Η Συμμορία του Parkour
- Tracers
- 2015
- ΗΠΑ
- Αγγλικά, Μανδαρινικά, Βιετναμεζικά
- Αστυνομική, Δράσης, Θρίλερ, Νεανική
- 23 Απριλίου 2015
Ο Καμ είναι ένας νεαρός διανομέας με ποδήλατο που οργώνει τους δρόμους της Νέας Υόρκης. Όλα θα ήταν ήρεμα, αν δεν χρωστούσε χρήματα στη μαφία. Όταν πέφτει με το ποδήλατο του πάνω στην όμορφη Νίκι, ο Καμ θα ξελογιαστεί άμεσα τόσο με αυτήν, όσο και τον κόσμο του παρκούρ που θα του συστήσει.
Σκηνοθεσία:
Daniel Benmayor
Κύριοι Ρόλοι:
Taylor Lautner … Cam
Marie Avgeropoulos … Nikki
Adam Rayner … Miller
Rafi Gavron … Dylan
Chris Jackson … Lonnie
Luciano Acuna Jr. … Tate
Amirah Vann … Angie
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Matt Johnson
Στόρι: T.J. Scott, Kevin Lund, Matt Johnson
Παραγωγή: Marty Bowen, Wyck Godfrey, D. Scott Lumpkin
Μουσική: Lucas Vidal
Φωτογραφία: Nelson Cragg
Μοντάζ: Peter Amundson
Σκηνικά: Dan Leigh
Κοστούμια: Jenny Gering
Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.
Τίτλοι
- Αυθεντικός Τίτλος: Tracers
- Ελληνικός Τίτλος: Η Συμμορία του Parkour
Παραλειπόμενα
- Πρώτη αμερικανική -αλλά όχι πρώτη αγγλόφωνη- ταινία για τον ισπανό Daniel Benmayor. Η αποτυχία της όμως τον ώθησε να επιστρέψει κινηματογραφικά στην πατρίδα του.
- Το “tracer” προήλθε από το “traceur”, που στη Γαλλία ονομάζονται αυτοί που εξασκούν το παρκούρ.
- Τα γυρίσματα είχαν ολοκληρωθεί από τον Ιούνιο του 2013, αλλά η αδυναμία εύρεσης διανομέα καθυστέρησε υπερβολικά την έξοδο στις αίθουσες.
- Με 11 εκατομμύρια δολάρια μπάτζετ, το φιλμ δεν ξεπέρασε σε εισπράξεις τα 18,6.
Κριτικός: Σταύρος Γανωτής
Έκδοση Κειμένου: 27/2/2016
Ο Τέιλορ Λότνερ (ο λυκάνθρωπος της σειράς «Twilight») ανταγωνίζεται σκληρά με τον Ορλάντο Μπλουμ για τον τίτλο του πλέον κακού ηθοποιού της γενιάς τους. Και με αυτή τη νέα του αποτυχία, μάλλον καταφέρνει να τον κερδίσει! Η ταινία του νεότατου Ντάνιελ Μπενμαγιόρ δεν είναι ό,τι χειρότερο θα έχετε δει, αλλά ο σκηνοθέτης της ή το σενάριο δεν «φταίνε» ως προς αυτό. Ο μοναδικός λόγος που την κάνει άξια παρακολούθησης είναι το νέο σπορ που ονομάζεται παρκούρ. Οι αρκετές σκηνές όπου αυτό πρωταγωνιστεί είναι αληθινά εντυπωσιακές, όσο και σχετικά πρωτότυπες για την έβδομη τέχνη. Αλλά εδώ δεν κρίνουμε ένα σπορ, μα την ταινία. Κι εκεί οι μόνοι που τη σώζουν είναι ο μοντέρ κι ο φωτογράφος. Αυτοί οι δύο ενεργούν σωστά στην ανάδειξη της δράσης και στο να μην αλλάξουμε κανάλι στα γρήγορα!
Βαθμολογία: