Η Νέα Υόρκη κρύβει μεγάλα μυστικά, αλλά το μεγαλύτερο είναι ότι μάγισσες ζουν ακόμα ανάμεσα στους κατοίκους της. Καταδικασμένος σε αθανασία, ο τελευταίος εναπομείνας κυνηγός μαγισσών, ο Κάουλντερ, είναι το μοναδικό που στέκει ανάμεσα στην ανθρωπότητα και σε μια νέα κυριαρχία των τρομακτικών και πανίσχυρων μαγισσών της Ιστορίας, μεταξύ αυτών της Βασίλισσας Μάγισσας, η οποία δεν θα σταματήσει σε τίποτα αν δεν επανακτήσει τον θρόνο της. Η μόνη που βρίσκεται να βοηθήσει τον Κάουλντερ στον αγώνα του, είναι μια όμορφη μάγισσα, σε μια συμμαχία που ο κυνηγός δεν θα πίστευε ότι θα έπραττε ποτέ.

Σκηνοθεσία:

Breck Eisner

Κύριοι Ρόλοι:

Vin Diesel … Kaulder

Rose Leslie … Chloe

Elijah Wood … Dolan 37th

Michael Caine … Dolan 36th

Olafur Darri Olafsson … Baltasar Ketola/Belial

Julie Engelbrecht … η λευκή βασίλισσα

Rena Owen … Glaeser

Isaach De Bankole … Max Schlesinger

Lotte Verbeek … Helena

Dawn Olivieri … Danique

Inbar Lavi … Sonia

Aimee Carrero … Miranda

Bex Taylor-Klaus … Bronwyn

Joe Gilgun … Ellic

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Cory Goodman, Matt Sazama, Burk Sharpless

Παραγωγή: Mark Canton, Vin Diesel, Bernie Goldmann

Μουσική: Steve Jablonsky

Φωτογραφία: Dean Semler

Μοντάζ: Chris Lebenzon, Dean Zimmerman

Σκηνικά: Julie Berghoff

Κοστούμια: Luca Mosca

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Αρνητική.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: The Last Witch Hunter
  • Ελληνικός Τίτλος: Ο Τελευταίος Κυνηγός Μαγισσών

Παραλειπόμενα

  • Κατά τον πρώτο σχεδιασμό του πρότζεκτ το 2012, ο Timur Bekmambetov ήταν αυτός που φαινόταν ότι θα το σκηνοθετήσει.
  • Ο σεναριογράφος Corey Goodman επηρεάστηκε από συζητήσεις που είχε με τον Vin Diesel, κυρίως όσον αφορούσε τον χαρακτήρα του “κυνηγού μαγισσών” που πήγαζε από το παιχνίδι Dungeons & Dragons.
  • Η Lakeshore Entertainment μπήκε κάποια στιγμή στην παραγωγή του φιλμ, αλλά αποχώρησε σιωπηλά σε ανύποπτο σημείο.
  • Ο τραγικός θάνατος του Paul Walker καθυστέρησε την παραγωγή, ως συνέπεια της καθυστέρησης των γυρισμάτων του Fast & Furious 7: Μαχητές των Δρόμων.
  • Στέλεχος της Lionsgate είχε δηλώσει από την εποχή των γυρισμάτων ότι αν η ταινία ήταν πετυχημένη, θα γίνονταν μέρος ενός franchise. Τα κέρδη ήταν μέτρια (146,9 εκατομμύρια δολάρια, έναντι όμως μπάτζετ των 90), αλλά οι κριτικές καταδικαστικές. Ακόμα κι αν αυτά δεν αρκούσαν για να υπάρξει σειρά ταινιών, ο Diesel δήλωσε το 2020 πως είναι στον σχεδιασμό ένα σίκουελ.

Μουσικά Παραλειπόμενα

  • Η Ciara διασκευάζει το Paint It Black των Rolling Stones ειδικά για την ταινία.

Κριτικός: Σταύρος Γανωτής

Έκδοση Κειμένου: 28/8/2016

Άλλη μια ταινία που παρακαλεί το κοινό να την πριμοδοτήσει εμπορικά, μήπως ακολουθήσουν κάμποσα σίκουελ. Στην προκειμένη, αυτό δεν συνέβη (όχι πως δεν θα μπορούσε…), αφού το φιλμ του Μπρεκ Άισνερ («Sahara») είναι σε πολλά του σημεία κουραστικό, και σε άλλα αλλοπρόσαλλο. Ο Βιν Ντίζελ δεν δείχνει ικανός ως κεντρικός ήρωας ενός νέου «Underworld», παρότι το παλεύει, παραπέμποντας λιγότερο στην περσόνα της τριλογίας του «Riddick» και περισσότερο στον μάστορα της αποτυχίας, Νίκολας Κέιτζ. Η τεχνική του σκηνοθέτη είναι όπως ακριβώς την περιμένει ένας έμπειρος θεατής, αλλά η μεγάλη ζημιά έρχεται εκ του σεναρίου. Όλη η δομή του είναι «συνταγογραφημένη», δεν ρισκάρει ποτέ και είναι ανίατα προβλέψιμο. Αν κάτι περισώζει το φιλμ, είναι σίγουρα η ψηφιακά κατεργασμένη φωτογραφία, που σε αρκετά σημεία είναι αξιοθαύμαστη. Κάτι σαν μοντέρνος πίνακας. Δείτε το, αλλά μην μπείτε στον κόπο να έχετε απαιτήσεις.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

20 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *