
Τυφλό Χτύπημα
- The Hit List
- 2011
- ΗΠΑ 🇺🇸
- Αγγλικά
- Αστυνομική, Δράσης, Θρίλερ
- 15 Ιουνίου 2011
Μια νύχτα, ένας άτυχος μπίζνεσμαν ονόματι Άλαν Κάμπελ συναντά τον Τζόνας Άρμπορ, έναν μυστηριώδη άγνωστο που ισχυρίζεται ότι είναι επαγγελματίας εκτελεστής και προσφέρεται να «καθαρίσει» γι’ αυτόν πέντε στόχους δωρεάν. Νομίζοντας ότι είναι φάρσα, ο Άλαν δίνει μια λίστα με ονόματα. Την επόμενη μέρα, οι άνθρωποι που βρέθηκαν στη λίστα αρχίζουν να πέφτουν νεκροί ο ένας μετά τον άλλον, και όλα τα στοιχεία δείχνουν τον Άλαν. Καταδιωγμένος από την αστυνομία αλλά και από ενοχές, ο Άλαν μπαίνει σε μια μάχη με τον χρόνο για να σταματήσει τις δολοφονίες.
Σκηνοθεσία:
William Kaufman
Κύριοι Ρόλοι:
Cuba Gooding Jr. … Jonas Arbor
Cole Hauser … Allan Campbell
Jonathan LaPaglia … ντετέκτιβ Neil McKay
Ginny Weirick … Sydney Campbell
Κεντρικό Επιτελείο:
Σενάριο: Chad Law, Evan Law
Παραγωγή: Freddy Braidy, Richard Salvatore
Μουσική: Deane Ogden
Φωτογραφία: Mark Rutledge
Μοντάζ: Patrick McMahon, Jason A. Payne
Σκηνικά: Vincent DeFelice
Κοστούμια: Lisa Caryl-Vukas
Κυριότερη Προβολή στην Ελλάδα: Home Cinema.
- Παγκόσμια Κριτική Αποδοχή (Μ.Ο.): Αρνητική.
Τίτλοι
Αυθεντικός Τίτλος: The Hit List
Ελληνικός Τίτλος: Τυφλό Χτύπημα
Παραλειπόμενα
- Κυκλοφόρησε κατευθείαν για το Home Cinema.
- Οι φήμες ήθελαν τον Άλαν να τον ερμηνεύσει ο Christian Slater.
- Σε κάποιο σημείο ήταν ο Gary Oldman να παίξει τον Τζόνας, με τον Hayden Christensen ως Άλαν.
- Λόγω της απεικόνισης βίας επί αστυνομικών, το αστυνομικό σώμα του Σποκέιν της Ουάσινγκτον, όπου έγιναν τα γυρίσματα, αρνήθηκε την επίσημη συμμετοχή του στην ταινία. Δύο μόλις μήνες πριν, τέσσερις αστυνομικοί σε παρακείμενη περιοχή είχαν βρει θάνατο από ανεξέλεγκτη βία.
Εξωτερικοί Σύνδεσμοι
Κριτικός: Χάρης Καλογερόπουλος
Έκδοση Κειμένου: 6/5/2012
Ο Κούμπα Γκούντινγκ Τζ. είναι ιδανικός σε ρόλους αλήτη-κομάντο-εκτελεστή, και αυτό υποδύεται υπό την σκηνοθετική διεύθυνση του Γουίλιαμ Κάουφμαν που έχει ως σήμα κατατεθέν του το στήσιμο σκηνών με ρεαλιστική, ωμή βία. Σενάριο απλούστατο, χωρίς κρυμμένο μυστικό, χωρίς ανατροπές, αναλώνεται στη δράση και η μόνη σκηνή που παρέχει μια ψυχική-ψυχολογική συνδιαλλαγή είναι αυτή στο μπαρ, όπου ο Άλαν, χρεωμένος, απατημένος και υπό την επήρεια του αλκοόλ, γράφει σε χαρτί, κατά προτροπή του Τζόνας, τα ονόματα πέντε ατόμων που θα ήθελε να πεθάνουν, με τη γυναίκα του στην κορυφή της λίστας, χωρίς βέβαια να φαντάζεται ότι ο τύπος θα οργανώσει από την επομένη μια κλιμακούμενη σφαγή. Μονοδιάστατο, σωστά εκτελεσμένο, αφορά θεατές που αγαπούν τη δράση για τη δράση.
Βαθμολογία: