Μια δυσάρεστη έκπληξη περιμένει την Ηλέκτρα την ημέρα των γενεθλίων της. Ο δεσμός της, που ακούει στο όνομα Πέτρος, αποφάσισε να τη χωρίσει και της το ανακοινώνει με ένα μήνυμα στον τηλεφωνητή. Οι φίλοι της που μαζεύτηκαν για να γιορτάσουν τα γενέθλια μαθαίνουν το δυσάρεστο γεγονός και προσπαθούν να το κρύψουν από την Ηλέκτρα για να περάσει τουλάχιστον ευχάριστα η βραδιά των γενεθλίων της.

Σκηνοθεσία:

Βασίλης Μυριανθόπουλος

Κύριοι Ρόλοι:

Ζέτα Μακρυπούλια … Ηλέκτρα

Γιάννης Τσιμιτσέλης … Πέτρος

Σίσσυ Χρηστίδου … Μπέτυ

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου … Κατερίνα

Μαρία Λεκάκη … Λου

Γιώργος Καραμίχος … Δημήτρης

Άννα Μονογιού … Μαίρη

Ιωσήφ Πολυζωίδης … Μήτσος

Μαρία Μπακοδήμου … Τιτίκα Καρλατήρα

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Βασίλης Μυριανθόπουλος

Παραγωγή: Μάνος Κρεζίας, Κώστας Λαμπρόπουλος, Διονύσης Σαμιώτης

Μουσική: Micro

Φωτογραφία: Αλέκος Γιάνναρος

Μοντάζ: Γιώργος Μαυροψαρίδης

Σκηνικά: Ηλίας Λεδάκης

Κοστούμια: Μαρία Καραπούλιου

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: Μόλις Χώρισα

Διεθνής Τίτλος: Just Broke Up

Σεναριακή Πηγή

  • Θεατρικό: Μόλις Χώρισα των Βασίλη Μυριανθόπουλου, Βαγγέλη Χατζηνικολάου.

Παραλειπόμενα

  • Ντεμπούτο στη μεγάλη οθόνη για τη Ζέτα Μακρυπούλια.
  • Το θεατρικό είχε ξεκινήσει την πορεία του από το 1998.
  • Γκεστ-σταρ εμφάνιση από τον Φώτη Σεργουλόπουλο, ως άντρα σε δεξίωση.
  • Πιο εμπορική ελληνική ταινία της σαιζόν, με 419.153 εισιτήρια.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Ζέτα Μακρυπούλια ερμηνεύει τη διασκευή του Νύχτα Στάσου.
  • Οι Micro κάνουν remix σε παλιότερες επιτυχίες, με ερμηνείες των Πόλυ Πάνου (Το Δαχτυλίδι), Τζένη Βάνου (Κι Έκλαιγε Μαζί μου ο Θεός) και Τάμτα (Μια Στιγμή Εσύ κι Εγώ).

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Βασίλης Καγιογλίδης

Έκδοση Κειμένου: 25/2/2008

Με εμφανέστατο το σουρεαλιστικό στοιχείο καθώς και αυτό της υπερβολής στους χαρακτήρες, η ταινία κριτικάρει τη γενιά του σήμερα μέσα από τα πρόσωπα των ηρώων της. Καθένας από αυτούς δίνει διαφορετική έννοια στη λέξη ευτυχία και προσπαθεί να τη βιώσει με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.

Το σενάριο λοιπόν έχει εξαρχής κάποιο συναισθηματικό υπόβαθρο. Παρ’ όλα αυτά ο Μυριανθόπουλος επηρεασμένος από την απρόσμενη εμπορική επιτυχία των ελληνικών ταινιών την τελευταία διετία, ήτοι Λούφα και Παραλλαγή : Σειρήνες στο Αιγαίο, Straight Story, Πρώτη φορά Νονός, κ.λ.π βάζει στην άκρη τη σκιαγράφηση των χαρακτήρων και προσπαθεί να αποδώσει μια άρτια (ή τουλάχιστον αξιοπρεπή) κινηματογραφική ταινία που σέβεται πρώτα τον εαυτό της και μετά το θεατή, να βγάλει γέλιο και ταυτόχρονα να πετύχει εισπρακτικά. Και ως επί των πλείστων τα καταφέρνει θυσιάζοντας βέβαια την ουσία του δικού του σεναρίου.

Άλλωστε ο σκοπός ποιος είναι; Να γελάσει το χειλάκι του θεατή. Μη ψάχνετε λοιπόν κινηματογραφικές ατέλειες (θα βρείτε αρκετές), βαθύτερα νοήματα και λύσεις σε υπαρξιακά προβλήματα, μη προσπαθήσετε να ταυτιστείτε με τους χαρακτήρες, να βρείτε κομμάτι του εαυτού σας σε αυτούς, μη τους κρίνετε και μη τους μισήσετε. Αν θέλετε να γελάσετε με μια ταινία που σας σέβεται και δε σας κοροϊδεύει, δείτε αυτή…και ευχαριστηθείτε την με την ψυχή σας, ανεξάρτητα αν την επομένη θα θυμάστε μόνο μια-δυο σκηνές με ισάριθμες ατάκες και τίποτα παραπάνω.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

6 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.