
Ο Αντρέ Άλεν είναι ένας επιτυχημένος κωμικός κι αστέρι του κινηματογράφου, του οποίου η δουλειά κατακεραυνώθηκε από κριτική των New York Times. Η μνηστή του θέλει τη βοήθεια του με το ριάλιτι-σόου της, ενώ ο ατζέντης του απλά θέλει να βγάλει ένα νέο μπλοκμπάστερ. Αντί αυτού, ο Αντρέ αποφασίζει να κάνει ένα σοβαρό ντοκιμαντέρ για την επανάσταση της Αϊτής, με τη βοήθεια μιας δημοσιογράφου.
Σκηνοθεσία:
Chris Rock
Κύριοι Ρόλοι:
Chris Rock … Andre Allen
Rosario Dawson … Chelsea Brown
Gabrielle Union … Erica Long
Kevin Hart … Charles
Sherri Shepherd … Vanessa
J.B. Smoove … Silk
Romany Malco … Benny Barnes
Cedric the Entertainer … Jazzy Dee
Tracy Morgan … Fred
Luis Guzman … Bobby
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Chris Rock
Παραγωγή: Eli Bush, Barry Diller, Scott Rudin
Μουσική: Ludwig Goransson, Ahmir-Khalib Thompson
Φωτογραφία: Manuel Alberto Claro
Μοντάζ: Anne McCabe
Σκηνικά: Richard Hoover
Κοστούμια: Amy Roth
Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Top Five
Ελληνικός Τίτλος: Top Five
Παραλειπόμενα
- Ο Chris Rock έγραψε το σενάριο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του Οι Μεγάλοι 2 και ενόσω ήταν μέσα στο τροχόσπιτο του.
- Σε γκεστ ρόλους εμφανίζονται ερμηνεύοντας τον εαυτό τους οι: Whoopi Goldberg, Jerry Seinfeld, Adam Sandler, Taraji P. Henson, Gabourey Sidibe, DMX, κ.α.
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος
Έκδοση Κειμένου: 28/8/2015
Παραδοσιακά κωμικός ο Κρις Ροκ, αυτή τη φορά ως σεναριογράφος, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής χρησιμοποιεί τον τόνο της κωμωδίας για να μιλήσει πολύ σοβαρά για το θέμα της μεγάλης διάστασης μεταξύ της τέχνης και της ζωής, της τέχνης και του εμπορικού θεάματος, της ανάγκης του καλλιτέχνη να κάνει στροφή ενώ είναι δέσμιος της εμπορικής εικόνας που έχει δημιουργηθεί γύρω απ’ αυτόν. Ουσιαστικά, όλη η μέχρι τότε επιτυχία του ως κωμικού ήταν αποτέλεσμα του αλκοολισμού του. Τώρα, νηφάλιος, θέλει να κάνει κάτι άλλο. Η αφήγηση αφορά ένα οδοιπορικό μιας ημέρας στη Νέα Υόρκη, παρέα με μια λατίνα δημοσιογράφο (Ροζάριο Ντόουσον) που θέλει να εκμαιεύσει συνέντευξη εκ βαθέων, ενώ η αρραβωνιαστικιά του, κυρίως τηλεφωνικά, τον πιέζει να παίξει τον ριάλιτι ρόλο της ετοιμασίας του γάμου, που επιβάλλει το σύστημα. Είναι βέβαια ένα φιλμ πολύ κατώτερο του «Birdman», αλλά διανύει, με μια τιμιότητα, μια παράλληλη πορεία εσωτερικών διεργασιών.
Βαθμολογία: