Ένας διεθνής κατάσκοπος, ο Τζιμ Τεριέ, θέλει να βγει από το παιχνίδι, ώστε να κατασταλάξει με την αγαπημένη του. Ο οργανισμός με τον οποίο εργάζεται, όμως, έχει άλλα σχέδια για αυτόν. Η προδοσία δεν αργεί να έρθει και ο Τεριέ βρίσκεται στο επίκεντρο ενός ανηλεούς κυνηγητού γάτας-ποντικού ανά την Ευρώπη.

Σκηνοθεσία:

Pierre Morel

Κύριοι Ρόλοι:

Sean Penn … Jim Terrier

Jasmine Trinca … Annie

Javier Bardem … Felix Marti

Idris Elba … Jackie Barnes

Ray Winstone … Stanley

Mark Rylance … Terrance Cox

Peter Franzen … Reiniger

Κεντρικό Επιτελείο:

Σενάριο: Don MacPherson, Pete Travis, Sean Penn, Joel Silver

Παραγωγή: Ron Halpern, Sean Penn, Andrew Rona

Μουσική: Marco Beltrami

Φωτογραφία: Flavio Martinez Labiano

Μοντάζ: Frederic Thoraval

Σκηνικά: Andrew Laws

Κοστούμια: Jill Taylor

Διεθνής Κριτική (μ.ο.): Μέτρια.

Τίτλοι

  • Αυθεντικός Τίτλος: The Gunman
  • Ελληνικός Τίτλος: The Gunman: Σε Θέση Βολής

Άμεσοι Σύνδεσμοι

  • Σοκ (1982)

Σεναριακή Πηγή

  • Μυθιστόρημα: La Position du Tireur Couche του Jean-Patrick Manchette.

Παραλειπόμενα

  • Βασίζεται σε γαλλικό μυθιστόρημα του 1981 (στα αγγλικά: The Prone Gunman), που το 1982 είχε γίνει ταινία με τον Alain Delon και την Catherine Deneuve ως Σοκ (Le Choc). Το 2010 είχε εκδοθεί και υπό τη μορφή κόμικ από τον Jacques Tardi.
  • Γυρίσματα έγιναν στην Ισπανία, το Γιβραλτάρ, τη Νότια Αφρική και τα στούντιο Wimbledon στη Βρετανία.
  • Ο Sean Penn αναζητούσε από καιρό να συνεργαστεί με τον Mark Rylance, κι εδώ τα κατάφερε κανονίζοντας ο ίδιος όσα χρειάζονταν να γίνουν.
  • Παρότι πρόκειται για παραγωγή του περίφημου Joel Silver, μετά από μία του επίσκεψη στην αίθουσα του μοντάζ, το όνομα του σβήστηκε από τα κρέντιτ, και την τελική άποψη πάνω στο μοντάζ την είχαν ο σκηνοθέτης και ο Sean Penn.
  • Εισπρακτική αποτυχία, με έσοδα 24,2 εκατομμύρια δολάρια, έναντι ενός μπάτζετ των 40.

Κριτικός: Σπύρος Δούκας

Έκδοση Κειμένου: 26/3/2015

Ο Σον Πεν είναι εκτελεστής και καθαρίζει έναν υπουργό στο Κονγκό. Για να κρυφτεί, αναγκάζεται να εγκαταλείψει την κοπέλα του και να εξαφανιστεί για οχτώ χρόνια. Όταν επιστρέφει, ανακαλύπτει ότι κάποιοι έχουν δώσει εντολή για τη δικιά του δολοφονία, και αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, να μάθει ποιοι είναι αυτοί και να τους περιποιηθεί εγκαίρως, πριν τον προλάβουν.

Όπως φαίνεται κι από την υπόθεση, είναι μια ταινία τίμια στις προθέσεις της. Από τα κλασσικά περιπετειώδη θρίλερ, που θα μπορούσαν να είναι καλά, αν είχαν ένα δυνατό σενάριο, αλλά ποτέ δεν έχουν. Είναι μια ακόμα «ταινία της σειράς», που βλέπεται και ξεχνιέται μέσα σε λίγες ώρες.

Ο Σον Πεν βαριέται, βγάζει έναν μετριασμένο και τυπικό badass action-hero και μια επιφανειακή ερμηνεία που, δεδομένου του αδύναμου χαρακτήρα του, δεν θα μπορούσε να διαφέρει και πολύ. Ο Χαβιέ Μπαρδέμ ακόμα χειρότερα. Ο χαρακτήρας του είναι ημιτελής, κακογραμμένος και γενικότερα ανεπαρκής, ώστε σε σημεία να αγγίζει τα όρια της καρικατούρας και της γελοιότητας. Οι διάλογοι είναι εμφανώς χαμηλού επιπέδου, ενώ η πλοκή δεν διστάζει να εκπίπτει στο παραμικρό κλισέ. Ότι παρακολουθείται ευχάριστα και διασκεδάζει είναι αλήθεια, αλλά πέραν αυτού, δεν νομίζω ότι θα βρείτε κάτι περισσότερο εδώ. Και είναι βεβαίως κρίμα για τον Πεν να αρχίσει να χαραμίζεται σε τέτοια.

Βαθμολογία:


Γκαλερι φωτογραφιων

19 φωτογραφίες

Μοιραστειτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *