Το Τίμημα της Επιτυχίας
- At Any Price
- 2012
- ΗΠΑ
- Αγγλικά
- Αθλητική, Δραματική, Δραματικό Θρίλερ
Ο φιλόδοξος Χένρι Γουιπλ χρειάζεται τη βοήθεια του γιου του, Ντιν, για να επεκτείνει την οικογενειακή αγροτική επιχείρηση που έχει. Ο νεαρός Ντιν, όμως, όταν αντιλαμβάνεται τα σχέδια του πατέρα του, επαναστατεί γιατί αυτό που τον ενδιαφέρει, το μεγάλο του όνειρο, είναι να γίνει επαγγελματίας οδηγός σε αγώνες αυτοκινήτων. Και κάποια στιγμή που η επιχείρησή τους γίνεται αντικείμενο μιας έρευνας, από το αποτέλεσμα της οποίας θα εξαρτηθεί η επιβίωσή της, οι σχέσεις πατέρα και γιου γίνονται τόσο οριακές, που θέτουν σε κίνδυνο τον τρόπο ζωής ολόκληρης της οικογένειας.
Σκηνοθεσία:
Ramin Bahrani
Κύριοι Ρόλοι:
Dennis Quaid … Henry Whipple
Zac Efron … Dean Whipple
Kim Dickens … Irene Whipple
Heather Graham … Meredith Crown
Clancy Brown … Jim Johnson
Chelcie Ross … Byron
Red West … Cliff Whipple
Maika Monroe … Cadence Farrow
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Ramin Bahrani, Hallie Elizabeth Newton
Παραγωγή: Ramin Bahrani, Pamela Koffler, Justin Nappi, Teddy Schwarzman, Kevin Turen, Christine Vachon
Μουσική: Dickon Hinchliffe
Φωτογραφία: Michael Simmonds
Μοντάζ: Affonso Goncalves
Σκηνικά: Chad Keith
Κοστούμια: Tere Duncan, Sandy Lazar
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: At Any Price
- Ελληνικός Τίτλος: Το Τίμημα της Επιτυχίας
Κύριες Διακρίσεις
- Συμμετοχή στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ Βενετίας.
Παραλειπόμενα
- Ακόμα κι αν παραμένει κι εδώ πιστός στο ανεξάρτητο σινεμά, ο Ramin Bahrani πλησιάζει για πρώτη φορά τόσο κοντά στην έννοια του mainstream. Η Sony Pictures όμως που ανάλαβε τη διανομή, μέτρησε μόνο χασούρα, μια και οι εισπράξεις δεν ξεπέρασαν τα 487 χιλιάδες δολάρια. Το μπάτζετ δεν είχε ανακοινωθεί επίσημα, αλλά εκτιμήθηκε ανάμεσα στα 2 και τα 4 εκατομμύρια δολάρια.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 7/8/2016
Οι βάσεις για μια καλή ταινία υπήρχαν, πόσο μάλλον όταν την έχει αναλάβει ο Ραμίν Μπαχρανί, που είχε κερδίσει τους κριτικούς με τις προηγούμενες δουλειές του κι έπειτα μας έδωσε το «99 Σπίτια». Αλλά το σενάριο δεν του προσφέρει καμία χείρα βοηθείας, αφού ενώ έχει καλό σκελετό, φέρεται ανά στιγμές σαν «μεθυσμένο». Κάποια βασικά στοιχεία του δεν έπρεπε καν να υπάρχουν, ενώ οι χαρακτήρες χάνονται, μια και δεν υπηρετούν πιστά κάποια λογική βάση. Αν κάτι διασώζει αληθινά το φιλμ, αυτό είναι οι επιρροές του. Κοιτάει σταθερά προς το αμερικανικό δράμα της δεκαετίας του 1970, και παράλληλα σε αυτό της εποχής του κραχ. Αλλά κι ως προς αυτό, ήθελε πιο συγκεντρωμένες ερμηνείες, με τον Ζακ Έφρον και τον Ντένις Κουέιντ να μην πείθουν απόλυτα για παραδοσιακή ταινία ερμηνειών, ενώ σεναριακά «καμένος» είναι ο ρόλος της Χέδερ Γκράχαμ.
Βαθμολογία: