
Ο Άνδρας που Αγαπήθηκε Πολύ
- L'Homme qu'on Aimait Trop
- In the Name of My Daughter
- 2014
- Γαλλία
- Γαλλικά
- Βιογραφία, Δραματική, Δραματικό Θρίλερ, Εποχής, Μυστηρίου
- 06 Αυγούστου 2015
1976. Όταν ο γάμος της καταρρέει, η Ανιές Λε Ρου, επιστρέφει στη νότια Γαλλία για να ζήσει με τη μητέρα της Ρενέ, ιδιοκτήτρια του καζίνο “Palais De La Mediterranee”. Εκεί, ερωτεύεται τον κατά δέκα χρόνια μεγαλύτερό της Μορίς Ανιελέ, δικηγόρο και σύμβουλο επιχειρήσεων της μητέρας της. Παρόλο που ο Μορίς είναι παντρεμένος και συνεχίζει να έχει σχέσεις με άλλες γυναίκες, η Ανιές είναι τρελά ερωτευμένη μαζί του και όταν αυτό πέφτει στην αντίληψη της μητέρας της, αυτή θα προσπαθήσει να τον απομακρύνει από το άμεσο περιβάλλον της. Αυτό θα εξαγριώσει τον Μορίς και θα οδηγήσει την Ανιές στο να πουλήσει το δικό της μερίδιο μετοχών του καζίνο, για να αλλάξει σελίδα στη ζωή της. Παράλληλα, ένα στημένο παιχνίδι απειλεί την οικονομική σταθερότητα του καζίνο.
Σκηνοθεσία:
Andre Techine
Κύριοι Ρόλοι:
Adele Haenel … Agnes Le Roux
Catherine Deneuve … Renee Le Roux
Guillaume Canet … Maurice Agnelet
Judith Chemla … Francoise
Jean Corso … Fratoni
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Cedric Anger, Andre Techine
Παραγωγή: Olivier Delbosc, Marc Missonnier
Μουσική: Benjamin Biolay
Φωτογραφία: Julien Hirsch
Μοντάζ: Herve de Luze
Σκηνικά: Olivier Radot
Κοστούμια: Pascaline Chavanne
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: L’Homme qu’on Aimait Trop
- Ελληνικός Τίτλος: Ο Άνδρας που Αγαπήθηκε Πολύ
- Διεθνής Τίτλος: In the Name of My Daughter
- Διεθνής Εναλλακτικός Τίτλος: French Riviera
Σεναριακή Πηγή
- Βιβλίο: Une Femme Face a la Mafia των Jean-Charles Le Roux, Renee Le Roux.
Παραλειπόμενα
- Βασίζεται σε ένα τραγικό γεγονός, κατά το οποίο εξαφανίστηκε η Ανιές Λε Ρου τον Οκτώβρη του 1977. Το σώμα δεν βρέθηκε ποτέ. 30 χρόνια μετά και σε νέα πρωτοσέλιδα, ακόμα ο Μορίς Ανιελέ θεωρούνταν ο βασικός ύποπτος για φόνο, ενώ η Ρενέ Λε Ρου ακόμα πάλευε για την καταδίκη του. Βέβαια, η ταινία παρουσιάζει μια δική της εκδοχή για τα γεγονότα, παρότι ο σκηνοθέτης υποστηρίζει ότι άλλαξε ελάχιστα πράγματα.
- Η πρεμιέρα έγινε στο φεστιβάλ των Κανών, αλλά εκτός συναγωνισμού.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 23/4/2016
Ο Αντρέ Τεσινέ είναι ένας δημιουργός που κρατάει ψηλά τη γαλλική σημαία εδώ και τρεις δεκαετίες, αλλά ήρθε πλέον η ώρα που φανερώνει σημεία κόπωσης. Εδώ δανείζεται την πλοκή από ένα γεγονός που συντάραξε την κοσμοπολίτικη Γαλλία της δεκαετίας του 1970, αλλά επιλέγει να μην αφηγηθεί πολλά πάνω στην ίντριγκα αυτή, αφήνοντας πολύ φιλμικό χρόνο να πάει χαμένος. Ο διάκοσμος έχει κάτι από φιλμ-νουάρ, αλλά οι ήρωες κινούνται με διαφορετικούς ρυθμούς. Πιο πολύ αναδεικνύει ερμηνείες (έξοχη η νεαρή Αντέλ Χενέλ, σταθερή δύναμη η Κατρίν Ντενέβ), και εκμεταλλεύεται τη φωτεινή δουλειά του διευθυντή φωτογραφίας, παρά εισχωρεί στην εξέλιξη κάποιας πλοκής. Όλα πνίγονται να κινηθούν μπρος, αλλά αυτό το μπρος έρχεται με το σταγονόμετρο.
Βαθμολογία: