσμος της αναστατώνεται. Μέσα σε μόλις μία μέρα, η σχέση τους θα περάσει τα πάνω και τα κάτω της για να τους φέρει κοντά σε διλήμματα που θα καθορίσουν την πορεία της ζωής τους.

Σκηνοθεσία:

Βασίλης Ξηρός

Κύριοι Ρόλοι:

Δημήτρης Μοθωναίος … Πάνος

Tu Hua … Jinxi

Zhang Zhen … ο πατέρας

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Βασίλης Ξηρός

Παραγωγή: Βασίλης Ξηρός, Tian Lan

Μουσική: Νίκος Πλατύρραχος

Φωτογραφία: Pan Xuexue

Μοντάζ: Λάμπης Χαραλαμπίδης

Σκηνικά: Κώστας Παππάς

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: A Day in the Life of a Teddy Bear
  • Ελληνικός Τίτλος: Μια Μέρα στη Σαγκάη

Παραλειπόμενα

  • Ο Βασίλης Ξηρός εργάζεται στη διπλωματική υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών από το 2002, και υπήρξε Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στη Σαγκάη από τον Νοέμβριο του 2015 έως τον Σεπτέμβριο του 2019. Εδώ κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, με μόλις 500 χιλιάδες ευρώ μπάτζετ.
  • Η Tu Hua είναι πρωτοεμφανιζόμενη.
  • Τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιήθηκαν στη Σαγκάη, τη Λευκάδα και τη Βιέννη.
  • Πρόκειται για την πρώτη ταινία ελληνο-κινεζικής συμπαραγωγής.

Κριτικός: Σοφία Γουργουλιάνη

Έκδοση Κειμένου: 23/2/2022

Ο Βασίλης Ξηρός κάνει μια κινηματογραφική επιλογή που θέλει σίγουρα κινηματογραφικά κότσια. Επιδιώκει λοιπόν να βασιστεί απόλυτα στην παράδοση του κλασικού πλέον «Πριν το Ξημέρωμα» και να τοποθετήσει τη ρομαντζάδα της μίας ημέρας που λαμβάνει ταχέως τις διαστάσεις καρμικού έρωτα, στη Σαγκάη.  Με ερωτικό δίδυμο τον Δημήτρη Μοθωναίο και τη Ζανγκ Ζεν εξιστορεί μια τυχαία συνάντηση που ενεργοποιεί πάραυτα τα βέλη του θεού έρωτα.

Ο Ξηρός διαθέτει εδώ ένα σενάριο που ανά στιγμές επιλέγει να αναλωθεί σε βαθυστόχαστες συζητήσεις περί τέχνης, που μοιάζουν συχνά σχηματικές και ξένες προς τη σφοδρότητα του πραγματικού έρωτα. Βέβαια, καταφέρνει να κρατήσει τις ισορροπίες ανάμεσα στην πλήξη και τη σεναριακή ουσία χωρίς να γίνεται ούτε στιγμή βαρετό.

Η σκηνοθεσία δεν καταφέρνει να ανταποκριθεί στα αισθητικά στάνταρ που είχε ανάγκη η ίδια της η φύση που έλαβε ως βάση την ταινία του Λινκλέιτερ. Προκειμένου να επανεφεύρει το κλασικό, επιλέγει δυστυχώς να κινηθεί στα ρηχά νερά του μέινστριμ χωρίς να καταφέρει να εισάγει νέα αισθητικά δεδομένα. Ενώ, ανά στιγμές, στην προσπάθεια του να κινηθεί σε έναν εμπορικό δρόμο μοιάζει να διολισθαίνει προς την αμιγή κακογουστιά.

Μια γλυκόπιρκη ρομαντζάδα σε κινέζικο έδαφος που δεν κατάφερε να ανταπεξέλθει στα πρότυπα που επιφύλαξε στον εαυτό της. Ένα ντεμπούτο που, όμως, αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

8 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.