Η Ζωή που Δεν Ήθελα
- Todos Tenemos un Plan
- Everybody Has a Plan
- 2012
- Αργεντινή
- Ισπανικά
- Αστυνομική, Δραματικό Θρίλερ
Ο Αγκουστίν προσπαθεί απεγνωσμένα να αποβάλλει το συναίσθημα μιας ανεκπλήρωτης ύπαρξης. Έπειτα από τον θάνατο του δίδυμου αδερφού του, υιοθετεί την ταυτότητα του νεκρού και αφήνει το Μπουένος Άιρες, αποφασίζοντας να ξεκινήσει μια νέα ζωή. Επιστρέφει στη μυστηριώδη περιοχή “Δέλτα του Τίγρη”, όπου τα δύο αδέρφια είχαν περάσει την παιδική τους ηλικία, σύντομα όμως θα βρεθεί άθελά του μπλεγμένος στον εγκληματικό υπόκοσμο στον οποίο συμμετείχε κι ο αδερφός του.
Σκηνοθεσία:
Ana Piterbarg
Κύριοι Ρόλοι:
Viggo Mortensen … Agustin/Pedro
Soledad Villamil … Claudia
Daniel Fanego … Adrian
Javier Godino … Ruben
Sofia Gala Castiglione … Rosa
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Ana Piterbarg
Παραγωγή: Mariela Besuievsky, Gerardo Herrero, Viggo Mortensen, Vanessa Ragone
Μουσική: Lucio Godoy, Federico Jusid
Φωτογραφία: Lucio Bonelli
Μοντάζ: Irene Blecua, Alejandro Lazaro
Σκηνικά: Mariela Ripodas
Κοστούμια: Valentina Bari
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Todos Tenemos un Plan
- Ελληνικός Τίτλος: Η Ζωή που Δεν Ήθελα
- Διεθνής Τίτλος: Everybody Has a Plan
Κύριες Διακρίσεις
- Υποψήφιο σε 3 κατηγορίες στα εθνικά βραβεία της Αργεντινής.
Παραλειπόμενα
- Σκηνοθετικό ντεμπούτο για την Ana Piterbarg.
- Ο Viggo Mortensen ζούσε επί δέκα χρόνια στην Αργεντινή, κατά την παιδική του ηλικία. Αυτή είναι η πρώτη του ταινία που γυρίζει εκεί.
- Ο Ricardo Darin ήταν να πάρει μέρος στο καστ, αλλά αποχώρησε.
Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος
Έκδοση Κειμένου: 7/5/2014
Δυστυχώς, η πρώτη δουλειά της Άνα Πίτερμπαγκ στη μεγάλη οθόνη και σε δικό της σενάριο είναι ένα θρίλερ που έχει ατμόσφαιρα (ως φυσικός και κοινωνικός χώρος), αλλά δεν έχει μια στερεή και πειστική αφήγηση ώστε να πιάσει τόπο η κορυφαία ερμηνεία του Βίγκο Μόρτενσεν στον διπλό ρόλο των αδελφών, για χάρη της οποίας αξίζει όντως να δεις το φιλμ. Ο Μόρτενσεν, που έχει ζήσει στην παιδική του ηλικία στο Μπουένος Άιρες και περνάει σαν γνήσιος λατίνος, καταφέρνει να υποδυθεί κάποιον που είναι όμοιος και ταυτόχρονα διαφορετικός, με τρόπο που εκφράζει και τη δική του κρίση ταυτότητας ως Αγουστίν. Αλλά το ίδιο το σενάριο δεν δομεί εντέλει τους χαρακτήρες.
Βαθμολογία: