Η Νέα Υόρκη κρύβει μεγάλα μυστικά, αλλά το μεγαλύτερο είναι ότι μάγισσες ζουν ακόμα ανάμεσα στους κατοίκους της. Καταδικασμένος σε αθανασία, ο τελευταίος εναπομείνας κυνηγός μαγισσών, ο Κάουλντερ, είναι το μοναδικό που στέκει ανάμεσα στην ανθρωπότητα και σε μια νέα κυριαρχία των τρομακτικών και πανίσχυρων μαγισσών της Ιστορίας, μεταξύ αυτών της Βασίλισσας Μάγισσας, η οποία δεν θα σταματήσει σε τίποτα αν δεν επανακτήσει τον θρόνο της. Η μόνη που βρίσκεται να βοηθήσει τον Κάουλντερ στον αγώνα του, είναι μια όμορφη μάγισσα, σε μια συμμαχία που ο κυνηγός δεν θα πίστευε ότι θα έπραττε ποτέ.

Σκηνοθεσία:

Breck Eisner

Κύριοι Ρόλοι:

Vin Diesel … Kaulder

Rose Leslie … Chloe

Elijah Wood … Dolan 37th

Michael Caine … Dolan 36th

Olafur Darri Olafsson … Baltasar Ketola/Belial

Julie Engelbrecht … η λευκή βασίλισσα

Rena Owen … Glaeser

Isaach De Bankole … Max Schlesinger

Lotte Verbeek … Helena

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Cory Goodman, Matt Sazama, Burk Sharpless

Παραγωγή: Mark Canton, Vin Diesel, Bernie Goldmann

Μουσική: Steve Jablonsky

Φωτογραφία: Dean Semler

Μοντάζ: Chris Lebenzon, Dean Zimmerman

Σκηνικά: Julie Berghoff

Κοστούμια: Luca Mosca

 

  • Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Διανομή στις αίθουσες.
  • Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

Αυθεντικός Τίτλος: The Last Witch Hunter

Ελληνικός Τίτλος: Ο Τελευταίος Κυνηγός Μαγισσών

Παραλειπόμενα

  • Κατά τον πρώτο σχεδιασμό του project το 2012, ο Timur Bekmambetov ήταν αυτός που φαινόταν ότι θα το σκηνοθετήσει.

Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 28/8/2016

Άλλη μια ταινία που παρακαλεί το κοινό να την πριμοδοτήσει εμπορικά, μήπως ακολουθήσουν κάμποσα σίκουελ. Στην προκειμένη, αυτό δεν συνέβη (όχι πως δεν θα μπορούσε…), αφού το φιλμ του Μπρεκ Άισνερ («Sahara») είναι σε πολλά του σημεία κουραστικό, και σε άλλα αλλοπρόσαλλο. Ο Βιν Ντίζελ δεν δείχνει ικανός ως κεντρικός ήρωας ενός νέου «Underworld», παρότι το παλεύει, παραπέμποντας λιγότερο στην περσόνα της τριλογίας του «Riddick» και περισσότερο στον μάστορα της αποτυχίας, Νίκολας Κέιτζ. Η τεχνική του σκηνοθέτη είναι όπως ακριβώς την περιμένει ένας έμπειρος θεατής, αλλά η μεγάλη ζημιά έρχεται εκ του σεναρίου. Όλη η δομή του είναι «συνταγογραφημένη», δεν ρισκάρει ποτέ και είναι ανίατα προβλέψιμο. Αν κάτι περισώζει το φιλμ, είναι σίγουρα η ψηφιακά κατεργασμένη φωτογραφία, που σε αρκετά σημεία είναι αξιοθαύμαστη. Κάτι σαν μοντέρνος πίνακας. Δείτε το, αλλά μην μπείτε στον κόπο να έχετε απαιτήσεις.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

20 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.