Ο Αντώνης Δελησταύρου, ζωηρός χήρος κι εργοστασιάρχης, αποφασίζει να περάσει τον έλεγχο των επιχειρήσεων στον γιο του, για να γλεντήσει πλέον τη ζωή του χωρίς σκοτούρες και με μια όμορφη γυναίκα στο πλευρό του. Έλα όμως που όποια γυναίκα του αρέσει είναι καπαρωμένη… από τον ίδιο του τον γιο! Ο Δελησταύρου απελπισμένος αρχίζει να στρέφεται σε πιο ώριμες κυρίες, μα και πάλι, κάτι θα πάει στραβά την τελευταία στιγμή.

Σκηνοθεσία:

Αλέκος Σακελλάριος

Κύριοι Ρόλοι:

Βασίλης Λογοθετίδης … Αντώνης Γ. Δελησταύρου

Ίλυα Λιβυκού … Ρένα Χατζηλουκά

Στέφανος Στρατηγός … Σπύρος Χατζηλουκάς

Τζένη Καρέζη … Μπίλη Μαυρογιάννη

Δημήτρης Νικολαΐδης … Γιώργος Δελησταύρου

Βαγγέλης Πρωτόπαππας … Μικές

Μαρίκα Κρεββατά … Αμαλία Μαυρογιάννη

Γιώργος Γαβριηλίδης … συνταγματάρχης Μάντζαρης

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Αλέκος Σακελλάριος, Χρήστος Γιαννακόπουλος

Παραγωγή: Μήτσος Μαμαλούκας

Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

Φωτογραφία: Δήμος Σακελλαρίου

Μοντάζ: Αριστείδης Καρύδης-Φουκς

Σκηνικά: Νίκος Ζωγράφος

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Θετική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Δελησταύρου και Υιός
  • Διεθνής Τίτλος: Trouble for Fathers

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Δελησταύρου και Υιός των Αλέκου Σακελλάριου, Χρήστου Γιαννακόπουλου.

Παραλειπόμενα

  • Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας είναι στη θέση του Βασίλη Λογοθετίδη στη διασκευή του 1965, ενώ έπειτα ανέλαβε εις η Ρένα Βλαχοπούλου.
  • Ντεμπούτο για τη Μαρίκα Κρεββατά.
  • Με 106.356 εισιτήρια, ήρθε στην 5η θέση ανάμεσα σε 30 ελληνικές ταινίες της σαιζόν.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Σούλη Σαμπάχ ακούγεται στο Τα Νιάτα τ’ Αφιλότιμα.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 7/12/2015

Το «τρίδυμο» Βασίλης Λογοθετίδης, Αλέκος Σακελλάριος, Χρήστος Γιαννακόπουλος μάς έδωσε αξέχαστες στιγμές στην προ-«Χρυσής Εποχής» περίοδο. Όχι, όμως, με αυτή την ταινία. Διόλου κακή, αλλά ίσως η λιγότερο χαρακτηριστική της ομάδας. Έχει τα φαρσικά στοιχεία που καθιέρωσαν τον Λογοθετίδη, αλλά το σενάριο δεν έχει πού να το πάει. Περισσότερο δουλεύει ως θεατρικό, από όπου και προέρχεται, αφού βασίζεται στις ερμηνείες κι όχι στο άνοιγμα των καταστάσεων ή στην όποια θεματική ουσία. Γενικά χρειάζονταν περισσότερα από το μπρίο του Λογοθετίδη, που ήταν έτσι κι αλλιώς γνωστό. Θετική εντύπωση προκαλεί η παρουσία της Τζένης Καρέζης, σε έναν από τους πρώτους ρόλους της καριέρας της.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

20 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *