Πάρτι Γυναικών
- Rough Night
- Girls' Night Out
- 2017
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Κωμωδία, Μαύρη Κωμωδία
- 29 Ιουνίου 2017
Πέντε κολλητές από το κολέγιο βρίσκονται ξανά μετά από δέκα χρόνια για ένα τρελό σαββατοκύριακο μπάτσελορ στο Μαϊάμι. Το άγριο τους πάρτι παίρνει όμως μια σκοτεινή στροφή, όταν από ατύχημα σκοτώνουν έναν στρίπερ. Διαμέσου της τρέλας στην προσπάθεια να το συγκαλύψουν, καταλήγουν να έρθουν η μια στην άλλη τόσο κοντά όσο ποτέ.
Σκηνοθεσία:
Lucia Aniello
Κύριοι Ρόλοι:
Scarlett Johansson … Jessica ‘Jess’ Thayer
Jillian Bell … Alice
Kate McKinnon … Kiwi/Pippa
Ilana Glazer … Frankie
Zoe Kravitz … Blair
Paul W. Downs … Peter
Demi Moore … Lea
Ty Burrell … Pietro
Enrique Murciano … ντετέκτιβ Ruiz
Bo Burnham … Tobey
Eric Andre … Jake
Karan Soni … Raviv
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Lucia Aniello, Paul W. Downs
Παραγωγή: Lucia Aniello, Dave Becky, Paul W. Downs, Matt Tolmach
Μουσική: Dominic Lewis
Φωτογραφία: Sean Porter
Μοντάζ: Craig Alpert
Σκηνικά: Bob Shaw
Κοστούμια: Leah Katznelson
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Rough Night
- Ελληνικός Τίτλος: Πάρτι Γυναικών
- Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: Girls’ Night Out
- Εναλλακτικός Ελλ. Τίτλος: Πάρτυ Γυναικών
Παραλειπόμενα
- Μετά την επιτυχία της Lucia Aniello με το τηλεοπτικό Broad City, το σενάριο έγινε αντικείμενο σκληρού ανταγωνισμού, στον οποίο νικητής αναδείχτηκε η Sony Pictures Entertainment.
- Αρχικός τίτλος ήταν το Rock That Body.
Κριτικός: Δημήτρης Κωνσταντίνου-Hautecoeur
Έκδοση Κειμένου: 28/6/2017
Καλά κρατεί η επιρροή του «Hangover»… Οχτώ χρόνια μετά από την υπερεπιτυχημένη κωμωδία του Todd Philips και έξι από τη «θηλυκή εκδοχή» της, το «Φιλενάδες», συνεχίζουμε να παίρνουμε την ίδια συνταγή ξαναζεσταμένη στα γρήγορα σε διαφορετικά πακέτα, όπως, εδώ, ένα κολεγιακό reunion για χάρη γυναικείου bachelorette πάρτι. Τα sex-jokes λοιπόν πιάνονται χέρι-χέρι με το μαύρο χιούμορ, σε μια σεξοκωμωδία καταστάσεων που δεν θα παραξενευόσουν αν έβλεπες ως επεισόδιο ελληνικής τηλε-σειράς. Μην μπορώντας να αποτινάξει από πάνω του την αίσθηση «προϊόντος», το σενάριο προσφέρει γερές δόσεις deja-vu, ενώ σκηνοθεσία και μοντάζ αδυνατούν να βρουν κωμικό στόχο μέσω πλανοθεσίας και τάιμινγκ αντίστοιχα, τα οποία ακολουθούν με αμηχανία τα αυστηρά χολιγουντιανά «εγχειρίδια».
Μέσα στο ως επί το πλείστον αξιοπρεπέστατο καστ, μια ταινία που θέλει ως κεντρικό «μεγάλο» όνομά της τη Scarlett Johansson, κάνει ελάχιστη προσπάθεια για να καταστήσει τον χαρακτήρα της στοιχειωδώς αστείο και, κυρίως, ενδιαφέρων. Η σεναριακή της ανάπτυξη βασίζεται κυρίως στην αρχική εργασιομανία της εις βάρος των διαπροσωπικών της σχέσεων, πληροφορία η οποία παρέχεται ως σεναριακή τυπικότητα, δηλαδή άνευ κάποιας κωμικής ή δραματουργικής έμπνευσης, με αποτέλεσμα ελάχιστα να μένει στη μνήμη μας ή να μας ενδιαφέρει. Με την ίδια τη Johansson να μην αναδεικνύει κάποια ιδιαίτερη κωμική δύναμη ερμηνευτικά, οι β` χαρακτήρες τής κλέβουν ξεκάθαρα την παράσταση. Από την κεντρική παρέα, ερμηνευτικά αξιοσημείωτη είναι η Kate McKinnon (με αυστραλέζικη προφορά), αλλά αυτή που ξεχωρίζει δεν είναι άλλη από την λεσβία αλητο-ακτιβίστρια της Ilana Glazer, της οποίας το υπαινικτικό love-story είναι από τα λίγα πράγματα που προσθέτουν ένα κάποιο σεναριακό και χιουμοριστικό ενδιαφέρον. Οι μόνες αξιομνημόνευτες και όντως αστείες πάντως στιγμές της ταινίας είναι οι λίγες που αξιοποιούν το ταλέντο του Ty Burrell (η Demi Moore στις ίδιες σκηνές μένει αρκετά αναξιοποίητη), ο οποίος είναι σκέτη ευλογία για το όλο εγχείρημα.
Αν και το φιλμ δεν αποδεικνύεται τόσο κακό όσο προμηνύει το πρώτο του -σοκαριστικά ανέμπνευστο και σχεδόν βιντεοκλιπίστικο- 20λεπτο, σπάνια καταφέρνει να παράγει σκηνές γνήσιας κωμικής και κινηματογραφικής αξίας, περνώντας επί τόπου στη λήθη του σωρού. Ας αποδειχθεί τουλάχιστον χρήσιμο στην ανάδειξη των ξεκάθαρων ερμηνευτικών ταλέντων που έχει την τύχη να συμπεριλαμβάνει στο καστ του.
Βαθμολογία: