
Απίθανο Ταξίδι
- Microbe et Gasoil
- Microbe and Gasoline
- 2015
- Γαλλία
- Γαλλικά
- Δραμεντί, Νεανική, Περιπέτεια, Ταινία Δρόμου
Ο Μικρόμπ είναι ένα φοβητσιάρικο παιδί που συχνά βυθίζεται με τη ζωγραφική. Ο Γκασόιλ, εφευρετικός και αναιδής, βρίσκεται στην ίδια τάξη με τον Μικρόμπ κατά τα μέσα του έτους. Πολύ γρήγορα, ανάμεσα στους δύο αναπτύσσεται μια πολύ στενή φιλία. Καθώς πλησιάζουν οι διακοπές του Καλοκαιριού, οι δύο φίλοι δεν κάνουν διόλου κέφι να περάσουν δύο μήνες κοντά στις οικογένειες τους. Χρησιμοποιώντας μια δανεική μηχανή του γκαζόν και ένα μαδέρι ξύλα, κατασκευάζουν το δικό τους «αυτοκίνητο» και ξεκινούν ένα μεγάλο, όσο και περιπετειώδες ταξίδι ανά τη Γαλλία.
Σκηνοθεσία:
Michel Gondry
Κύριοι Ρόλοι:
Ange Dargent … Daniel ‘Microbe’ Gueret
Theophile Baquet … Theo ‘Gasoil’ Leloir
Diane Besnier … Laura
Audrey Tautou … Marie-Therese Gueret
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Michel Gondry
Παραγωγή: Georges Bermann
Μουσική: Jean-Claude Vannier
Φωτογραφία: Laurent Brunet
Μοντάζ: Elise Fievet
Σκηνικά: Stephane Rozenbaum
Κοστούμια: Florence Fontaine
Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Θετική.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: Microbe et Gasoil
Ελληνικός Τίτλος: Απίθανο Ταξίδι
Διεθνής Τίτλος: Microbe & Gasoline
Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: Microbe and Gasoline
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 13/5/2017
Ο Μισέλ Γκοντρί κάνει ένα μικρό διάλειμμα από τις εξτραβαγκάντζες του, χωρίς να τις ξεχνάει βέβαια τελείως, παρουσιάζοντας μια μικρή ιστορία μέσω μιας μικρής ταινίας. Αφήνει τη φαντασία, κι επιμένει στο συναίσθημα και στο μικρό αλλά σημαντικό, μέσα από την ιστορία δύο ηρώων που απορρέουν μια ζεστασιά, έστω και λιγάκι τετριμμένη, αφού αυτό το είδος φιλμ το έχουμε δει πολλάκις. Η ταινία δεν ξεχνάει ότι είναι μια κωμωδία χαρακτήρων, αλλά ούτε και ότι είναι η ήρεμη στιγμή ενός σκηνοθέτη με όραμα. Απλά, ο Γκοντρί δουλεύει πολύ πάνω σε λεπτομέρειες που χτίζουν τη συνολική εικόνα των ηρώων του, ξεχνώντας να εμπλουτίσει το στόρι του με γεγονότα που θα έκαναν το έργο πιο ενδιαφέρον. Είναι σαν ένα «Στάσου Πλάι μου» γαλλικής γλώσσας, με το παράδοξο οι τέσσερις εκεί ήρωες να νικάν… λόγω αριθμού τούς εδώ δύο, και μάλιστα κατά κράτος.
Βαθμολογία: