Ένας από τους υπασπιστές του αμερικανού πρεσβευτή στη Γαλλία , ο Τζέιμς Ρις, ζει μια αξιοζήλευτη ζωή στο Παρίσι. Όμως, το πραγματικό του πάθος είναι η δεύτερη δουλειά του ως ασκούμενος της ΣΙΑ. Ο Τζέιμς επιθυμεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο να γίνει ένας γνήσιος πράκτορας και να ζήσει την αληθινή δράση. Επιτέλους του προσφέρεται η πρώτη του αποστολή και σπεύδει να συναντήσει τον συνεργάτη του και ειδικό πράκτορα Τσάρλι Γουοξ, ο οποίος έρχεται στο Παρίσι προκειμένου να εμποδίσει μια τρομοκρατική ενέργεια. Ο Τσάρλι εκτός από έμπειρος στη δουλεία του είναι και πολύ ισχυρογνώμων, ενώ εύκολα καταφεύγει σε παρατυπίες με αποτέλεσμα να οδηγείται σε έκρυθμες και ακραίες καταστάσεις. Όταν ο Τζέιμς ανακαλύπτει πως ακόμα και ο ίδιος αποτελεί έναν από τους στόχους των τρομοκρατών, συνειδητοποιεί ότι ο μόνος που μπορεί να τον κρατήσει στη ζωή για τις επόμενες 48 ώρες είναι ο Τσάρλι.

Σκηνοθεσία:

Pierre Morel

Κύριοι Ρόλοι:

John Travolta … Charlie Wax

Jonathan Rhys Meyers … James Reese

Kasia Smutniak … Caroline

David Gasman … γερμανός τουρίστας/η φωνή

Richard Durden … πρέσβης Bennington

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Adi Hasak

Στόρι: Luc Besson

Παραγωγή: Virginie Besson-Silla, India Osborne

Μουσική: David Buckley

Φωτογραφία: Michel Abramowicz

Μοντάζ: Frederic Thoraval

Σκηνικά: Jacques Bufnoir

Κοστούμια: Corinne Bruand, Olivier Beriot

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: From Paris with Love
  • Ελληνικός Τίτλος: Από το Παρίσι με Αγάπη

Παραλειπόμενα

  • Το φιλμ δεν έχει θεματικά καμία σχέση με το To Paris with Love, μια βρετανική κομεντί του 1955. Παρόλα αυτά, ήταν αυτή που ενέπνευσε τον Ian Fleming στο να τιτλοφορήσει το μυθιστόρημα του, From Russia with Love. Ο τίτλος της κατασκοπικής ταινίας του Pierre Morel φαντάζει σαν να παίζει πάνω σε αυτό το τρίβια (μικροαναφορές στη συγκεκριμένη περιπέτεια του 007 υπάρχουν ολόγυρα).
  • Ο Luc Besson είχε δηλώσει πως ήθελε να εξελίξει την ταινία εν είδει franchise. Δεν είχε όμως τα αναμενόμενα εμπορικά αποτελέσματα, μια και η ταινία ήρθε απλά στα λεφτά της. Με κόστος 52 εκατομμύρια δολάρια, έβαλε 52,8.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 17/6/2010

Για να είμαι ειλικρινής, περίμενα κάτι πολύ καλύτερο μετά το Η Αρπαγή. Ο Morel όμως κάνει ένα βασικό παραστράτημα. Μπλέκει το σοβαρό κατασκοπικό θρίλερ με την καθαρόαιμη ταινία δράσης, και το αποτέλεσμα δεν είναι το Bourne. Το ένα κάνει ζημιά στο άλλο, αφού δεν είναι ποτέ ξεκάθαρο το ποιο από τα δύο καθορίζει το έργο. Μάλιστα, ο Meyers που εκφράζει το πρώτο κι ο Travolta που εκφράζει το δεύτερο φαντάζουν να παίζουν σε διαφορετικές ταινίες. Καθόλου κακοί αυτόνομα, αλλά μαζί δεν κάνουν…

Αρχικώς, το φιλμ παίρνει τον χρόνο του και σε βάζει σε καλή διάθεση, αφού όλα δείχνουν πως δεν θα έχουμε ακόμα ένα Transporter. Και ύστερα, ήρθε ο μέλισσος! Με την είσοδο του Travolta, το έργο αναλώνεται σε μια τετριμμένη δράση, από αυτές που έχουμε δει πολλάκις. Κάτι διασώζεται μετά τα μισά, όταν επιτέλους στη δράση μπαίνει και τρίτος χαρακτήρας. Δεν είμαι σίγουρος αν ικανοποιήσει απόλυτα κάποιου είδους κοινό, αλλά υπάρχουν πολλές χειρότερες που της μοιάζουν. Κι αυτό είναι το μέγα κακό με την ταινία: πως της μοιάζουν πολλές…

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *