Ο Μάρκους Μπερνέτ είναι ένας ήσυχος οικογενειάρχης. Ο Μάικ Λάουρι είναι ένας ριψοκίνδυνος και στιλάτος γυναικάς. Και οι δύο είναι αστυνομικοί στο Μαϊάμι, και έχουν μόλις 72 ώρες καιρό για να βρουν ένα φορτίο ναρκωτικά που κλάπηκαν κάτω από τη μύτη του τμήματός τους. Και επειδή τα πράγματα δεν είναι μπλεγμένα αρκετά, για να τους βοηθήσει η μοναδική μάρτυρας ενός φόνου, πρέπει να υποκρίνονται πως ο ένας είναι… ο άλλος.

Σκηνοθεσία:

Michael Bay

Κύριοι Ρόλοι:

Will Smith … ντετέκτιβ Michael Eugene ‘Mike’ Lowrey

Martin Lawrence … ντετέκτιβ Marcus Miles Burnett

Tea Leoni … Julie Mott

Tcheky Karyo … Fouchet

Theresa Randle … Theresa Burnett

Joe Pantoliano … αστυνόμος Conrad Howard

Marg Helgenberger … αστυνόμος Alison Sinclair

Nestor Serrano … ντετέκτιβ Sanchez

Julio Oscar Mechoso … ντετέκτιβ Ruiz

Anna Levine … Francine

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Michael Barrie, Jim Mulholland, Doug Richardson

Στόρι: George Gallo

Παραγωγή: Jerry Bruckheimer, Don Simpson

Μουσική: Mark Mancina

Φωτογραφία: Howard Atherton

Μοντάζ: Christian Wagner

Σκηνικά: John Vallone

Κοστούμια: Bobbie Read

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Bad Boys
  • Ελληνικός Τίτλος: Τα Κακά Παιδιά

Άμεσοι Σύνδεσμοι

Παραλειπόμενα

  • Εδώ έγινε το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Michael Bay.
  • Υπό τον τίτλο Bulletproof Hearts, η ταινία αρχικά γράφονταν για το ζευγάρι Dana Carvey και Jon Lovitz. Το σχέδιο πέρασε κι από το ντουέτο Eddie Murphy, Wesley Snipes.
  • Ο Arsenio Hall απέρριψε τον ρόλο του Λάουρι, αποκαλώντας την απόφαση του ως τη χειρότερη που έκανε ποτέ.
  • Τον Will Smith τον επέλεξε ο Michael Bay παρακολουθώντας τον σε ένα επεισόδιο του Ο Πρίγκιπας του Μπελ Αιρ (The Fresh Prince of Bel-Air). Αλλά και ο Martin Lawrence είχε παρόμοια πορεία, μια και επιλέχτηκε μέσω του sitcom Martin.
  • Υπό την υπόδειξη του σκηνοθέτη, το πρωταγωνιστικό δίδυμο προέβη σε πολλούς αυτοσχεδιασμούς.
  • Με 19 εκατομμύρια δολάρια μπάτζετ, το φιλμ, έπιασε σε κέρδη τα 141,4, εκκινώντας το franchise.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η ταινία έβγαλε το σινγκλ Shy Guy, με την Diana King.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 13/8/2016

Πατώντας στα πολυδαπανημένα μονοπάτια της αστυνομικής «buddy-movie» («Φονικό Όπλο»), η ταινία προσπαθεί να ξεχωρίσει με τον σκηνοθετικό οίστρο του Μάικλ Μπέι. Ο δημιουργός, μετέπειτα, του «Βράχου», του «Αρμαγεδδών», του «Περλ Χάρμπορ» και των «Transformers» κάνει εδώ το ντεμπούτο του και δεν ήταν ποτέ τόσο «υστερικός». Παίζει με τις γωνίες λήψης, χρωματίζει έντονα κάθε πλάνο, προσπαθεί να κάνει τη δράση πιο περφεξιονιστικά κι από ό,τι καν μπορεί, και εκμεταλλεύεται κάθε «έγχρωμο» μοντερνισμό που παίζει στις ΗΠΑ. Στο τελευταίο παίρνει την καλύτερη βοήθεια από τους Μάρτιν Λόρενς-Γουιλ Σμιθ, που σε αυτή την παραγωγή στήριξαν όλη την καριέρα τους. Και πώς να μην τα κατάφερναν, αφού η ταινία απέσπασε περίπου 150 εκατομμύρια δολάρια ανά τον πλανήτη. Προσωπικά, όμως, τη θεωρώ μια πνιγμένη και τραβηγμένη ταινία, και προτιμώ περισσότερο το δεύτερο μέρος που αστυνομικά και σεναριακά έδενε καλύτερα.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

15 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *