Η Λούσι νιώθει ότι όσο κι αν προσπαθεί και όσα κι αν πετύχει, θα ζει πάντα στη σκιά της αδερφής της. Μιας αδερφής που δεν γνώρισε ποτέ καθώς δολοφονήθηκε είκοσι χρόνια πριν από έναν άγνωστο μέχρι σήμερα κατά συρροή δολοφόνο, που σκόρπισε τον τρόμο στη μικρή πόλη που ακόμα ζει με τους γονείς της. Το νεαρό κορίτσι, την ημέρα μνήμης του θανάτου της αδερφής της, ανακαλύπτει σε έναν αχυρώνα ένα περίεργο μηχάνημα. Δεν αργεί να συνειδητοποιήσει ότι έχει μπροστά της μια χρονομηχανή, την οποία κατά λάθος θα ενεργοποιήσει και θα τη μεταφέρει πίσω στο 2003, μία ημέρα πριν τη δολοφονία της αδερφής της. Μπορεί να σώσει την αδερφή της χωρίς να επηρεάσει το μέλλον αλλά και την ίδια την ύπαρξή της;

Σκηνοθεσία:

Hannah Macpherson

Κύριοι Ρόλοι:

Madison Bailey … Summer Lucy Fields

Antonia Gentry … Summer Field

Michael Shanks … Gil Field

Griffin Gluck … Quinn

Megan Best … Emmy Golden

Samuel Braun … Ethan

Sydney Sabiston … Val Vaughn

Kataem O’Connor … Brian Palmer

Rachael Crawford … Kendra Field

David Lawrence Brown … σερίφης Myers

Adam Hurtig … υπαστυνόμος Craven

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Michael Kennedy, Hannah Macpherson

Στόρι: Michael Kennedy

Παραγωγή: Matthew Kaplan, Christopher Landon

Μουσική: Anna Drubich

Φωτογραφία: Tony Mirza

Μοντάζ: Ken Blackwell, Joe Landauer

Σκηνικά: Jean-Andre Carriere

Κοστούμια: Renee Fontana

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: Time Cut
  • Ελληνικός Τίτλος: Time Cut

Παραλειπόμενα

  • Αν και δεν εμφανίζεται στους τίτλους, πρόκειται για την έσχατη δουλειά της διευθύντριας φωτογραφίας Halyna Hutchins, πλάι στον Tony Mirza, η οποία θα βρει τραγικό φινάλε στην επόμενη δουλειά της στο γουέστερν Rust με τον Alec Baldwin.
  • Οι πολλές ομοιότητες με το Totally Killer (2023) δικαιολογήθηκαν από το γεγονός ότι τα γυρίσματα εδώ ξεκίνησαν το 2021, έναν χρόνο πριν από αυτά της ταινίας του Prime Video.
  • Κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην πλατφόρμα του Netflix.

Κριτικός: Νίκος Ρέντζος

Έκδοση Κειμένου: 3/11/2024

Η Λούσι νιώθει ότι όσο κι αν προσπαθεί και όσα κι αν πετύχει, θα ζει πάντα στη σκιά της αδερφής της. Μιας αδερφής που δεν γνώρισε ποτέ καθώς δολοφονήθηκε είκοσι χρόνια πριν από έναν άγνωστο μέχρι σήμερα κατά συρροή δολοφόνο, που σκόρπισε τον τρόμο στη μικρή πόλη που ακόμα ζει με τους γονείς της. Το νεαρό κορίτσι, την ημέρα μνήμης του θανάτου της αδερφής της, ανακαλύπτει σε έναν αχυρώνα ένα περίεργο μηχάνημα. Δεν αργεί να συνειδητοποιήσει ότι έχει μπροστά της μια χρονομηχανή, την οποία κατά λάθος θα ενεργοποιήσει και θα τη μεταφέρει πίσω στο 2003, μία ημέρα πριν τη δολοφονία της αδερφής της. Μπορεί να σώσει την αδερφή της χωρίς να επηρεάσει το μέλλον αλλά και την ίδια την ύπαρξή της;

Το Time Cut είναι ένα νεανικό σλάσερ αλλά και επιστημονική φαντασία με το κλασικό θέμα του ταξιδιού στον χρόνο. Θυμίζει έντονα στη λογική του το περσινό, It’s A Wonderful Knife, όχι τυχαία καθώς ο Μάικλ Κένεντι υπογράφει κι εδώ όπως και σε εκείνη την ταινία το σενάριο. Ο Κένεντι γενικά φαίνεται να καταπιάνεται στα σενάριά του με εναλλακτικές εκδοχές κλασικών σεναρίων, όπως τα It’s A Wonderful Life και το Freaky Friday, τα οποία διασκεύασε και τα προσάρμοσε στο νεανικό σινεμά τρόμου. Δεν είναι δόκιμος όρος το “νεανικό σινεμά τρόμου” αλλά θα μου επιτρέψετε τη χρήση του, καθώς θεωρώ ότι έτσι μπορούμε να κατανοήσουμε κάποια στάνταρ τα οποία υπάρχουν στο σινεμά τρόμου που απευθύνεται στο νεανικό κοινό. Έφηβοι πρωταγωνιστές, νεανικά δράματα και έρωτες, μηνύματα σεξουαλικής απελευθέρωσης είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά τους. Εδώ τα συναντάμε όλα αυτά, με τη σκηνοθέτη μας, Χάνα ΜακΦέρσον, να φαίνεται όμως ότι την ενδιαφέρει περισσότερο το δράμα των χαρακτήρων, το μυστήριο και το ταξίδι στον χρόνο. Αυτό είναι παράλληλα καλό και κακό.

Το καλό κομμάτι της ταινίας έχει να κάνει με το δράμα των χαρακτήρων και κυρίως της πρωταγωνίστριας και το δίλημμα της σωτηρίας της ζωής της αδελφής της, γνωρίζοντας ότι αυτό είναι κάτι που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δική της ύπαρξη. Όλο αυτό δίνει ένα ενδιαφέρον παραπάνω στα ερωτήματα που τίθενται σε ταινίες με θέμα το ταξίδι στον χρόνο. Το μυστήριο τού ποιος είναι ο δολοφόνος είναι επίσης κάτι που το σενάριο προσπαθεί να χτίσει ωραία και το παλεύει ικανοποιητικά ακόμα και μετά την αποκάλυψη.

Τα μειονεκτήματα της ταινίας βρίσκονται κυρίως στη δομή της και στο ότι δυστυχώς ενώ προσπαθεί να κάνει πραγματάκια, απλώνει τα πλοκάμια της σε διάφορα είδη χωρίς να καταφέρνει να έχει μια ξεκάθαρη ταυτότητα. Είναι λίγο απ’ όλα. Είναι λίγο σλάσερ, είναι λίγο επιστημονικής φαντασίας, είναι λίγο μυστηρίου και είναι και λίγο παραπάνω απ’ όσο στην ηλικία μου μπορώ να αντέξω νεανικό δράμα. Δεν είναι κακό, αλλά μπορείς να βρεις καλύτερες εκδοχές της ίδιας ταινίας κάπου εκεί έξω.

Βαθμολογία:

0 κακή | 1 μέτρια | 2 ενδιαφέρουσα | 3 καλή | 4 πολύ καλή | 5 αριστούργημα

Γκαλερι φωτογραφιων

10 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *